İZAYCAN hè diventatu un "eroe di carbone"

À a 5a Summit di Carboniu di Istanbul, ancu sustinutu da İZAYDAŞ, 26 urganisazioni sò state premiate cum'è Eroi Low Carbon da l'Associazione di Produzione è Consumu Sostenibile. Unu di sti premii era u prughjettu IZAYCAN, chì hà inspiratu decine di millaie di zitelli in a lotta contru à e culturi viventi sustinibili, a contaminazione ambientale è u cambiamentu climaticu.

5ª SUMMIT DI CARBONE ISTANBUL
L'urganisazioni chì dannu un esempiu in a lotta contru u cambiamentu climaticu per esse avari in l'emissioni di carbonu sò state premiate cum'è Eroe Low Carbon da l'Associazione di Produzione è Cunsumu Sostenibile (SÜT-D) à a 5a Summit di Carboniu di Istanbul ospitata da l'Università Tecnica di Istanbul.

CARBONE HERO IZAYCAN
In a cumpetizione in quale 69 prughjetti chì anu successu in a gestione di u carbone sò stati nominati, 26 urganisazioni sò stati premiati da SÜT-D. İZAYCAN, u caratteru di u zitellu amichevule à l'ambiente, chì hè unu di i prughjetti di rispunsabilità suciale di İZAYDAŞ è scontra ogni annu millaie di studenti di a scola primaria cù libri di storia è prugrammi educativi chì inculcanu a cuscenza ambientale, hè statu sceltu cum'è "Eroe Low Carbon". Mentre Adnan Tan, Vice Direttore Generale di Gestione Ambientale di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, hà datu i premii à l'Eroi Low Carbon 2018, Muhammet Saraç, Direttore Generale di İZAYDAŞ, hà ricevutu u premiu per u prughjettu İZAYCAN, chì hà attiratu una grande attenzione cù u so mascotte.

İZAYDAŞ APERU UN STAND À A SUMMIT
U direttore generale di İZAYDAŞ, Muhammet Saraç, i dirigenti İZAYDAŞ è a mascotte İZAYCAN anu assistitu à a cima. À a cima, induve İZAYDAŞ era trà e cumpagnie di supportu, hà ancu apertu un stand è hà prisentatu sacchetti chì cuntenenu documenti promozionali à i participanti durante e pause trà e sessioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*