Cops di trafficu di i zitelli à u travagliu

I membri di u Cunsigliu di i zitelli di u 23esimu Terminu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, inseme cù e squadre di a polizia di u trafficu, anu realizatu u cuntrollu di u trafficu in a Piazza Naziunale di a Volontà di a Mezzaluna Rossa di u 15 di lugliu.

L'ispezione di u trafficu, chì hè stata realizata nantu à e strade di a Capitale per sensibilizà nantu à e regule di trafficu, hè stata accumpagnata da squadre di polizia da a Direzzione di l'Inspeczione di u Trafficu di u Dipartimentu di Pulizia di Ankara.

L'ufficiali di pulizie di i zitelli, chì si scontranu cù a polizia di u trafficu durante l'ispezione realizata ogni annu per attirà l'attenzione à e regule di trafficu, sò stati divisi in gruppi dopu avè spartutu i compiti è andonu in l'ispezione di u trafficu.

"A CULTURA DI TRAFFIC SI Sviluppa cun rispettu, NON LEGI"

Purtendu i so uniformi è i cappelli, l'ufficiali di polizia junior anu realizatu inspezioni pratiche in Kızılay è dissenu à i so anziani è à i so anziani cù slogans cum'è "A cultura di u trafficu si sviluppa cun rispettu, micca cù e lege", "A persona chì amate usa ancu e strade". "Siate nutatu cù a vostra attenzione, micca a vostra vitezza", "Ùn pudete micca calpà u mo dirittu di campà cù i vostri pneumatici". Hanu ancu datu missaghji impurtanti à i so pari.

L'ufficiali di a pulizie di u trafficu di i zitelli anu prima inspeccionatu u trafficu di i pedoni è avvirtenu i pedoni chì attraversavanu a strada cù un megafonu, dumandendu à elli à aduprà u latu drittu quandu attraversanu. I zitelli fermanu i pedoni è dumandanu e dumande nantu à e regule di u trafficu di basa, è detti chjavi cum'è rigali à i pedoni chì sapianu e risposte.

LEZIONE DI TRAFFIC DA I CIDELLI

I picculi pulizzeri anu inspeccionatu u trafficu di i veiculi è ancu i pedoni è anu dumandatu à i cunduttori dumande nantu à e regule di trafficu. I picculi pulizzeri anu distribuitu diversi opuscoli nantu à e regule di trafficu, anu firmatu i cunduttori chì ùn anu micca rispettatu e regule, è li ricurdanu di e regule di trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*