Gestu di a Carta di Trasportu da Izmir Metropolitana à i Servitori Civili

Hè statu firmatu un Accordu Cullitivu di Travagliu riguardanti i funzionari è u persunale cuntrattu chì travaglianu in a Municipalità Metropolitana di Izmir è e so filiali ESHOT è İZSU. In u scopu di u cuntrattu, i funzionari civili seranu ancu datu una "Carta di trasportu".

I negoziati di negoziazione cullettiva trà a Municipalità Metropolitana di Izmir è Tüm Yerli-Sen anu risultatu in un accordu. U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Dr., hà assistitu à a ceremonia di firma di l'accordu cullettivu. Buğra Gökçe, Vice Segretariu Generale Barış Karcı, Direttore Generale İZSU Fügen Selvitopu, Direttore Generale ESHOT Raif Canbek, Segretariu Generale TİS Çetin Saygı in nome di All Local-Sen, Branch No. Dichjarà chì era felice chì l'accordu di u travagliu cullettivu hà ghjuntu à a fase di firma, u secretariu generale di a municipalità metropolitana Gökçe hà ringraziatu a municipalità metropolitana, i dirigenti di l'ESHOT è İZSU è i funzionari sindacali chì anu cuntribuitu à stu prucessu. Gökçe hà dettu: "Ci piacerebbe ringrazià sopratuttu u nostru stimatu presidente Aziz Kocaoğlu, chì hà datu ancu e carte di trasportu à i so impiegati".

Diritti ottenuti per accordu cullettivu
In u scopu di u cuntrattu, 5 mila 845 persone seranu datu "Carte d'identità di u serviziu di trasportu di u persunale". A compensazione di bilanciu suciale ricevuta mensilmente in u cuntrattu cullettivu chì copre un annu hè aumentata da 972 TL à 1031 TL grossi in i primi sei mesi, è aumenterà di novu in lugliu. L'impiegati disabili seranu furniti cù l'alloghji necessarii durante l'ora di travagliu. Sì i ghjorni di l'impiegati, chì sò cunsiderati festivi è permessi amministrativi da u Primu Ministeru, coincidenu cù u so ore di travagliu, sti ghjorni seranu dispunibuli dopu da u patronu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*