Mobilizazione di trasportu senza barriere per i disabili da Kayseri Transportation Inc.

Kayseri Metropolitan Municipality Transportation Inc. In u scopu di u "Prughjettu di Trasportu Accessibile" urganizatu da l'Agenzia Anadolu per a Settimana di i Disabili, l'impiegati di Kayseri Transportation Inc. anu viaghjatu cù i citadini disabili in veiculi di u sistema ferroviariu.

In u scopu di u prugettu, u persunale di Kayseri Metropolitan Municipality Transportation Inc. chì travaglia in u sistema ferroviariu, l'autobus è i parcheggi anu viaghjatu cù i veiculi di u sistema ferroviariu inseme cù i passageri in sedia di rotelle. L'ufficiali chì anu aiutatu i citadini disabili à cullà è fora di u sistema ferroviariu anu spiegatu ciò chì i citadini disabili anu da fà per viaghjà in modu sicuru. Ahmet Özkan, Segretariu Generale di l'Associu Anatolian Disabled, hà trasmessu u so ringraziu à l'autorità è hà nutatu chì i citadini disabili ponu viaghjà facilmente in veiculi di u sistema ferroviariu. Özkan hà dettu: "Vogliu ringrazià Kayseri Metropolitan Municipality Transportation Inc. per u so travagliu. U trasportu senza barriere, chì deve esse quì, hè l'accessibilità di i disabili. Attualmente, i nostri disabili ponu facilmente ghjunghje in u tram cù e so sedie à rotelle è andà da è da e so destinazioni. À nome di a nostra associu è di i nostri citadini disabile, vi ringraziemu per stu bellu travagliu di sensibilizazione. U persunale di trasportu disabile di Kayseri Transportation Inc. hè ancu assai utile à i passageri disabili è anziani. Avemu testimuniatu questu ogni ghjornu. Speremu chì stu prughjettu cuntinueghja per parechji anni ". disse.

Kayseri Transportation Inc. Rail System Operations Shift Supervisor Mehmet Emin Yıldız hà dichjaratu chì, cum'è un operatore di u sistema ferroviariu, sò in cumunicazione constante cù i passageri disabilitati, cù questa attività chì anu realizatu in u scopu di a Settimana Disabled, cù stu travagliu chì anu fattu per pudè. si mette in u so locu, per tistimunià i so prublemi unu à unu è per truvà suluzioni, hà ancu spressione chì volenu sensibilizà l'altri passageri. Yıldız hà dettu: "Avemu vulsutu viaghjà inseme cù i nostri amichi disabili urganizendu un avvenimentu cù l'Associazione Anatolica Disabili per empatizà cù a Settimana Mondiale di a Disabilità celebrata trà u 10 è u 16 di maghju. Ùn ci vole à scurdà chì simu tutti candidati à a disabilità. In questu sensu, hè di grande impurtanza chì i nostri passageri dà priorità à i nostri citadini disabili. Kayseri Metropolitan Municipality Transportation Inc. A nostra priorità hè sempre stata u trasportu senza barriere è a satisfaczione di i clienti. Continueremu in questu modu, questu hè un principiu, è continueremu i nostri sforzi per sensibilizà i nostri passageri disabili è per assicurà u so trasportu còmode ". disse.

Yıldız, chì vulia chì i citadini sò più sensibili in l'area riservata à i disabili nantu à i tramvii, hà cuntinuatu cusì: "Avemu duie zone speciali destinate à i nostri passageri disabili in ognuna di i nostri veiculi di u sistema ferroviariu. Questi spazii sò spazii speciali destinati à u viaghju sicuru di i nostri citadini disabili. Aspittemu sensibilità da i nostri citadini nantu à sta questione è li dumandemu di ùn impegnà micca in e zone pertinenti. Avemu ancu dumandatu à i nostri fratelli è sorelle disabili di andà in quella regione cù e so sedie à rotelle è i veiculi alimentati da batterie per pudè viaghjà in modu sicuru in l'area destinata à elli. disse.

I citadini disabili chì viaghjanu in un veiculu di u sistema di ferrovia cù una sedia di rotelle ponu facilmente viaghjà cù u veiculu di u sistema di ferrovia, è u persunale di l'accessu per i disabili sò assai di sustegnu, si precipitanu à aiutà quandu anu difficultà, è a Municipalità Metropolitana è Trasportu Inc., chì furnisce stu serviziu. hà manifestatu a so gratitudine à l'autorità.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*