Accordu cullettivu Joy à BURULAŞ

I negoziati di negoziazione cullettiva chì implicanu 460 persone chì travaglianu in BURULAŞ, una di e cumpagnie di a Municipalità Metropolitana di Bursa, anu risultatu in un cumprumissu. Sicondu l'accordu firmatu trà BURULAŞ è u Sindicatu di i Ferroviari, i salarii di l'impiegati anu aumentatu di 6 per centu in i primi 16.74 mesi.

I negoziati cullettivi trà BURULAŞ, unu di i più impurtanti affiliati di a Municipalità Metropolitana, è u Sindicatu di i Ferroviari, sò stati cunclusi cù e decisioni prese in favore di u persunale. Una cerimonia di firma hè stata tenuta in a Municipalità Metropolitana, cù a cunclusione positiva di e negoziazioni chì implicanu un totale di 383 persunale, 77 in u scopu è 460 fora di u scopu. Sicondu l'accordu trà u 1 di maghju 2018 è u 30 d'aprile di u 2020, 6 per centu per i primi 16.74 mesi, a tarifa CPI per i secondi 6 mesi, CPI plus 6 per u terzu 1 mesi, è CPI plus 6 per u quartu 1 mesi. esse applicata.

Scopu: Sorridente, lingua dolce è serviziu puntuale

U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà dettu chì credenu in a cunniscenza chì i diritti di i travagliadori devenu esse pagati prima chì a sudore si secca. Dichjarà chì rinnuvà i cuntratti cù l'impiegati in certi periodi in u scopu di l'accordu mutuale, u sindaco Alinur Aktaş hà manifestatu a so satisfaczione per a riconciliazione in i negoziati trà BURULAŞ, una di e cumpagnie più putenti è impurtanti di a municipalità metropolitana, è i travagliadori ferroviari. Unione di Türk-İş. U presidente Aktaş, chì hà ringraziatu i rapprisentanti sindacali chì anu agitu in modu constructivu durante u prucessu di l'accordu è i gestori di BURULAŞ, hà spressu e so aspettative nantu à u trasportu cum'è istituzione. Sottulineendu chì u prublema più grande di tutte e cità in via di sviluppu hè u trasportu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Cù a so populazione ghjunghje à 3 milioni, unu di i sughjetti più parlati di Bursa hè u trasportu. Travagliemu inseme per aumentà i standard è migliurà a qualità. Sapemu chì u surrisu, u bonu gustu è furnisce un serviziu di qualità à u tempu sò impurtanti cum'è l'altri articuli. Vulemu incuragisce u trasportu publicu assicurendu a satisfaczione di i citadini. Vulemu ancu i nostri impiegati in questu campu per furnisce servizii di qualità è sani. Aspittemu chì i nostri impiegati mostranu un interessu speciale, preoccupazione è cura per chì a ghjente possa gode di più di u trasportu publicu. Chì u cuntrattu sia benefica per i nostri impiegati, u sindicatu è a nostra istituzione.

I residenti di Bursa utteneranu un serviziu di trasportu megliu

Cemal Yaman, Capu di l'Unioni Ferroviarie Branch di Türk İş, hà dichjaratu chì anu fattu un bonu cuntrattu in un ambiente induve Turchia passava per un prucessu difficiule. Enfatizendu chì u trasportu hè un must per a ghjente, Yaman hà dettu chì anu firmatu 8 cuntratti finu à avà è anu cunclusu tutti i cuntratti à a satisfaczione di i membri di u sindicatu. Dichjarà chì dopu à 6 sessioni, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş li hà datu ciò chì vulianu, Yaman hà dettu chì crede chì a ghjente di Bursa riceverà servizii di trasportu megliu in i ghjorni à vene. Yaman hà ringraziatu u presidente Alinur Aktaş, u direttore generale di BURULAŞ Mehmet Kürşat Çapar è tutti l'altri impiegati.

Dopu à i discorsi, un accordu di negoziazione cullettiva hè statu firmatu trà u presidente Aktaş è Cemal Yaman. À a fine di a ceremonia, Cemal Yaman hà presentatu à u presidente Aktaş un orologio da tasca, chì hè u simbulu di l'unione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*