Ministru Arslan: "Avemu spustatu parechje cose in relazione à a marittima à a piattaforma di e-Government"

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, hà dettu: "Avemu purtatu assai cose ligati à a marittima à a piattaforma di e-government. In questu annu, moveremu tutte e transazzione à a piattaforma di e-government ". disse.

Una cerimonia hè stata tenuta per cunferisce un dutturatu onorariu à u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Ahmet Arslan, da l'Università Piri Reis.

In più di Arslan, u guvernatore di Istanbul Vasip Şahin, u rettore di l'Università Piri Reis Prof. Dr. Oral Erdoğan, presidente di l'Università Piri Reis di u Cunsigliu di Fiduciari Metin Kalkavan, maestru di u Ministru Arslan da l'università è Rettore Fundatore di l'Università Piri Reis Prof. Dr. Osman Kamil Sağ, parechji lettori è studienti anu assistitu.

U Rettore Erdogan, Metin Kalkavan è a moglia di u Ministru Arslan Habibe Arslan anu purtatu a robba di u Ministru Arslan, chì hè statu cunferitu u titulu di duttore onorariu.

Esprimendu a so satisfaczione cù u dutturatu onorariu chì hà ricevutu, Arslan ringraziò tutti.

Sottulineendu chì ci sò parechji marittimi trà quelli chì travaglianu in u Ministeru, Arslan hà dettu chì l'Università Piri Reis face ancu cuntributi impurtanti à u maritime è a Turchia.

Arslan hà datu infurmazioni à i participanti nantu à u so travagliu in maritime, è disse: "A geografia hè u nostru destinu". m'hà ricurdatu a so parolla.

Dichjarà chì i mari è esse marinari sò u destinu di i Turchi è di a Turchia, Arslan hà dettu chì hè impurtante di trasfurmà stu destinu in un megliu.

"Avemu implementatu assai regulamenti legali, avemu aumentatu l'ispezioni"

U Ministru Arslan hà rimarcatu chì anu seguitu una strategia di sviluppu è di sviluppu in armunia cù u mare dapoi 15 anni, sottu a so rispunsabilità, è hà spressu chì i marittimi ben furmati ponu fà affari in ogni locu.

Cunsigliu à i studienti marittimi di furmà bè, Arslan hà dettu:

"Avemu implementatu assai regulamenti legali è aumentatu l'ispezioni. Sè simu un paese di bandiera bianca oghje, dicemu orgogliu: "A nostra pusizione di bandiera bianca hè diventata più forte, serà più forte da avà". Si dicemu chì è pudemu usà sta spressione micca solu nantu à i nostri navi, ma ancu nantu à i nostri marinari, sicuru, travagliendu cù l'armunia di a squadra, u travagliu cù u ministeru, l'ONG, i nostri università in u settore hà un rolu impurtante sottu. Avemu fattu una longa strada in questu sensu. Avemu stabilitu sistemi di monitoraghju istantaneu in i nostri mari, avemu investitu in questu prublema, è cuntinuemu à fà cusì ".

Sottulineendu chì anu fattu assai travagliu per riduce a burocrazia, Arslan hà ricurdatu chì anu cuminciatu à cambià à un sistema di finestra unica in i porti.

Arslan hà dettu: "I destinatari in quantu à l'opere è e transazzione in i nostri porti anu da ottene carte separate da ogni Ministeriu, o ancu più di una carta da certi ministeri. Invece, introduceremu un sistema di carta unicu. Avemu spustatu assai cose ligati à u marittimu à a piattaforma di e-government. In questu annu, moveremu tutte e transazzione à a piattaforma di e-government ". usatu e frasi.

"Avemu ancu fattu Turchia un paese prominente in l'arena internaziunale"

Dichjarà chì anu ancu cura di u turismu marittimu, Arslan hà dettu: "Avemu avanzatu versu u nostru scopu passu à passu in questu sensu rimuovendu l'ostaculi davanti à a bandiera turca. Aviamu destinatu à 6 mila, da oghje avemu righjuntu i figuri di 5 mila 750 ". disse.

U Ministru Arslan hà dichjaratu ch'elli anu fattu una cuntribuzione di circa 6 miliardi 570 milioni di lire à u settore resetting l'ÖTV, è hà dettu chì anu pigliatu una bona distanza per incuragisce u mare in u trasportu di merci è di passageri.

Arslan hà dichjaratu chì anu furnitu un sustegnu significativu à u settore per riduce l'effetti di a crisa pulitica è ecunomica chì tocca u mondu sanu, in particulare in u trasportu marittimu è l'industria navale, è hà dettu: "Avemu ancu fattu Turchia un paese prominente in u mondu. arena internaziunale. Vogliu sprimà chì a nostra capacità di a flotta marittima turca hè cresciuta di 15 per centu più di a flotta marittima mundiale in 75 anni. disse.

Dà infurmazioni à i participanti nantu à e figure chì Turchia hà ottenutu in maritime, Arslan hà dettu chì anu da cuntinuà à travaglià per u sviluppu di u maritime in Turchia.

Ahmet Arslan hà ringraziatu per u sustegnu è u sacrificiu di a so moglia in u quadru di u so discorsu.

"Ahmet Arslan era un studiente assai bonu"

U maestru di u Ministru Arslan da l'università è u Rettore Fundatore di l'Università Piri Reis Prof. Dr. Osman Kamil Sağ hà dettu ch'ellu cunnosce assai bè à Arslan durante a so vita studiente è hà dettu chì era un studiente assai bonu.

Dichjarà chì Arslan attribuisce una grande impurtanza à l'educazione marittima, Sağ hà attiratu l'attenzione à i servizii di Ahmet Arslan in Turchia cum'è diputatu è ministru, è l'hà ringraziatu per u sustegnu è l'impurtanza chì hà datu à l'educazione marittima in particulare.

U musicista scozzese Paul Dwyer, chì hè un citatinu turcu, hà cantatu canzoni populari turchi cum'è parte di a cerimonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*