Secondu annunziu di sconto per Metro in Bursa

Urganizata da Uludag University Finance Community, '20. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà participatu cum'è parlante à u seminariu urganizatu in u scopu di "Giornate di Finanza".

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà scontru cù i studienti di l'Università Uludağ è hà datu cunsiglii nantu à a vita, è hà datu a bona nutizia chì farà un secondu scontu nantu à u trasportu di metro.

Urganizata da Uludag University Finance Community, '20. In u seminariu urganizatu in u scopu di "Finanze Days"; U presidente Aktaş hà assistitu cum'è parlante. U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, chì hè andatu à l'università pigliendu u metro, hà scontru cù i citadini in tuttu u viaghju. sohbet hà fattu.

"Avè un scopu mentre leghje, una idea per dopu a scola"

U sindaco Aktaş, chì hà spartutu e so sperienze di vita cù i ghjovani à u seminariu urganizatu da a cumunità finanziaria, hà spressu a so opinione nantu à a municipalità è Bursa. Ricordendu ch'ellu hè un graduatu di l'Università Uludağ, Facultà di Economia è Scienze Amministrative, Dipartimentu di Amministrazione di l'Affari, u presidente Alinur Aktaş hà dichjaratu chì anu studiatu in una di e più belle cità è università in Turchia è chì i ghjovani duveranu aduprà stu vantaghju. Dichjarà chì l'esperienza hè assai speciale è caru, è chì e persone facenu assai sacrifici materiali è morali per l'esperienza, u presidente Aktaş hà dumandatu à i studienti di prufittà di "quandu si riuniscenu cù qualchissia cù sperienza". In u so discorsu, u presidente Aktaş hà mintuatu l'impurtanza di l'auto-sviluppu di i studienti è di graduate da l'università è hà dettu: "Ùn sguassate micca a vostra morale è a vostra motivazione mentre leghje. Un graduatu di a Facultà di Scienze Economiche è Amministrative hà l'uppurtunità di truvà un impiegu in parechji campi. Ùn importa micca quellu chì dice ciò chì. Ciò chì senti hè impurtante. Stu paese, è u mondu attraversu stu paese, hà bisognu di persone intelligenti. Avè un scopu mentre leghje, una idea per dopu a scola. Porta quante braccialetti d'oru pussibule nantu à u vostru bracciu. Turchia hè un paese speciale è bellu. Avà e grande cumpagnie necessitanu cunsiglieri finanziarii, cunsiglieri finanziarii. Fate un pianu di carriera à questu puntu ", disse.

Dichjarà chì l'università principale principia dopu à a scola, u presidente Alinur Aktaş hà dichjaratu chì esse equipatu di un diploma hè ancu di grande impurtanza. Dichjarà chì hà vistu un grande benefiziu à cumincià à travaglià durante i so anni universitarii, u presidente Aktaş hà ancu datu cunsiglii à i ghjovani in questa direzzione. Dichjarà chì u sindaco è u deputatu ùn hè micca una professione, ogni puliticu hà una professione, Aktaş hà dettu: "Devi avè successu in a vostra professione prima di a pulitica. L'impurtante in a pulitica hè di ricurdà bè quandu u compitu hè finitu. Essa cumuna hè un affari seriu chì esige un sacrificiu seriu. Avà, u municipalismu tocca ogni aspettu di a vita, da a nascita à a morte.

"Sconti per i studienti"

"Avemu fattu un scontu nantu à u trasportu di metro. U presidente Aktaş, chì hà datu una bona nutizia à i studienti nantu à u trasportu dicendu: "Faremu un secondu scontu in i prossimi mesi", hà rispostu à e dumande. Ricordendu chì Bursa deve à l'Iller Bank, ma Istanbul hè a cità più indebitata in Turchia, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì ogni municipalità pò avè u debitu, è chì u più impurtante hè a sustenibilità. Ricordendu chì a Municipalità Metropolitana hà debiti finu à u 2032 è u 60 per centu di i debiti copre l'anni trà 2018 è 2020, Aktaş hà dettu: "Avemu un dilemma à cortu termine. U finanziamentu ùn hè micca un prublema per e municipalità. Ci sò diverse manere di fà questu. Questi ùn sò micca debiti impurtanti per una cità cum'è Bursa. I cumuni ricevenu una certa parte da u budgetu cintrali. Cum'è una municipalità, avete ancu bisognu di creà fonti chì generaranu ingressu per voi. Dighjà in l'ultimi anni, l'azzioni chì venenu da u centru à e cumune sò aumentate ", disse.

Annunziendu chì un secondu centru di ghjuventù in Görükle serà messu in opera da settembre, u presidente Aktaş hà enfatizatu chì un novu centru serà apertu chì risponde à i bisogni di i ghjovani è furnisce l'opportunità per elli di sviluppà. Dichjarà chì Bursa ùn hà più bisognu di l'industria ordinaria ma qualificata, Aktaş hà dettu;

"Teknosab hè un grande prughjettu. Serà un spaziu da esse equipatu di fabbriche cù un altu livellu di tecnulugia. Da l'undecisimu mese, i fundamenti di e fabbriche seranu posti è u prucessu hà da principià. Signature sò state firmate per u centru di teste di l'automobile in Bursa. Questu hè un signalu chì a fabbrica di l'automobile domestica hè ancu in questa cità. Avemu trasmessu e nostre richieste in questu sensu. Sta cità porta u pesu di l'industrializazione eccessiva. Avemu ancu cuntà per questu bè. Avemu bisognu di una industria cù un altu valore aghjuntu "

À a fine di u seminariu, u presidente Aktaş hè statu presentatu cù una placca di apprezzazione da u presidente di u Gruppu di Finanza, Merut Kekik.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*