L'Edifici di a Stazione Centenaria Unarth in Tekkeköy, Samsun

I travaglii iniziati da a municipalità di Tekkeköy per purtà à u turismu l'edificazioni storiche di stazioni storiche di seculi di e Ferrovie Statali situate in u centru di u distrittu à u turisimu cuntinueghjanu à piena velocità. U travagliu di risturazione di dui edifici storici seculari chì appartenenu à i Ferrovii di u Statu, chì si trovanu in u puntu più strategicu di u distrittu è sò per esse demoliti, cuntinueghja più veloce di l'aspittà.

Edifici di a stazione di seculi venenu à a luce

I travaglii iniziati da a municipalità di Tekkeköy per purtà à u turismu l'edificazioni storiche di stazioni storiche di seculi di e Ferrovie Statali situate in u centru di u distrittu à u turisimu cuntinueghjanu à piena velocità.

U travagliu di risturazione di dui edifici storici seculari chì appartenenu à i Ferrovii di u Statu, chì si trovanu in u puntu più strategicu di u distrittu è sò per esse demoliti, cuntinueghja più veloce di l'aspittà.

Una zona magnifica in u centru di a cità

Indicà chì a storia di u distrittu hà cuminciatu à rinviviscia, u sindaco di Tekkeköy Hasan Togar hà dettu: "Dopu à u nostru prughjettu di u Parcu Nostalgia è a torre di u clock, chì avemu implementatu trà e bellezze fascinante uniche di a storia è a natura à l'ombra di centu anni. -vecchi platani, u nostru travagliu nantu à a fase finale di u nostru prughjettu cuntinueghja senza interruzzione. I travaglii di risturazione cuntinueghjanu più veloce ch'è no s'aspittavamu in dui edifici storichi chì appartenenu à e Ferrovie Statali, chì testimonianu a storia in questa zona. Seguimu u travagliu cù eccitazione ghjornu per ghjornu. Questu hè un spaziu assai impurtante per noi. Perchè hè un locu induve pudemu revelà l'armunia di a storia è a natura, ghjustu sottu à a nostra strada principale in u centru di a cità. Quandu i nostri edifizii in corso sò cumplettamente cumpleti, aghjunghjenu novi valori à u turismu. "Fighjendu u nostru travagliu nantu à i nostri dui edifizii storichi, a risturazione di i quali hà iniziatu, in pocu tempu, metteremu in luce i valori storichi chì anu da sparisce in u centru di u distrittu", disse.

U passatu di u distrittu serà riflessu in l'edificazioni

Indicà chì l'edifizii storichi restaurati seranu aduprati per u turismu, u sindaco Togar hà dettu: "Unu di l'edificazioni, a restaurazione di quale hè stata finita in un cortu periodu di sei mesi, serà un museu induve l'articuli storichi utilizati da a ghjente di u distrittu serà esibitu, è l'altru serà un caffè di u museu induve i nostri citadini ponu pusà è passà un bellu tempu cù e so famiglie è i zitelli ".

Serà una destinazione populari per i turisti lucali è stranieri

Dichjarà chì Tekkeköy, chì hà assai valori cum'è a storia, a natura, u turismu è a cultura, hà guadagnatu una nova zona turistica, Togar hà dettu: "U nostru distrittu, induve si trovanu e zone turistiche più impurtanti di a regione, guadagna una nova zona turistica. è valore turisticu impurtante. Mentre chì l'edifizii storichi in questa zona seranu restaurati è purtati in u turismu, vechji articuli storichi utilizati da a ghjente lucali seranu esposti in u museu creatu quì. A storia di u distrittu torna a vita in u museu. "L'edificazioni storichi, u parcu è a torre di u clock in questa zona induve e bellezze affascinanti di a natura è a storia sò esposti diventeranu una di e zone più frequentate in a regione chì serà visitata da tutti i turisti lucali è stranieri".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*