Manisa MOS Logistics riduce l'emissioni di carbone di 75% da u trasportu ferroviariu

Grazie à u Centru Logisticu di a Zona Industriale Organizzata di Manisa, i beni di l'industriali sò esportati in u mondu à un costu più bassu. Mentre i prudutti chì venenu à u Centru Logisticu sò mandati à Aliağa è à u Portu di İzmir per ferrovia, assai prudutti industriali sò mandati direttamente à e Repubbliche di Turchia cù una cunnessione ferroviaria diretta. Grazie à u trasportu ferroviariu, una riduzione di u 75% di l'emissioni di carbone hè ottenuta è a contaminazione ambientale hè prevenuta.

Manisa Organized Industry Logistics Center, chì hè statu stabilitu da a Zona Industriale Organizzata Manisa per riduce i costi di l'imprese chì operanu in l'OIZ è per facilità u so travagliu, porta u pesu di l'industriali à u mondu. Arda Erman, u Manager di u Centru Logisticu, chì hè diventatu operativu à u principiu di u 2010, hà datu infurmazioni nantu à u centru. Esprimendu chì furniscenu servizii di trasportu è almacenamentu ferroviariu in u settore logisticu nantu à una superficie di 306 mila metri quadrati, Erman hà dettu: "Semu unichi trà l'OIZ in quantu à u travagliu chì facemu è u serviziu chì furnimu. Ci sò strutture simili, ma facenu per mezu di u settore privatu. Ùn ci hè micca altru trà l'OSB. Trasportemu circa 300 containeri per ghjornu in media. I nostri spedizioni à u Portu İzmir Alsancak è u Portu Aliağa cuntinueghjanu. Cù u serviziu efficiente chì furnimu, ùn viaghjanu micca vagoni vioti, travagliemu cù una efficienza di 100 per centu. Aumenteremu l'utilizazione di a capacità. Ci hè una cunnessione ferroviaria à u portu di Aliağa. Ci hè statu infurmatu da TCDD chì a cunnessione ferroviaria serà finita in l'annu. Aumenteremu a nostra capacità di 50 per centu. Facemu u trasportu più efficiente à u portu di İzmir, postu chì hà una cunnessione ferroviaria diretta ".

EXPORT À A REPUBLICA DI TURCHIA PER FERROVIA

U Manager di Logistica di MOS, Arda Erman, hà dettu: "Avemu finitu u trasportu di circa 2017 mila containeri in 70. Avemu ottenutu una crescita di 2018 per centu in i primi 5 mesi di 40. Avemu un scopu di trasportà 2018 85 containers in XNUMX. Da quì, i prudutti elettronichi è bianchi sò principarmenti esportati à a Republica di Turchia cù carri cuperti. L'esportazioni in paesi cum'è Turkmenistan, Kazakistan è Kirghizistan ponu esse fatte direttamente per ferrovia ", disse.

L'EMISSIONI DI CARBONE SONT RIDOTTE DA 75 PERCENT

Notendu chì u Centru Logisticu hè un prughjettu di rispunsabilità suciale è chì anu u scopu di prutege l'ambiente, Erman hà dettu: "Misuremu a nostra impronta di carbone. Ci hè una differenza di 1 per centu in favore di a ferrovia in l'emissioni di carbonu di un TIR quandu porta un camion di 75 chilometru è l'emissioni di carbone di una locomotiva diesel quandu porta una tonna di merchenzie in un chilometru. Questu hè un trasportu ecologicu. TCDD hà finitu i so investimenti in questu hinterland finu à Manisa, İzmir, Soma è Aliağa. Passeremu à zero a nostra impronta di carbonu cù locomotive 100 per centu elettriche è un trasportu 100 per centu amichevule per l'ambiente. Inoltre, ci hè un trafficu di camion assai seriu in questa regione. A carica hè crescente in e novi strutture. Tirendu 300 cuntainer à ghjornu da a strada à a ferrovia, riducemu tramindui l'emissioni di carbonu, facemu un mudellu di trasportu amichevule à l'ambiente, è in qualchì modu prevenemu accidenti fatali. Vulemu trasportà tuttu u nostru trafficu di merci per ferrovia ", disse.

FORNE VANTAGGI DI COSTU

Esprimendu chì l'industriali sò diventati cuscenti di u trasportu ferroviariu, Erman hà dettu chì furnisce servizii diretti à 72 cumpagnie in Manisa OIZ in l'esportazione è l'impurtazione. Erman hà dettu: "L'esportazioni sò fatte da e nostre fabbriche in Manisa OSB à 153 paesi in u mondu. Principalmente i bianchi è l'elettronica. In u 2017, un volume di cummerciu esteru di 8.5 miliardi di dollari hè statu righjuntu. Offre un vantaghju di costu à l'industriali. Furnemu una seria efficienza in i magazzini in e fabbriche. Grazie à i nostri magazzini, pudemu mandà à e fabbriche quandu volenu. Diventamu ancu un cumpagnu di suluzione per a congestion inutile in i magazzini di e fabbriche. Li permettemu di espansione e so zoni di pruduzzione sguassendu i posti in i zoni di fabbrica ".

Dichjarà chì l'aumentu di u dollaru ùn hà micca affettatu ancu u settore logisticu, Arda Erman hà dichjaratu chì l'industriali si lamentavanu di l'aumentu di i prezzi di l'electricità. Arda Erman hà dettu: "Ci hè stata una crescita assai rapida di u dollaru, ma ùn l'avemu micca sentitu in a parte di spedizione. Ùn ci hè micca diminuzione in i pezzi chì portamu. À u cuntrariu, ci hè un aumentu. E regioni chì trasportemu sò ancu efficaci in questu. Manisa OSB generalmente esporta à u latu europeu. Ma avemu ancu impurtatu da u Far East. Ci hè statu un aumentu di i costi di l'electricità. Un aumentu di 30-35% hè statu scontru. U dollaru pò esse affettatu da i cambiamenti attuali. Tuttavia, ùn hè micca pussibule per i prezzi di l'electricità per esse affettati da i tassi di scambiu di valuta straniera. A più grande preoccupazione di l'industriali ùn hè micca u scambiu, ma i costi di l'electricità, à u cuntrariu.

Surghjente: www.manisadagundem.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*