Sottosegretariu Aka: "TÜDEMSAŞ farà un travagliu assai megliu cù a nova gestione"

U guvernatore di Sivas Davut Gül, u sottusegretariu di i trasporti, l'affari marittimi è a cumunicazione Suat Hayri Aka, u sottusegretariu diputatu Orhan Birdal, direttore generale di TCDD İsa Apaydın, u direttore generale di Taşımacılık AŞ, Veysi Kurt, è u direttore generale di TÜDEMSAŞ, Mehmet Başoğlu, anu assistitu à u prugramma iftar inseme cù l'impiegati ferroviari.

U sottusegretariu UDHB Suat Hayri Aka hà dettu chì unu di i motivi per vene in Sivas era di visità TÜDEMSAŞ è chì era fieru di u travagliu fattu quandu hà visitatu i siti di a fabbrica. Suat Hayri Aka "Avemu una fabbrica assai bella in Sivas. Sò veramente fieru oghje. Un travagliu magnificu hè fattu in questa fabbrica, è cù l'anzianu di novu numinatu di a nostra fabbrica, hà un grande potenziale per fà un travagliu assai megliu. Aghju vistu chì sta fabbrica hà a capacità è a capacità di risponde à i bisogni di i vagoni, chì sò in crescita à u sviluppu di e ferrovie di u paese, è di risponde à questi bisogni pruduciendu vagoni d'alta tecnulugia, muderni, secondu i novi tipi di carica è in cunfurmità cù i diversi bisogni industriali. . Ci sentimu assai còmode. Noi, cum'è u Ministeru, continueremu à furnisce ogni tipu di sustegnu.

Mentre vene à Sivas, u Sottosegretariu di l'UDHB Suat Hayri Aka hà dichjaratu ch'ellu hà esaminatu l'opere di Sivas - Ankara High Speed ​​​​Train Line è chì i travaglii seranu finiti in un annu. U Sottosegretariu di l'UDHB Aka hà dettu: "A ghjente di Sivas aspittava ansiosamente chì u trenu d'alta velocità entre in serviziu, cum'è cunnosci i cuntributi chì u trenu d'alta velocità porta à Sivas. Un travagliu febbrile cuntinueghja. Spergu chì, cumpiendu u travagliu è cuminciannu i testi à a fine di l'annu, culligaremu Sivas à altre rete di treni à alta velocità, ancu prima di u prossimu Ramadan ". disse.

U Direttore Generale di TCDD hà dichjaratu chì u costu tutale di i grandi investimenti fatti in ferrovie dapoi u 2003 hè di 56 miliardi TL. İsa Apaydın Ellu disse chì i novi prughjetti seranu implementati è questi investimenti continuanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*