I studienti Leghjite Libri in İZBAN

In Aliağa, i studienti leghjenu libri in İZBAN cù u slogan "People Read Everywhere" per attirà l'attenzione à l'abitudine di lettura è l'amore di i libri.

A Direzzione di l'Educazione Naziunale di u Distrettu di Aliağa hà urganizatu u prughjettu "People Read Everywhere" per dà à i studienti l'abitudine di leghje è inculcà l'amore per i libri. I studienti di a scola primaria anu sensibilizatu da leghje libri in a Stazione İZBAN è in u trenu. L'avvenimentu hè accadutu cù a participazione di 400 studienti. I studienti è i prufessori chì andavanu à a stazione IZBAN in a matina si sò stati in a stazione finu à chì u trenu hà cuminciatu, è dopu chì u trenu hè ghjuntu, leghjenu libri durante u viaghju è viaghjanu à a fermata di Menemen. I studienti anu dichjaratu chì saria più benefiziu per passà u tempu à leghje libri invece di utilizà telefoni cellulari o tablette durante u viaghju. U prugettu hè statu ancu apprezzatu da altri citadini chì viaghjanu cù İZBAN.

"I libri ponu esse leghje in ogni locu"

Enfatizendu chì a ghjente pò leghje libri in ogni locu, u direttore di l'Educazione Naziunale di u Distrettu di Aliağa, Ogün Derse, hà dettu: "Cum'è a Direzzione di l'Educazione Naziunale di u Distrettu di Aliağa, avemu urganizatu stu avvenimentu in a stazione Aliağa İZBAN è in a Piazza di a Democrazia per sensibilizà nantu à a lettura di libri. U nostru scopu cù u prughjettu "People Read Everywhere" era di enfatizà l'impurtanza di a lettura è di enfatizà chì e persone passanu u so tempu in a so vita di ogni ghjornu, soprattuttu durante u viaghju, per leghje libri. In particulare i viaghji İZBAN sò una opportunità unica per leghje libri... In parechji paesi di u mondu, i citadini passanu u so tempu ubligatoriu in u trasportu publicu per leghje libri. Vulemu creà sta cuscenza trà i nostri citadini organizendu u nostru avvenimentu in particulare in İZBAN. disse. Dichjarà chì ellu viaghja ancu cù İZBAN ogni ghjornu, Derse hà indicatu a perdita di tempu passatu nantu à u telefunu è hà dettu chì i libri ponu esse letti in ogni locu.

Fonte: NİMET ERGÜN - www.aliagaekspres.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*