I picculi inventori anu datu speranza

L'Evenimentu "Giovani Scientisti Creativi è Innovativi" di a Municipalità Metropolitana di Izmir per i zitelli in età prescolare hà continuatu in Bornova dopu Beydağ è Foça. "Picculi inventori" hà datu una grande speranza per u futuru luminoso di Turchia.

Urganizatu per a terza volta quist'annu cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir, i Kindergartens İZELMAN, l'Università Dokuz Eylül è l'Università Ege, l'"Evenimentu di i Giovani Scientisti Creativi è Innovativi" hà scontru cù picculi studenti in l'Area Recreation Bornova Aşık Veysel dopu Beydağ è Foça. In l'eventu, chì dirige i picculi inventori à pensà à u mondu magicu di a scienza è à pruduce ciò chì pensanu, è induve un viaghju da u sognu à a realità hè destinatu, "Slippers or Animals?", "Flying Cars with Balloons", "Sò. You Ready to Fly?", "Escaped Cars", chì includenu sughjetti scentifichi è tecnologichi interessanti. Stazioni di apprendimentu sò state create nantu à 11 temi diffirenti: "Dig, Find and See", "The World of Reptiles", "Robot Animals", " Fluid Matters", "Crazy Balloons", "Power of Electricity" è "Lost Ice". I zitelli anu participatu à esperimenti scientifichi in ogni stazione è facianu esperimenti interessanti. Un totale di 700 zitelli, 600 in Foça, 500 in Beydağ è 1.800 in Aşık Veysel Recreation Area, mettenu i so sogni in produzzione durante l'attività scientifica.

futuri scientisti
Introducendu a scienza è a tecnulugia à i zitelli à una età precoce, İZELMAN, in u scopu di l'attività chì riunisce a scienza, i zitelli, è ancu, Prof. da Dokuz Eylül University Buca Education Faculty Science Education Department. Dr. Bülent Çavaş è Assoc. Dr. Sottu a dirigenza di Pınar Çavaş, i studienti universitarii anu rispostu à e dumande di i so fratelli minori.

I funzionari İZELMAN anu dettu chì sò assai felici di aumentà l'interessu di i zitelli in a scienza, per permette di fà a ricerca è di u sviluppu, è di piglià a guida in l'allevamentu di generazioni chì sò basati nantu à a ragione è a scienza è piglianu a scienza cum'è guida.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*