A fermata di l'autobus producerà energia in Gaziantep

I sforzi di a municipalità metropolitana di Gaziantep versu l'energia rinnuvevuli anu cuminciatu à dà fruttu. U successu hè statu ottinutu in u primu prucessu di u "Solar Powered Bus Stop" preparatu in questu cuntestu. Cù u prugettu, i passageri chì aspettanu à a fermata di l'autobus puderanu carricà l'equipaggiu cum'è telefoni, tablette è veiculi disabili.

In u quadru di u Prughjettu "Solar Powered Bus Stop" implementatu da a Municipalità Metropolitana, a Stazione Solare, chì riceve a so energia da u sole, hè stata sviluppata è rimpiazzata cù a stazione di autobus di a Municipalità Metropolitana. U Solar Bus Stop, chì serà situatu in parechji punti di a cità, crea una cuscenza ecologica in a cità.

Implementatu cù l'obiettivu di l'urbanisazione sustinibili, u prugettu mette in luce l'investimenti di energia rinnuvevuli diversi è diversi. Solar Stops, chì palesanu chì u tettu di e fermate di l'autobus pò ancu esse usatu cum'è una zona per generà energia, cuntribuiscenu cusì à riduce l'emissioni di carbonu, sò stati pruduciuti da materiali naturali.

A stalla, chì guardà l'energia chì pruduce, scuntrà tutta l'energia chì hà bisognu per l'illuminazione notturna, è serà ancu supportata da un sistema di illuminazione efficiente in energia. U prugettu hà revelatu chì e stazioni di l'autobus di a nova generazione si svilupperanu cun una cunniscenza basatu annantu à l'urbanismu sustinibili è i fundamenti ecologichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*