Crash di trenu in Malatya: "Cuntinuendu queste pulitiche, l'accidenti sò inevitabbili"

L'Unione di l'Impiegati di u Trasportu Unitu (BTS) hà fattu una dichjarazione in quantu à l'accidentu in u quale u trenu di merci viotu di a cumpagnia privata, chì viaghja da Malatya à Sivas, hà culpitu un altru trenu di merci di a stessa cumpagnia in a stazione di Hekimhan da daretu.

Eccu a dichjarazione di BTS:
Un accidentu cù danni materiali hè accadutu in u risultatu di u trenu di merci 63613 chì appartene à una cumpagnia privata chì trasporta minerale trà Divriği è İskenderun, scontru cù u trenu di merci 63611 chì appartene à a stessa cumpagnia da daretu. Ancu s'è a causa di stu accidente, chì hè accadutu à l'entrata di a stazione di Hekimhan u 7 di maghju di u 2018, hè attualmente pruvatu à esse determinata da e unità pertinenti, si vede chì ci hè un prublema derivante da a cumunicazione radio in i primi determinazioni. . I danni à a locomotiva è 8 vagoni è a longa chjusa di a strada mostranu ancu a magnitudine di l'accidentu. A più grande cunsulazione in questu accidente hè chì ùn ci era micca vittime o ferite.

Stu accidentu ùn hè nè u primu, nè serà l'ultimu, ancu s'ellu ùn vogliu micca chì succeda nantu à e ferrovie. Perchè finu à chì e pulitiche di trasportu in u nostru paese cuntinueghjanu in questu modu è u male hè insistitu, l'accidenti seranu inevitabbili. Cù sta privatizazione, in quale TCDD hè stata implicata dapoi parechji anni, hè stata quasi un invitu à l'accidenti, chì pruvucanu u so persunale per sbaglià.

U prucessu, chì hà iniziatu cù a Legge N ° 1 nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu in Turchia, chì hè statu promulgata in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia l'2013 di maghju di u 6461, hè stata messa in pratica à u principiu di u 2017.

Da questa data, l'istituzione hè stata divisa in dui cum'è Direzzione Generale TCDD è Cumpagnia Joint Stock TCDD. À u listessu tempu, ci sò stati cambiamenti serii in strutture urganisazione è legislazione in e duie istituzioni. È cù u cambiamentu più impurtante purtatu da a lege, dui operatori di treni privati ​​anu cuminciatu à operà per avà.

A vuluntà pulitica, chì hà fattu l'istituzione ingombrante per ùn investisce per parechji anni, hà dettu chì a suluzione à questu era a privatizazione è hà fattu stu passu.

Di cunsiguenza;

* U numeru di persunale hè diminuitu

* In particulare u capu di u trenu, chì deve esse in i treni, hè statu sguassatu è tutta a carica hè stata caricata nantu à u meccanicu.

* A struttura di u persunale implicatu in a preparazione di u trenu hè cambiata. (Ufficiale di l'operazione, ufficiale di logistica)

* A cunfusione hè stata causata da l'impiegu di persunale cù u listessu compitu ma cù un statutu diversu. (Mècanicu di u travagliu è u funziunariu, u travagliu è l'ufficiale di furmazione di treni)

* In l'appuntamenti, a cunniscenza, l'esperienza, u meritu è ​​a prucedura di appuntamentu sò stati rimpiazzati da l'advocacy.

* L'efficienza di u travagliu hè stata ridutta da a fusione di alcuni appartamenti.

* L'istituzione hè entrata in un prucessu ancu più difficiule cù a gestione di treni privati.

À questu puntu, l'accidentu di Elazig, in u quale dui persone murìu u 05.08.2017, u primu di quale era TCDD o operatori di treni privati, dui accidenti cù danni materiali nantu à a linea Konya-Adana è infine un accidentu in a stazione di Hekimhan.

Avemu sperienze chì u prucessu di privatizazione di e ferrovie debilita a sicurità in tutta a zona.

U prublema primariu hè u prucessu chì principia cù a divisione di e ferrovie in dui sottu u nome di ristrutturazione. Stu prucessu; Da una parte, a cunniscenza, a cunniscenza, l'esperienza è u meritu ùn sò micca curati, da l'altra banda, hè u ritrattu negativu chì risulta da l'inversione di a logica di a gestione ferroviaria.

U fattu chì sta stampa negativa, vale à dì a divisione di l'istituzione in dui, hè realizatu da cumpagnie di u settore privatu chì sò intruti in u settore solu cù a logica di prufittu, hà ancu apre a strada per altri prublemi serii.

Se vulemu à l'accidentu; Culpà a causa di l'accidentu solu nantu à l'ingegnere o l'Ufficiale Operativu o u persunale chì travaglia in qualsiasi altru titulu ùn hè micca capisce a vera causa di l'accidentu.

Prima chì sta stampa negativa sia curretta, u prossimu periodu, sia in u settore privatu sia in u settore publicu, serà un periodu in u quale si feranu accidenti simili è a sicurezza ferroviaria serà debilitata più chè mai.

Per chì questu ùn succede micca;

* A privatizazione di e ferrovie deve esse abbandunata u più prestu pussibule è un serviziu publicu è unicu si deve cuntinuà in e ferrovie.

* L'investimentu deve esse fattu in u scopu di i sviluppi tecnologichi di l'istituzione.

* In l'appuntamenti interni, l'appuntamenti basati nantu à u meritu duveranu esse fatti abbandunendu rapidamente u persunale puliticu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*