Novi spazzatori marittimi sò cuminciati in Kocaeli

Mentre İZAYDAŞ, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, svolge attività di raccolta di rifiuti di navi in ​​a Baia di Izmit, hà acceleratu u so travagliu cù quattru barche novi di pulizia di a superficia di u mare, barche di cuntrollu ambientale è aerei di ispezione è cuntrollu ambientale per a prutezzione è a pulizia di u mare. a baia.

SERVIZI MARINI
İZAYDAŞ, l'urganizazione leader in Turchia in a gestione di i rifiuti, furnisce servizii di raccolta di rifiuti à e navi chì entranu in u golfu, è ancu l'energia elettrica chì pruduce attraversu attività di eliminazione di rifiuti, è cuntribuisce à a pulizia è a prutezzione di u golfu. İZAYDAŞ, chì rializeghja cù successu u compitu di raccoglie i rifiuti da e navi chì entranu in a baia cù duie navi di ricezione di rifiuti, hà cuntribuitu significativamente à a pulizia di a baia furnindu un serviziu di ricezione di rifiuti attuale à 2 mila 734 navi l'annu passatu.

QUATTRE NOVU VACUUM MARI
In questu cuntestu, dopu avè ricivutu l'offerta di 10 anni per a pulizia di a superficia di u mare di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İZAYDAŞ hà immediatamente iniziatu à travaglià è hà custruitu quattru barche di pulizia di a superficia di mare per aumentà a qualità di u serviziu furnitu in questu campu è per serve tecnicamente. u Golfu di Izmit per parechji anni. İZAYDAŞ, chì hà ancu aghjustatu una barca di cuntrollu ambientale è un aereo di ispezione è cuntrollu ambientale à a so flotta, hà iniziatu u travagliu di prughjettu per custruisce un stabilimentu mudernu di ricezione di rifiuti marini in u portu di Derince. Cù sta facilità, İZAYDAŞ raccoglierà è sbarazzarà i rifiuti di slop generati da e navi chì entranu in u Golfu di Izmit, cuntribuiscenu à a produzzione di energia elettrica.

INTERVENZIONE URGENTE À A POLLUZIONE MARINA
İZAYDAŞ, chì travaglia ancu per ottene un Certificatu d'Autorizazione di Risposta d'Emergenza per fà un interventu precoce è un travagliu di pulizia per a contaminazione risultante da qualsiasi accidentu ambientale chì pò accade in u Golfu, pensa à furnisce servizii di risposta d'emergenza à 42 porti cù quale hà. un protocolu esistente.

U NOVU AVIONI DI MARE AVERÀ ANCHE GRANDI VANTAGGI
U novu idrovolante, chì servirà tutta a regione di Marmara, farà 1200 ore di volu è signalà istantaneamente a contaminazione di u mare à u centru. Inoltre, l'aviò puderà osservà i pussibbili incendi. L'aviò recentemente acquistatu cù una capacità di ottu persone farà una grande cuntribuzione à l'ispezione aerea è u cuntrollu di u golfu.

"A PULIZIA AMBIENTALE E SPIAGGIA hè u nostru SERVIZU PIÙ IMPORTANTE"
Sottu a dirigenza di u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, sò stati fatti sforzi in quattru punti per pulisce a baia cù l'investimenti fatti in l'ultimi anni. U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà dettu: "U nostru travagliu più impurtante hè i servizii chì furnimu à l'ambiente è e spiagge". Enfatizendu chì attribuisce una grande impurtanza à a pulizia di a Baia di Izmit, u sindaco Karaosmanoğlu hà dettu chì e sentine lasciate da e navi in ​​mare sò oghji storia. Karaosmanoğlu hà dettu: "Inspeccionemu e navi in ​​u Golfu cù u nostru idrovolante. Imponemu sanzioni seri à quelli chì contaminanu u nostru mare. "Pulemu ancu a terra di u mare cù i nostri veiculi chjamati Sea Cleaners", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*