Şanlıurfa cuntinueghja à esse pigliatu cum'è un esempiu in u trasportu

A Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, chì hè stata cunsiderata degna di parechji premii internaziunali in quantu à u trasportu, sta volta hà accoltu docenti è studenti di u Dipartimentu di Ingegneria di Trasportu di l'Università Yalova.

Duranti i cuntatti di dui ghjorni, i studienti anu dichjaratu chì anu acquistatu una grande sperienza pre-prufessionale.

Università Yalova Capu di u Dipartimentu di Ingegneria di i Trasporti Prof. Dr. Rafet Bozdoğan è a delegazione composta da 5 membri di a facultà è 25 studenti anziani anu visitatu u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa per esaminà u sistema di trasportu publicu di Şanlıurfa.

Duranti e so visite, i studienti chì sò appena entrati in a professione anu avutu l'uppurtunità di vede u settore da vicinu per cunnosce megliu i sistemi è uttene infurmazioni nantu à cumu travaglianu.

I studienti, chì anu ricevutu infurmazioni nantu à u sistema di trasportu publicu, a cullezzione elettronica di tariffu, l'applicazioni mobili, u cunfortu di u trasportu publicu, u sistema di signalazione, i segni di trafficu è cumu si facenu i travaglii di pittura di a strada in u Dipartimentu di i Trasporti, sò stati dopu un discorsu da u Dipartimentu di Trasportu. Capu di u Dipartimentu di i Trasporti, Mehmet Can Hallaç, nantu à "U futuru di e cità è a mobilità", hà datu un seminariu.

Realizà u so travagliu in a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa. A delegazione, chì hà ancu ricevutu un briefing da BELSAN A.Ş., hà dettu ch'elli eranu maravigliati da u travagliu di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa à u puntu di trasportu. L'ultima visita hè stata fatta da Yalova University Transportation Engineering Department Head Prof. Dr. Hè finitu cù u seminariu di Rafet Bozdoğan nantu à "Sistemi di Trasportu".

A delegazione, chì hè stata in Şanlıurfa per dui ghjorni, hà ringraziatu i funzionari di a Municipalità Metropolitana per avè datu l'opportunità di u sviluppu settoriale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*