L'edificiu di u Terminal Altınordu hà righjuntu u livellu di 25%.

A custruzzione di u terminal d'autobus interurbanu, chì hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana di Ordu, in u distrittu Altınordu, ghjustu accantu à a strada circundante, hà righjuntu u 25%. U presidente Enver Yılmaz hà dettu chì i travaglii avanzanu rapidamente è chì metteranu un edifiziu terminal mudernu à u serviziu di i citadini u più prestu pussibule.

A Municipalità Metropolitana travaglia febbrilmente per a custruzzione di a nova stazione d'autobus, chì hè vista cum'è una grande necessità per u fattu chì l'antica stazione d'autobus, chì serve in una zona limitata in u centru di u distrittu Altınordu, ùn pò micca scuntrà a densità sperimentata. A fabricazione di struttura d'acciaio, chì custituisce una grande parte di u travagliu in a custruzzione di a terminal, cuntinueghja.

SERÀ UN EDIFIU TERMINAL MODERNU degnu di ALTINORDU

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii di custruzzione di l'edificiu di a terminal, u presidente Yılmaz hà dettu: "Cuntinuemu u nostru travagliu di custruzzione in l'Altınordu Intercity Bus Terminal. Avemu avà ghjuntu à u livellu di 25% in i travaglii. A produzzione di cimentu armatu di l'edificiu di u trasformatore è a cabina d'entrata hè stata finita. A stallazione di a terra hè stata fatta in quantu à u paisaghju è a compactazione di a terra hè stata realizata. A fabricazione di l'acciaio, chì custituisce una grande parte di l'affari, cuntinueghja. Finiremu i travaglii in pocu tempu è mettemu un edifiziu terminal mudernu degnu di u nostru distrittu Altınordu à u serviziu di i nostri concittadini.

25 MILIONI TL INVESTMENT

Dichjarà chì a nova stazione d'autobus, chì costarà 25 milioni di TL, serà micca solu una stazione d'autobus interurbani, ma ancu un locu di riunione per i minibus di u distrittu chì serve i bisogni di trasportu di ogni ghjornu di a cità, u sindaco Enver Yılmaz hà dettu: "Cù u nostru un novu terminal custruitu nantu à una superficia tutale di 22 mila m2, a nostra cità hà aspittatu dapoi parechji anni, avemu implementatu un altru serviziu impurtante. In u prugettu, chì hè custituitu da un edificiu di terminal di 3 mila 177 m2, 18 aree di parcheghju di terminal rurale (minibus di u distrittu), 32 spazii di parcheghju per l'autobus (intercity), 54 spazii di parcheggio per minibus, 16 spazii di parcheggio midibus, un parcheghju chjusu per 90. vitture, un parcheghju apertu per vitture 60. parcheghju, 28 piattaforme, 2 caffè è 6 buttreghi ", disse.

PRUDERE A PROPRIA ENERGIA

Dichjarà chì u terminal hè statu cuncepitu nantu à una superficie di 22 mila m2, u presidente Yılmaz hà dettu: "U prughjettu chì implementemu generà circa 322.000 XNUMX KW di elettricità annu cù un sistema di pannelli solari di altu standard. In questu cuntestu, serà un edifiziu ecologicu chì generà a so propria elettricità cù u sistema di l'energia solare è furnisce u sistema di riscaldamentu è di rinfrescamentu cù a pompa di calore ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*