Sorpresa di zuppa per i passageri di Metrobus è Tram chì ùn anu pussutu piglià Iftar

Municipiu di Zeytinburnu, à i citadini chì ùn ponu micca permette l'iftar CevizliBagagli offre zuppa calda à a fermata di metrobus è tram. I citadini, chì anu apertu u so pranzu di fast-breaking à a tappa cù i zuppi pruposti, si n'andò dopu in casa.

Cù l'arrivu di u Ramadan, a municipalità di Zeytinburnu riunisce millaie di persone à tavule iftar è si precipita à l'aiutu di i citadini catturati in a strada di l'iftar. In u scopu di Ramadan, a municipalità, chì offre zuppa à i citadini in 5 punti diffirenti in tuttu u distrittu, CevizliZuppa per i citadini catturati in a strada per iftar à u stand chì hà stallatu à l'uscita di u Metrobus Bağlar è a fermata di tram. cevizli Offria pane, date è acqua. Duranti u trattatu, chì era ancu assistitu da u sindaco di Zeytinburnu, Murat Aydın, i passageri in a fila di zuppa siveronu a so zuppa calda cù a chjama à a preghiera.

I citadini, da i cummercianti à i studienti, da i ghjovani à i vechji, rumpianu u so digiunu inseme nant’à u trottu, è dopu à sbuchjate cù piacè a zuppa fumante, si sò ritruvati in casa.

A ZUPPA SURVIVE PER QUELLI ÙN POSSIBILI MANGIÀ L'IFTAR

Dichjarà chì hè una grande fonte di felicità per ellu riceve ringraziamenti da e persone è vede a felicità in i so ochji, u sindaco di Zeytinburnu Murat Aydın hà dettu: "Grazie à Diu avemu ghjuntu à un altru Ramadan. Durante u mese di Ramadan, avemu iftars di strada in tutti i quartieri di Zeytinburnu. Ospitemu circa 50 mila citadini di a nostra cità in piazza è strada iftars. Di sicuru, in questu mese di abbundanza, ùn ci scurdemu micca i nostri cumpagni di cità chì cercanu di esce da u travagliu è di ricuperà l'iftar in casa. Hè per quessa ogni sera à l'ora di iftar CevizliAvemu prelibatezze di zuppa in 15 punti diffirenti, vale à dì Bağ Metrobus è Tram Stop, Stazione Marmaray Kazlıçeşme, Merkezefendi, Piazza 5 Luglio è Piazza Municipalità. Oghje ancu Cevizliavemu scontru cù i nostri paisani à u saccu metrobus è a fermata di tram. Minuti prima di iftar, avemu prupostu a nostra zuppa è a sparta cun elli. Hè un sensu assai piacevule per mè di riceve ringraziamenti da e persone è di sente a felicità in i so ochji. Chì u mo Signore prutege u nostru paese, a nostra nazione è tutti l'oppressi, pregu à tutti un benedettu Ramadan. utilizatu l'espressioni.

OGNI SERA ZUPPA A 5 PUNTI DIFERENTI

Un studiente chjamatu Gabriel Bakalakamaha, chì hè ghjuntu à Istanbul da Guinea per l'università, hà dichjaratu chì ùn ci hè micca zuppa in a cultura guinea è hà dettu: "Stu studià l'amministrazione cummerciale à l'Università di Istanbul. Vivu in u dormitoriu studiente in Zeytinburnu. Sò scesu da u metrobus, circandu di chjappà per l'iftar, è aghju scontru l'offerta di zuppa di a municipalità. Paria assai bellu, ùn aghju micca pussutu suppurtà, aghju in a fila è rumpiu u mo digiunu cù a zuppa. Ùn ci hè micca cultura di zuppa in Guinea, ma mi sò abituatu in Turchia. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Dicendu chì un tali serviziu hè assai bonu per a ghjente, un citadinu chjamatu İsmail Dolutaş hà dettu: "Quandu passaghju quì ogni Ramadan per dui anni, aghju in a fila è aghju a mo zuppa. Grazie à a municipalità. U gustu veramente bonu è satisfacente. Ti mantene sanu finu à ghjunghje in casa. Hè assai piacevule per i citadini chì e municipalità furnisce un tali serviziu durante u Ramadan ".

SERVICE D'ALIMENTAZIONE CALDA À A PORTA

Accogliendu circa 50 mila citadini à Gönül Sofrası cù i so iftar in piazza è in e strade durante u mese di Ramadan, a municipalità di Zeytinburnu hà ancu offertu à i citadini catturati in strada per l'iftar. CevizliFermata di Metrobus di bagagli, fermata di Marmaray Kazlıçeşme, piazza 15 di lugliu, piazza Merkezefendi è piazza Belediye cù zuppa calda per 3 persone ogni sera, cevizli Offre pane, date è acqua.

A municipalità serve ancu 150 tipi di pranzi caldi à a porta di 4 famiglie in bisognu d'aiutu chì ùn ponu micca lascià a so casa. I pasti, chì sò verificati da ingegneri alimentarii à intervalli periodichi, sò scelti in cunsiderà u statu di salute di a famiglia. Servindu e famiglie in bisognu in 13 quartieri in u distrittu, duie squadre furniscenu 4 tippi di cibo à a porta di e persone in bisognu ogni ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*