I veiculi di trasportu publicu sò resi più sicuri in Mersin

A Municipalità Metropolitana di Mersin si prepara à equipà tutti i taxi cummirciali, navette, minibus è autobus cù dispositivi di sicurezza chì ponu esse tracciati è monitorati istantaneamente.

Tutta a reta di trasportu publicu custituita da taxi cummirciali, minibus è autobus, nantu à quale una media di 200 mila persone viaghjanu ogni ghjornu in Mersin, serà cumplettamente assicurata da a Municipalità Metropolitana di Mersin. Grazie à l'applicazione chì furnisce un viaghju sicuru, i citadini ùn viaghjanu più in stress è paura.

Cù l'applicazione chì deve esse implementata da u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Mersin, hè prevista per prevene a viulenza contr'à i cunduttori di veiculi è prevene parechji incidenti cum'è u furtu è u fastidiu sessuale. Siccomu i prucessi di pruduzzioni di massa è assemblea di u sistema duverà tempu, serà implementatu da u 31 di dicembre di u 2018. Tutti i veiculi dotati di dispositivi di sicurezza seranu monitorati momentu per mumentu è restanu in i registri per 30 ghjorni.

Serà utilizatu da u 31 di dicembre di u 2018

A Municipalità Metropolitana cunsidereghja chì i sistemi tecnologichi chì miranu à prutege a vita è a sicurità di a pruprietà di i cunduttori di veiculi è di u publicu à u più altu livellu anu ancu un impattu pusitivu nantu à u flussu di trafficu, è chì i genitori di i studienti dumandanu ancu "Induve hè u mo studiente?' per via di stu equipamentu tecnologicu. hà u scopu di prufittà di a so applicazione.

Cù a decisione numerata 2017/494 di l'Assemblea Generale di Coordinazione di u Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Mersin, u NVR Recorder, chì include cumpunenti cum'è u sistema di seguimentu di u veiculu, u registratore di l'imaghjini, e camere equipate IP è u buttone d'allarme d'emergenza, serà installatu in tutti i taxi cummerciale, veìculi di serviziu, minibuses è autobus da u 31 dicembre 2018. Hè statu decisu di usà à partesi da a data.

Hè destinatu à u publicu per viaghjà cunfortu, cunfortu è sicuru.

I dispositi chì rispondenu à i criteri specificati in u Regolamentu di Modificazione è Assemblea di Fabbricazione di Veiculi publicati da u Ministeru di l'Affari Interni sò esaminati unu per unu da l'Assemblea Generale UKOME è un "Certificatu di Conformità di Dispositivi" hè datu à i dispositi chì rispondenu à i criteri specificati. Cum'è i pruduttori o i venditori chì ùn anu micca un Certificatu di Conformità di Dispositivi ùn puderanu micca aduprà i so prudutti, i cunduttori di veiculi o l'urganisazioni di trasportu ùn puderanu micca aduprà i prudutti di e cumpagnie chì ùn anu micca un certificatu.

In u scopu di u publicu per viaghjà cunfortu, efficiente, cunfortu è sicuru, a Municipalità Metropolitana prutege ancu i diritti è l'interessi di i cunduttori impegnati in u trasportu, è puderà sceglie personalmente e cumpagnie chì anu una licenza di guida. In questu modu, hè destinatu à prevene a monopolizazione è impedisce chì i cunduttori di i veiculi sò esposti à una cumpetizione sleale.

In l'entrevista cù i cunduttori chì anu amparatu chì puderanu sceglie cumpagnie cù un Certificatu di Conformità di Dispositivi, anu dichjaratu ch'elli eranu assai soddisfatti di l'applicazione attuale, affirmannu chì a salvezza di a vita è a pruprietà di u publicu è di elli stessi seranu assicurati, è ch'elli seranu allevati economicamente postu chì ogni cunduttore avaristi l'opzione di sceglie.

Inoltre, i funzionari di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Mersin anu dichjaratu chì i cunduttori duveranu attente à a pratica attuale è attenti à e cumpagnie chì ùn ricevenu micca un Certificatu di Conformità di Dispositivi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*