Avemu bisognu di valutà u potenziale cummerciale basatu nantu à a geografia

U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dettu: "U nostru paese hè un ponte trà l'Asia è l'Europa. Avemu bisognu di fà ghjustizia à a geugrafia in quale simu. "Avemu bisognu di valutà u potenziale cummerciale chì nasce da a geografia". disse.

Arslan hà visitatu a Càmera di Cummerciu di Gaziantep (GTO) cù u Ministru di Ghjustizia Abdulhamit Gül è hà desideratu successu à a nova gestione elettu à l'assemblea generale tenuta un pocu fà.

In riferimentu à i studii di logistica in Turchia, Arslan hà dettu:

"U nostru paese hè un ponte trà l'Asia è l'Europa. Avemu bisognu di fà ghjustizia à a geugrafia in quale simu. Avemu bisognu di valutà u potenziale cummerciale chì deriva da a geografia. Vogliu dà qualchi figuri, pudemu ghjunghje à 3 miliardi di persone in una distanza di volu 3,5-1,5 ore. U pruduttu domesticu grossu (PIB) righjuntu da questi 1,5 miliardi di persone hè di 35 trilioni di dollari. U fatturatu di trasportu risultatu da stu PIB hè di 75 miliardi di dollari. "U nostru paese, chì hà un vantaghju cusì impurtante è un locu, hà bisognu di cumplettà i so corridori internaziunali per piglià a so parte di sta torta".

"Avemu battutu un record in 2017, avemu purtatu 28,5 milioni di tunnellate di carica"

Arslan hà dettu chì, cum'è un guvernu cuscente di l'impurtanza di a logistica, anu stabilitu u Cunsigliu di Coordinazione Logistica.

"U Cunsigliu face un travagliu assai impurtante. In più di stu studiu, u nostru travagliu di u pianu maestru di logistica per tuttu u paese hè per esse cumpletu. Arslan hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"Avemu principiatu un studiu seriu in quale avemu scansatu tutte e necessità logistiche in Turchia è determinate a so integrazione cù l'altri, è secondu u risultatu, culligaremu e zone industriali urganizate, grandi fabbriche à u corridore ferroviariu principale. Un studiu seriu hè statu fattu. Cunnetteremu 500 chilometri di linee di junction in Türkiye. Avemu battutu un record per ferrovia in 2017, purtendu 28,5 milioni di tunnellate di merci. In u risultatu di u pianu maestru di logistica ch'e aghju citatu, quandu avemu cunnessu e linee di junction, avemu almenu duppià a carica nantu à a ferrovia. Ci era 7 centri logistichi. Quellu d'Erzurum hè diventatu l'8u. "Avemu 21 centri logistichi, cumpresi quelli previsti".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*