U Nome di u Novu Aeroportu di Istanbul serà annunziatu à l'apertura

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà visitatu l'Associazione di Correspondenti di l'Aeroporti di Istanbul (İHMD) in l'aeroportu di Atatürk. Arslan, chì hà fattu una dichjarazione à i membri di a stampa quì, hà dettu chì u nome di u Novu Aeroportu di Istanbul serà annunziatu à l'apertura.

U Ministru Arslan hà attiratu l'attenzione à l'aumentu di u trafficu attraversatu da dui ponti è da mare in Istanbul è hà dettu: "U Tunnel Eurasia hè statu apertu, u Ponte Yavuz Sultan Selim hè statu apertu. U trafficu nantu à l'altri dui ponti ùn hè micca diminuitu assai. Chì vole dì què? Da una banda, creanu ancu u so propiu trafficu. Perchè u livellu di ingressu di u nostru populu hè in crescita. U tassu di pruprietà di i veiculi di u nostru populu hè in crescita. À u listessu tempu, a tarifa di u nostru populu à u trafficu hè assai altu. In u passatu, a persona chì avia una vittura à a so porta forse andava à travaglià in navetta o trasportu publicu. Escia una volta à settimana in a so vittura. Ùn hè micca cusì avà, esce direttamente cù a so vittura. In fatti, certi famiglie ùn esce micca cù una vittura, ma avà cù trè vitture. Comu tali, u bisognu cresce. Cumu vedemu sta necessità, creamu u nostru propiu trafficu in quantu à u viaghju è u trasportu. Ordu-Giresun era un bon esempiu per questu. Hopefully, Rize-Artvin serà ancu un bon esempiu. In fatti, mentri ci era un bisognu di aeroporti per e grande cità in u passatu, avà custruemu aeroporti ancu in cità chjuche. Perchè? Perchè cum'è a nostra ghjente usa a via aerea è si abitua à viaghjà per l'aria, u numeru di viaghji aumenta. Avà, u trasportu regiunale hà ancu cuminciatu à entre in l'affari. Dunque, a capacità di u Novu Aeroportu di Istanbul hà da pudè alimentà è sustene ancu i nostri altri aeroporti. Assicuratevi chì u Novu Aeroportu di Istanbul serà benefica è cuntribuisce à elli. Ùn ci fermemu micca per ellu. Ùn seremu micca cuntentati di questu, avemu da pianificà l'aeroporti di novu da avà. À u principiu, diciamu chì s'ellu ci era un aeroportu ogni 200-250 chilometri, saria abbastanza. Avà ùn vedemu micca abbastanza. Avà, vulemu un aeroportu chì u nostru pòpulu pò accede quand'elli lascianu a so casa, à 100 chilometri di distanza. Avemu aumentatu sta rata à più di 95 per centu. Sò sicuru chì parleremu di numeri assai più bassi in un futuru vicinu. Turkish Airlines (THY) ùn duverà più cumprà è serve aerei più chjuchi per i voli regiunale è per i voli à longu andà. Perchè si nutriranu l'un l'altru ".

Rispondendu à una quistione nantu à u destinu di l'Atatürk Airport, Arslan hà nutatu chì u Novu Aeroportu in Istanbul servirà cù 6 piste è a capacità di l'Aeroportu Sabiha Gökçen aumenterà gradualmente.

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì l'aeroportu di Atatürk ùn serà micca a piazza di riserva di u novu aeroportu di Istanbul è hà dettu: "L'aeroportu di Atatürk servirà l'aviazione generale". disse.

Arslan hà aghjustatu chì u nome di u novu aeroportu serà annunziatu à l'apertura.

Dopu à u discorsu, u presidente di l'Associazione Celal Uçan hà presentatu à u Ministru Arslan una placca di apprezzamentu per a so visita.

U Direttore Generale di THY Bilal Ekşi, u Subsegretariu Orhan Birdal di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, u Direttore Generale di l'Autorità Aeroportuale Statale (DHMI) Funda Ocak hà participatu ancu à a visita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*