Fuzuli Multi-Storey Junction in Kayseri hè stata messa in serviziu cù una ceremonia

A municipalità metropolitana di Kayseri cuntinueghja à purtà novi travaglii à a nostra cità in ogni campu. Fuzuli Multi-Storey Intersection, una di l'intersezzione multi-livellu custruita per u trasportu ininterrottu è còmode, hè stata messa in serviziu cù a participazione di u Ministru di l'ambiente è l'urbanizazione, Mehmet Özhaseki. Parlendu à a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Çelik, hà dichjaratu ch'elli anu finitu ogni travagliu cuminciatu prima di l'ora normale è vulianu chì l'intersezzione di u Pianu Fuzuli sia benefica.
A cerimonia di apertura di Fuzuli Multi-Storey Junction hà assistitu u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione Mehmet Özhaseki è u Sindaco Metropolitanu Mustafa Çelik, u guvernatore Süleyman Kamçı, i deputati di Kayseri AK Party İsmail Tamer è Hülya Nergis, u cumandante di a guarnigione Brigadier General Provincial Ercan Teke, U presidente Fatih Hasyüncü, i sindaci di u distrittu, i burocrati è i citadini anu assistitu.

"U nostru scopu principale hè a pace è a felicità"
Parlendu à l'apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana Mustafa Çelik hà dichjaratu chì a fonte più impurtante di pace è felicità in Kayseri hè a cultura di sviluppu pianificatu è chì travaglianu per a continuità di sta cultura. Espristendu chì u so scopu principale hè a pace è a felicità di e persone chì campanu in questa cità, u presidente Çelik hà dichjaratu ch'elli anu stabilitu u scopu di cumpiendu ogni travagliu chì anu cuminciatu prima di u tempu, è chì anu finitu u Fuzuli Multi-Storey Junction 2,5 mesi prima di u tempu. scadenza.

"15 MILIONI TL INVESTIMENTI"
In u so discorsu, u sindaco Çelik hà datu infurmazioni nantu à u Fuzuli Multi-Storey Junction è hà dettu: "A lunghezza trà i punti d'entrata è di uscita di u sottupassu, chì a custruzzione hè stata finita à l'intersezzione Fuzuli, hè di 400 metri. A parte chjusa hà una lunghezza di 122 metri. A piattaforma stradale larga di 20 metri hè stata custruita cum'è duie corsie in i dui sensi. In a custruzzione di u sottupassu, 50.000 m3 di u muvimentu di a terra sò stati realizati, 20 m500 di cimentu pronto è 3 tunnellate di rebar sò stati utilizati. Un totale di 2 milioni di TL sò stati spesi per a custruzzione di passaggi sotterranei, opere stradali è asfaltate, paisaghjistu, marcatura horizontale è verticale in u scopu di l'intersezzione multi-piani. Mentre facia stu locu, ùn avemu micca trascuratu a tecnulugia è l'estetica cum'è in tutti i nostri travagli. Seguimu da vicinu è applichemu innovazioni in a custruzzione cum'è in ogni altru sughjettu.

Dichjarà ch'ellu hà finitu 38 mesi in a Municipalità Metropolitana, u sindaco Mustafa Çelik hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Durante stu periodu, avemu principiatu trè grandi boulevards. Finimu l'intersezzione di 13 piani. Avemu compru 80 autobus prima, avemu compru 20 di più, pigliaremu in consegna 24 autobus articulati è elettrici finu à settembre, è riduceremu l'età media di l'autobus in a nostra flotta à 5,2. Intantu, avemu finitu i prughjetti di e nostre linee di u sistema ferroviariu. U nostru Ministeru di i Trasporti principia in pocu tempu a custruzzione di a linea di l'Hospital Regiunale. Cuminceremu ancu a linea Talas-Anayurt ".

Spieghendu l'altri servizii è investimenti fatti in diversi campi, u presidente Çelik hà dettu chì anu ancu iniziatu u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Sahabiye, u prughjettu di trasfurmazioni urbani più grande è difficiule di Turchia, è chì ùn anu mancu tenutu una ceremonia di rivoluzione. U sindaco metropolitanu Celik, à a fine di e so parolle, hà desideratu chì a Fuzuli Multi-Storey Junction sia benefica.

Parlendu à a ceremonia, u guvernatore Süleyman Kamçı hà spressu u so piacè di vede investimenti chì sviluppanu è rinfurzanu l'infrastruttura di a nostra pruvincia. Enfatizendu chì a Fuzuli Multi-Storey Junction hè stata finita in pocu tempu cù i sforzi dedicati di a Municipalità Metropolitana, u guvernatore Kamçı hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu.

"U MEGLIU DI L'IMPRESA URBANA hè IN KAYSERİ"
U Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, Mehmet Özhaseki, chì hà assistitu à a cerimonia, hà ancu dichjaratu ch'elli ponenu i fundamenti o inauguranu boni travaglii in Kayseri ogni settimana è hà dettu chì Kayseri hè stata ricurdata cù tali caratteristiche belle per anni. Enfatizendu chì cunnosce l'urbanismu di tutte e pruvince in Turchia, u Ministru Mehmet Özhaseki hà dettu: "Kayseri hè una di e pruvince cù u sviluppu è u sviluppu più propiu. A cunniscenza di u guvernu lucale in Kayseri hè stata riflessa in tutta a cità. Ùn ci hè micca altra cità induve tante aperture sò state fatte ", disse.

In u so discorsu, u Ministru Özhaseki hà ancu datu infurmazioni nantu à a Legge di Pace di Reconstruction, chì hè stata passata da u parlamentu, è hà dettu chì anu da utilizà a fonte da sta fonte in a trasfurmazioni urbane è in a preparazione di u terrimotu di Turchia. U Ministru Özhaseki hà dichjaratu chì a grande trasfurmazioni chì principiarà in u paese rifletterà ancu nantu à l'ecunumia. Enfatizendu chì u sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Celik, hà fattu travaglii assai boni, u ministru Mehmet Ozhaseki hà dettu: "Quà Allah li cunceda assai boni travaglii".
Dopu à i discorsi, a Fuzuli Multi-Storey Junction hè stata messa in serviziu cù preghiere.Dopu l'apertura, u veiculu utilizatu da u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione Mehmet Özhaseki, u sindaco metropolitanu Mustafa Çelik, hà cullatu è u primu passu hè statu fattu per u passaghju sottu. di l'intersezzione multi-piani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*