Baskentray Bona furtuna

L'articulu di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan intitulatu "Buona Fortuna à Başkentray" hè statu publicatu in u numeru di maghju di a rivista Raillife.

QUICI L'ARTÍCULU DI U MINISTRU ARSLAN

Cari passageri,

Stu mese, avemu tenutu a ceremonia di apertura di Başkentray, unu di i prughjetti più impurtanti di u sistema ferroviariu di a nostra capitale, cù a prisenza di u nostru presidente è u primu ministru. Stu prughjettu ùn hè micca solu una linea ferroviaria suburbana per Ankara. Questa linea hè a spina principale chì cunnetta tutti i sistemi ferroviari di Ankara. E duie linee di metro seranu integrate cù Başkentray, è YHT è i treni di merci puderanu operà à u stessu tempu.

Avà i residenti di Ankara puderanu viaghjà ininterrottamente nantu à e ferrovie. Per ottene questu, avemu rinnuvatu tutta a linea di 36 chilometri. Avemu ancu pigliatu i passaghji à livellu nantu à a strada sottu terra o sopra terra. Avemu custruitu 11 passaggi autostradali, 1 cavalcavia autostradale, 10 passaggi per pedoni, 1 tunnel è 70 canali. Ùn eramu micca soddisfatti di questu. Avemu aumentatu u numeru di linee trà Ankara-Kayaş à 4, u numeru di linee trà Ankara-Behiçbey à 6, è u numeru di linee trà Behiçbey-Sincan à 5. Avemu stallatu esattamente 36 chilometri di ferrovia nova d'altu standard per a linea di 156 chilometri.

Avemu riduciutu a distanza trà Ankara è Sincan à solu 11 minuti cù Başkentray, unu di i sistemi ferroviari più unichi di Turchia. Başkentray furnisce un sollievu significativu in u trafficu sia in Eskişehir Road sia in Istanbul Road. Centinaie di millaie di persone chì venenu à u centru di Ankara ogni ghjornu da distretti cum'è Sincan è Etimesgut viaghjanu avà cù Başkentray. Possa Başkentray portà bona furtuna à u nostru paese è nazione, in particulare Ankara.

Bon viaghju…

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*