U postu di Turchia in l'informatica serà coronatu cù ULAK

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì ULAK, a prima stazione di basa naziunale è naziunale di Turchia, serà messu in serviziu in Kars à u ghjornu mundiale di a Telecomunicazione è a Società di l'Informazione, è hà dettu: "In questu modu, curunaremu u locu di Turchia. in u settore cù ULAK ". disse.

U Ministru Arslan hà fattu valutazioni à l'occasione di u 17 di maghju, u ghjornu mundiale di a Telecomunicazione è a Società di l'Informazione.

Apuntendu chì u settore di a telecomunicazione in Turchia hà acquistatu una nova dimensione cù l'usu di l'internet 25 anni fà, Arslan hà dettu chì l'istituzioni affiliate è cunnesse di u ministeru travaglianu diligentemente per furnisce un serviziu rapidu, ininterrottu è sicuru.

Attenti à u fattu chì l'internet hà cessatu di esse un "prughjettu" è hè intrutu in quasi ogni settore di a vita suciale è ecunomica oghje, Arslan hà dettu: "Internet hè diventatu una di l'infrastrutture basiche di sviluppu è crescita, è hè quasi diventatu unu di i nostri bisogni basi cum'è u pane è l'acqua. In fatti, in certi paesi, l'accessu à Internet hè accettatu cum'è unu di i diritti umani fundamentali. disse.

Dichjarà chì u numeru di l'utilizatori di l'internet in u mondu hà più di 4 miliardi è chì stu numeru si avvicina à 55 milioni di persone in Turchia, Arslan hà dettu chì hè stimatu chì 1,5 milioni di persone accede à Internet per a prima volta ogni ghjornu.

"L'operatori GSM anu urdinatu 625 VASSELLI"

Ministru Arslan emphasized chì u so ministeru stabilitu stazioni basi in u scopu di u Fondu Service Universal in ordine per furnisce servizii di cumunicazione in i zoni induve menu di 500 pirsuni campanu, è per quessa ch'elli attache grande impurtanza à ULAK domestica è naziunale.

Ricordendu chì anu cuminciatu à travaglià per assicurà chì a stazione di basa à i punti 799, chì hè stata stallata, puderia serve à u livellu 4,5G, Arslan hà dichjaratu chì a seconda fase di a stallazione di stazioni di basa à i punti 472 hè stata realizata da l'operatori GSM.

Arslan hà dichjaratu chì i prucessi ligati à u travagliu dettu sò stati iniziati è ricurdò chì anu purtatu a cundizione di stabilisce una stazione di basa domestica in queste offerte.

Enfatizendu chì a custruzzione di ULAK, a prima stazione di basa naziunale è naziunale di Turchia, hè stata finita, e so teste sò state realizate è u so usu in u campu hà iniziatu, Arslan hà dettu:

"Cum'è u Ministeru, avemu pruvatu è accettatu in fabbrica l'equipaggiu 150 ULAK per a prima fase in u scopu di u serviziu universale. Pruvaremu 150 più stu mese. Consegneremu 189 ULAK in ghjugnu. À ULAK, avemu aumentatu a tarifa lucale da 10 per centu in a prima fase à 43 per centu. In a seconda fase, stazioni base naziunale è naziunale seranu aduprate à 590 punti. In a seconda fase, a tarifa di a località, chì avemu previstu cum'è 30 per centu, era 54 per centu. Questu ci piace ".

Dichjarà chì 80 ordini ULAK sò stati posti in u scopu di u serviziu universale, Arslan hà dichjaratu chì u numeru di ordini da l'operatori GSM hè 625.

Arslan hà dichjaratu chì a cerimonia in quantu à l'usu di a stazione di basa ULAK da tutti l'operatori GSM si terrà in Kars u 17 di maghju, u ghjornu mundiale di a Telecomunicazione è a Società di l'Infurmazione, è hà dettu chì questu modu, stazioni di basa lucali è naziunali seranu servuti da tutta a Turchia. è chì u paese curunarà u so postu in u settore cù ULAK.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*