L'industria di l'autobus hà dettu Izmir

Fiera Internaziunale di Specializazione di l'Industria di l'Autobus è a Sub-Industria, chì hè stata tenuta in Istanbul 6 volte prima, hà sceltu Fuar İzmir per a 7a riunione. Hè previstu chì 33 mila visitatori da 22 paesi venenu à a fiera, chì riunisce e cumpagnie principali di l'industria di l'autobus in u mondu.

I pionieri di l'industria di l'autobus si sò riuniti sottu u tettu di Fuar İzmir, una di e più grandi strutture di mostra in Europa. A 7a Fiera Internaziunale di Specializazione di l'Industria di l'Autobus è a Sub-Industria, chì hè stata urganizata per a prima volta in İzmir da HKF Fair Organization in cooperazione cù TOF (All Bus Drivers' Federation), hè stata aperta, ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir. A cerimonia hè stata assistita da u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, u presidente di Bus World International Didier Ramoudt, u presidente di a Federazione TOF Mustafa Yıldırım, HKF Fuarcılık A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Bekir Çakıcı è i rapprisentanti di u settore anu assistitu. U presidente Aziz Kocaoğlu, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a fiera, hà dichjaratu chì u settore di a fiera in a cità hà cuminciatu à cresce rapidamente dopu à l'investimentu di a Fiera İzmir, è hà dettu: "Attualmente, a Fiera İzmir hè a fiera più sviluppata è cumpleta. locu in u paese ".

Espanderemu Bus World in İzmir
In u so discorsu, u presidente Aziz Kocaoğlu hà ricurdatu l'istruzzioni di Mustafa Kemal Atatürk à u populu di İzmir per "apre fieri è mostre in questa cità" è hà dettu: "Oghje, a Fiera İzmir ospita parechje fiere naziunali è internaziunali. Una fiera di u nascitu principia cù una piccula participazione, ma cresce ghjornu per ghjornu. Cum'è una cità, accogliamu i participanti chì venenu quì cum'è visitatori, in una manera adatta à i citadini di Izmir. Damu tuttu u sustegnu per a sopravvivenza è u sviluppu di e fiere, da lucale à naziunale, da naziunale à internaziunale. In nome di mè stessu è di i mo paisani, vi ringraziu per avè pigliatu a decisione di fà sta fiera in Izmir dopu à Istanbul. İzmir hà vintu una altra fiera. Aumenteremu a fiera Bus World Turkey inseme in İzmir ", disse.

İzmir serà un futuru furtunatu
Esprimendu chì a sede di Bus World hè in Belgio, HKF Fairs Inc. Ricordendu chì anu tenutu a Fiera Internaziunale di Specializazione di l'Industria di l'Autobus è a Sub-Industria per a prima volta in a Fiera İzmir, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Bekir Çakıcı hà dettu: "İzmir serà di auspiziu per noi. Pruvamu di mantene u numeru di visitatori stranieri è espositori altu in ogni fiera. Questa fiera ùn hè micca solu una fiera, hè un locu induve tutti i sviluppi in l'industria di l'autobus sò seguiti ".

U trasportu cù energia pulita hè un must
Didier Ramoudt, presidente di Bus World International, hà dichjaratu chì vede facci sorridenti à a fiera tenuta in İzmir significa qualcosa.
"İzmir hè una finestra à u mondu per noi. Ci hè una bona fiera quì. Fair Izmir hè un locu magicu, un locu degnu di Bus World. Allora vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Avemu da urganizà sta fiera in Fair Izmir ancu in l'anni à vene. Bus World ùn hè micca solu un spettaculu di autobus. Ci hè un sensu internaziunale. À sta fiera, si parla di cose chì cuncernanu tuttu u paese : viaghji sicuri, còmode è trasportu cù energia pulita.

Viaghjà cù sedi turchi in u Regnu Unitu
U presidente TOF (Federazione di Tutti i Conduttori di Bus) Mustafa Yıldırım hà ringraziatu u presidente Kocaoğlu per avè purtatu un valore cum'è Fuar İzmir à u settore di l'urganizazione fiera in Turchia. Dichjarà chì Bus World hè u fattore più impurtante in l'apertura di l'industria di l'automobile à u mondu, Yıldırım hà dettu: "L'industria di l'automobile incontra u 16 per centu di l'esportazioni. Quandu Bus World hè statu stabilitu per a prima volta 12 anni fà, ci era 4-5 per centu di cumpagnie turche. Tuttavia, ci sò attualmente 40 per centu cumpagnie turche. L'industria automobilistica turca hè in una pusizioni chì si parla in u mondu ", disse.

Apertu finu à u 21 d'aprile
Bus, midibus, minibus, pezzi di ricambiu, accessori è equipaggiamenti, prudutti di carburanti, software chì furnisce tecnulugii di l'infurmazione seranu esposti à a 19a Fiera Internaziunale di Specializazione di l'Industria di l'Autobus è a Sub-Industria, chì si svolgerà trà 21-7 d'aprile. Quist'annu, un cumitatu speciale di cuncurrenza visitarà ancu a fiera, chì hè una piattaforma cummerciale impurtante induve i prufessiunali è i pruduttori ponu scuntrà è seguità l'ultimi sviluppi. A delegazione include rapprisentanti impurtanti di l'imprese da Maroccu, Algeria, Tunisia, Repubblica Ceca, Pulonia, Russia, Ucraina, Georgia, Azerbaijan, Iran, Iraq, Egittu è a Peninsula Araba. Hè previstu chì 33 mila prufessiunali da 22 paesi visitanu a fiera.

Prima volta in Izmir
A Fiera Mondiale di l'Autobus hè stata tenuta 6 volte in Istanbul finu à questu annu. Busworld Turkey Fair, chì hà bisognu di un spaziu novu è megliu equipatu ghjornu per ghjornu, si svolge in Izmir per a prima volta quist'annu per via di l'infrastruttura limitata è a capacità di u campu di fiera in Istanbul. Indicando chì İzmir hè a seconda cità più grande di Turchia in termini di densità di pupulazione, altu putenziale turisticu è sviluppu ecunomicu, l'autorità anu alzatu a barra cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*