Pianu Maestru Turisticu di Sarıkamış è Prughjettu di fattibilità

U Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dettu: "Sarıkamış hè un locu raru è unicu cù a so qualità di neve, a so altitudine, a regione è a so struttura chì furnisce u cunfortu di sci in i pini, ma vulemu chì e stazioni di sci prominenti di u mondu esse basatu nantu. Chì Sarıkamış diventerà una stazione di sci. disse.

U Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dettu: "Sarıkamış hè un locu raru è unicu cù a so qualità di neve, a so altitudine, a regione è a so struttura chì furnisce u cunfortu di sci in i pini, ma vulemu chì e stazioni di sci prominenti di u mondu esse basatu nantu. Chì Sarıkamış diventerà una stazione di sci. disse.

U Ministru Arslan hà assistitu à a riunione "Sarıkamış Tourism Master Plan and Feasibility Project" tenuta da l'Amministrazione di Sviluppu Regiunale DAP in a sala di riunioni Gazi-1 di u Governatore di Kars.

Parlendu dopu à a presentazione di i funzionari chì anu lanciatu u prugettu, u Ministru Arslan hà dichjaratu chì u turismu invernale hè ghjuntu à un locu impurtante in Sarıkamış è chì tutti u sà, è hà dettu: "Se stu prughjettu serà fattu cù l'orizzonte di u turismu invernale di u vostru paese. amichi quì, è u nostru orizzonte di u turismu d'inguernu, ùn deve micca esse fattu in tuttu. Se succede cù u nostru orizzonte, hè digià camminendu ". usatu a frasa.

Notendu chì u prughjettu preparatu era insufficiente è chì deve esse sviluppatu cù studii megliu, Arslan hà dettu: "Semu definitu è ​​definitamente cuscenti chì questu ùn hè micca abbastanza. Dicemu digià Sarıkamış Girls Tourism Center, dicemu centru di sci, simu cuscenti chì da u mumentu chì dicemu centru di sci, avemu bisognu di guardà a foto da un livellu assai più altu, avemu bisognu di custruisce è di sviluppà stu locu cun assai più. struttura cumplessu, perchè u centru di turismu invernale chì sapemu è percive, è centri di turismu invernale in termini reali, sò assai sfarente di l'altri. disse.

  • "Per piacè pianificate per diventà una stazione di sci"

Enfatizendu chì i prughjetti in corso in Sarıkamış ùn devenu esse simili à i novi prughjetti da fà, Arslan hà dettu:

"Sarıkamış hè un locu raru è unicu cù a so qualità di neve, l'altitudine, a regione è a so struttura chì furnisce u cunfortu di scià in i pini, ma vulemu chì e stazioni di sci prominenti di u mondu si basanu. Lasciate Sarıkamış diventà una stazione di sci. Per piacè pianificate per diventà una stazione di sci. U lanciu m'hà disappuntu da u principiu. U mutivu hè chì ci hè una zona di avvenimentu è cerimonia urganizata da u Ministeru di Famiglia è Politiche Suciali, hà funzioni simili à u museu chì avete citatu. I Monti Sarıkamış Allahuekber è l'Operazione Sarıkamış Caucasian Front Promotion and Research Headquarters, iniziati da u nostru Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, avarà visuali cumpresi visuali, cumpresu un edifiziu chì purterà visitatori è visitatori à quella data, cum'è in questu Çanakkale. A nostra dumanda da voi hè di cunnosce e funzioni di l'altri prughjetti 3 assai bè è di fà un pianu maestru chì centra nantu à e funzioni in modu chì pudemu ghjunghje à u scopu è u risultatu chì vulemu. Stu pianu maestru hè una opportunità per noi, vulemu avanzà nantu à questu ".

Ricordendu chì parechji artefatti sò sempre stati in Kars è facenu una cuntribuzione significativa à u turismu, Arslan hà dettu: "Kars hè cunnisciutu da u 1064, era cunnisciutu prima di Manzikert. In questu sensu, hè statu un centru di parechje culture, è hè statu un centru di a nostra cultura in questa geugrafia per mille anni. Avemu parechji valori storichi chì sò stati custruiti u primu vennari, a prima moschea hè stata custruita, è chì sò seriamente in piedi. Sarıkamış è u martiriu di Sarıkamış ùn sò micca veramente una vergogna, ma cum'è una fonte di orgogliu è di testamentu, quandu anu cuminciatu à esse evidenziati sottu l'auspici di u nostru presidente, avemu veramente guadagnatu assai attenzione è accoltu assai invitati. disse.

  • "Stu studiu deve dà risultati in cunfurmità cù u nostru scopu è u nostru scopu"

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì parechji citadini viaghjanu cù u trenu Eastern Express è chì a reputazione di u trenu hè cunnisciuta à l'esteru, è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Avete vistu u ventu di questu annu nantu à l'Orient Express. Quandu ognunu hà toccu da un locu à l'altru, avemu divintatu cunnisciutu micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu sanu, è hà attiratu l'attenzione di novu. In questu sensu, avemu i visitori serii. Vaiu in parechji paesi di u mondu è si dice ancu quì. Ancu se criticemu u mondu virtuale è l'ambiente di l'internet da u tempu à u tempu, hà tali benefici. Un toccu chì fate quì si sente in ogni locu. Stu studiu ùn deve esse fattu per esse fattu, stu studiu deve pruduce risultati chì sò adattati per u nostru scopu è u nostru scopu. Mantene u scopu grande, rende a pianificazione grande, spergu chì cumpiendu i requisiti ".

U guvernatore di Kars Rahmi Doğan, u deputatu di Kars di u Partitu AK Yusuf Selahattin Beyribey, u sindaco di Kars Murtaza Karacanta, u rettore di l'Università di Kafkas Prof. Dr. Sami Özcan, u guvernatore di u distrittu di Sarıkamış Yusuf İzzet Karaman, u sindaco di Sarıkamış Göksal Toksoy, u presidente di l'amministrazione di u sviluppu regiunale DAP Adnan Demir, è alcuni protokolli pruvinciali anu participatu ancu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*