U 90 per centu di a reta ferroviaria in Turchia hè stata rinnuvata

iht
iht

U Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Ahmet Arslan, hà dichjaratu chì anu rinnuvatu u 90 per centu di a reta ferroviaria in Turchia è hà aumentatu e linee elettrificate è signalate da u 100 per centu, è hà dettu: "U nostru scopu hè di fà tutte e nostre linee elettrificate è signalate. per u 2023, maximizendu cusì l'efficienza operativa chì ottenemu da u settore ferroviariu ".

Parlendu à l'apertura di u 10u Cungressu Ferroviariu Mondiale d'Alta Velocità è Fiera Ferroviaria d'Alta Velocità di l'Unione Internaziunale di Ferrovie (UIC), Arslan hà dichjaratu chì anu rinnuvatu u 90 per centu di a reta ferroviaria in Turchia è hà aumentatu l'elettrificazione è a signalazione. linee da 100 per centu è cuntinuau cusì:

"U nostru scopu hè di elettrificà è signalà tutte e nostre linee per u 2023, maximizendu cusì l'efficienza operativa chì ottenemu da u settore ferroviariu. "Simultaneamente, avemu fattu un prugressu significativu in quantu à stabilisce strutture industriali è cumincianu a produzzione cù u settore privatu, tenendu in contu u mercatu regiunale per stabilisce a industria ferroviaria in u nostru paese".

Rimarchendu chì Sivas, Adapazarı è Eskişehir sò stati dati l'identità di "città di l'industria ferroviaria", Arslan hà dichjaratu chì anu creatu l'infrastruttura per pruduce u trenu naziunale d'alta velocità in Eskişehir, i treni naziunali elettrici è diesel in Adapazarı, è u vagone naziunale di merci in Sivas.

Arslan hà rimarcatu chì l'investimentu tutale in u settore ferroviariu in l'ultimi 15 anni era di 18,5 miliardi d'euros, è hà sottolineatu chì anu spesu 4,7 miliardi d'euros di questu per i prughjetti di a ferrovia d'alta velocità è 715 milioni d'euros per i prughjetti di a ferrovia d'alta velocità.

Enfatizendu chì u numeru di pruvince servite direttamente da i treni d'alta velocità hè aumentatu à 7, chì copre u 33 per centu di a pupulazione, Arslan hà dettu:

"Investiremu altri 2023 miliardi d'euros in u settore ferroviariu da u 39. Avemu pianificatu 80 per centu di questa quantità, circa 31 miliardi d'euros, per prughjetti di ferrovia d'alta veloce è rapida. "Cù e nostre linee appena aperte, cunnettaremu tutte e parte di u nostru paese cù e linee di treni d'alta velocità è d'alta velocità".

Indicà chì a tarifa di preferenza di i treni d'alta velocità hè di 73 per centu per via di u tempu di viaghju, a velocità è u cunfortu, Arslan hà dettu chì a rata di satisfaczione hè più di 99 per centu.

Arslan hà rimarcatu chì u numeru di passageri trasportati da a ferrovia nantu à a linea Ankara-Eskişehir hè aumentatu da 8 per centu à 72 per centu via YHT, è hà enfatizatu chì u 66 per centu di i passageri totali trà Ankara è Konya viaghjanu avà da YHT.

Sottulineendu chì a Turchia hè u paese cù a custruzzione ferroviaria più in corso dopu a Cina, Arslan hà dichjaratu chì u so scopu hè di cumpletà circa 2023 mila 11 chilometri di linee di treni d'alta velocità è d'alta velocità in 700 è cunnetta 42 pruvince di u paese cun elli.

Arslan hà dichjaratu ch'elli anu u scopu di furnisce i treni d'alta velocità à u 2023 per centu di a pupulazione di Turchia, chì hè prevista à ghjunghje à 87 milioni in 77, è chì anu da cuntinuà a so strada cun determinazione è a cunniscenza di u serviziu.

Dopu à i discorsi, u Ministru Arslan hà visitatu i stands è hà utilizatu a simulazione di treni d'alta velocità.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*