Dichjarazione annantu à l'esplosione spaventosa in u Metro d'Ankara

I servizii di metro si fermanu per 10 minuti per via di l'esplosione chì hè accaduta per un cortu circuitu in u trasformatore elettricu in a stazione di metro di l'Hospital in Ankara.

In panicu di u sonu di l'esplosione, i passageri si ghjittavanu fora di i carru. In l'eventu chì ùn ci era micca feritu, i squadre medichi sò stati pronti davanti à a stazione. Dopu una breve pausa, i servizii di metro sò tornati à u so cursu normale.

L'Uffiziu di u Guvernatore di Ankara hà fattu una dichjarazione annantu à l'esplosione accaduta in a stazione di metro di l'Hospital di Ankara à 08.10.

E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a dichjarazione scritta:
Oghje, versu 08.10 di a matina, una splusione cù danni materiali hè accaduta à a stazione di metro di l'Hospital in u nostru distrittu Yenimahalle. Sicondu i primi determinazioni, hè evaluatu chì l'esplosione hè urigginata da u pannellu elettricu in a stazione. Ùn ci era micca vittime o ferite in l'esplosione. I servizii di metro sò stati riavviati dopu una pausa di 10 minuti. L'inchiesta è l'inchiesta chì hè stata iniziata cuntinueghja, è u publicu serà infurmatu separatamente dopu l'esame tecnicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*