I fluttuazioni in i tassi di scambiu ùn si rifletteranu micca nantu à i prezzi di trasportu

U Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà visitatu l'Associazione Correspondenti di l'Aeroporti d'Istanbul (IHMD) à l'Atatürk Airport.

Fendu una dichjarazione à a stampa quì, Arslan hà dichjaratu chì i fluttuazioni in i tassi di scambiu ùn pruvucarà micca cambiamenti in i prezzi di trasportu.

Arslan hà dichjaratu chì, postu chì i rivenuti di l'aeroportu è alcune spese sò indiziati in munita straniera, ci hè un equilibriu, cusì ùn ci sarà micca prublema in i prezzi di trasportu per via di i fluttuazioni in munita straniera, è aghjunse:

"Ma ognunu sapi chì questu hè inflazione speculativa è tempurale. Ùn ci movemu mai ogni ghjornu. Ùn avemu micca agitu nantu à e dati di un mese. Agiscemu cù a media di dati à longu andà. Dunque, ùn hè micca pussibule per noi di piglià ogni azzione in questu sensu. In listessu modu, hè u listessu cù i biglietti di trenu. Hè fora di quistione per noi di fà ogni aumentu. Nimu ùn deve avè tali aspettative. Inoltre, dicu novu, sti figuri inflati tornanu prestu à u so locu originale, induve duveranu esse. Ciò chì ci obbliganu à fà hè chì volenu chì damu risposte ogni ghjornu per mezu di ghjochi. Cù tuttu u rispettu, anu bisognu di sapè chì cum'è un grande paese, cù una ecunumia forte, è cum'è un guvernu chì dà una grande impurtanza à a stabilità ecunomica è agisce assai attentamente in termini di bilanci di bilanciu, ùn agiremu micca in u quadru di ogni ghjornu. aspettative è piglià passi ogni ghjornu. Dunque, ùn avemu micca prublemi ".

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì ancu s'ellu ci pò esse aumentu di i prezzi per via di materiali impurtati da l'esteru per certi prughjetti, pò esse aumentu di l'esportazioni ligati à u travagliu fattu.

"Dopu tuttu, ùn cumprate micca caru è vende à pocu pressu". Arslan hà dettu: "L'impurtante hè di ottene quellu equilibriu quì. "Hè fora di quistione per noi di fà ogni aumentu di tariffu in quantu à i biglietti in l'aviazione è in e ferrovie". disse.

Rispondendu à una dumanda nantu à i prestiti richiesti per u novu prughjettu di l'aeroportu, Arslan hà dettu: "Mentre a custruzzione di l'aeroportu cuntinueghja, sicuru, ci ponu esse bisogni addiziunali secondu e esigenze di u prugettu, cum'è accadutu in u passatu. Tutti i bisogni sò stati soddisfatti. Prestiti coperti. "Ùn ci hè attualmente un prestitu chì hè necessariu ma ùn hè statu pigliatu, o qualsiasi prestitu chì ùn hè micca statu assicuratu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*