I ponti è l'autostrade sò stati violati 7,5 milioni di volte finu à avà

Ahmet Arslan, Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu chì ci sò stati circa 7,5 milioni di violazioni nantu à i ponti è l'autostrade chì sò sottu à a rispunsabilità di u statu.

Spieghendu chì i ponti è l'autostrade sò grandi prughjetti à una scala internaziunale, è e regule sò determinate in cunseguenza, Arslan hà dettu chì i pedaghji di u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu sò determinati una volta à l'annu nantu à a basa di u scambiu è sò applicati in tuttu u tempu. annu. Dichjarà chì i pedaghji di u ponte è di l'autostrada seranu determinati in questu modu l'annu prossimu, Arslan hà enfatizatu chì ùn serà micca fattu un cambiamentu in questu sensu.

Apuntendu chì ci sò stati circa 7,5 milioni di violazioni nantu à i ponti è l'autostrade sottu a rispunsabilità di u statu, Arslan hà dettu: "A ghjente hà avutu à attraversà illegale, o ùn ci hè micca abbastanza equilibriu in u Sistema di Passamentu Automaticu (OGS) è u Sistema di Passamentu Rapidu. (HGS) o micca ligatu à a vostra carta di creditu. A ghjente pensa chì u equilibriu hè abbastanza, ma u equilibriu ùn hè micca abbastanza, in fattu, ponu vede si tornanu è verificanu. In seguitu, quandu e notificazioni ritardate ghjunghjenu, ùn ci hè nisuna chance d'esse curretta postu chì u periodu di obiezione di 15 ghjorni hè passatu. Comu tali, ci sò 7,5 milioni di notificazioni pendenti. In questu sensu, l'amende per l'autostrade è i ponti operati da l'autostrade sò intornu à 900 milioni di lire. Ciò chì avemu pruvatu à fà cù u prughjettu di u prugettu di u Cumitatu di Pianificazione è Budget di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia ieri hè di caccià sta sanzione penale contr'à i nostri citadini è di sguassà solu s'ellu paganu u principale cù interessi legali ". disse.

Dichjarà chì ùn volenu micca chì i citadini sò vittime, Arslan hà dettu: "Per piacè fermate da u PTT è associà i tag HGS cù e so carte di creditu. Se ùn anu micca carte di creditu, ponu apre un contu in PTT è associà cù quellu contu. PTT hà parechje cunvenzioni in questu sensu ". disse.

U modu di raccolta di cash invece di HGS hè svantaghju

Ricordendu e lagnanze chì i cabine di pedaggio à volte ùn funzionanu micca è chì i pedaghji sò pagati in cash, Arslan hà dettu chì qualchì volta i cunduttori sò diretti à a cassa per via di un saldo insufficiente o di fallimentu di pagamentu per via di l'usura di u Fast Pass. Etichette di sistema (HGS).

Apuntendu chì in tali casi, i cambiamenti HGS sò fatti gratuiti da u PTT, Arslan hà dettu: "Ci hè un prucessu di transazzione quandu preferimu u metudu di raccolta di cash invece di HGS. Ci sarà ubligatoriu di accoglie u persunale 24 ore à ghjornu, questu hè un costu. L'almacenamiento di i soldi chì cullate hè un costu supplementu. A consegna di i soldi raccolti à i banche hè ancu un costu separatu perchè ci hè un risicu. Queste transazzione ùn sò mai un vantaghju per noi. Di sicuru, ùn hè micca una situazione preferibile ". disse.

Dichjarà chì e squadre cunnesse à l'autostrade seguitanu i sistemi è i registri di càmera in i cabine di pedaghju 24 ore à ghjornu, Arslan hà dichjaratu chì questi seguiti impediscenu e lagnanza chì i citadini sperimenteranu in casu di malfunzionamentu.

Ricordendu l'allegazioni chì u Sistema di Passu Automaticu (OGS) è i dispositi HGS in i cabine di pedaggio sò stati spenti è i citadini sò stati diretti à pagà in contanti per risponde à i bisogni di a cumpagnia, Arslan hà enfatizatu chì questu ùn hè micca successu, è chì in casu di una tale situazione, i citadini anu da informà a Direzzione Generale di Strade o u Ministeru.

U Ministru Arslan hà dettu: "Questa hè una situazione chì disturberà u sistema è impedisce a so implementazione da avà. Ùn pudemu mai accettà questu ". usatu a frasa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*