A nova basa d'investimentu di Turchia Balıkesir

L'avvenimentu "Balıkesir Investment Days", urganizatu inseme da Balıkesir Governorship, Balıkesir Metropolitan Municipality, South Marmara Development Agency, Balıkesir Chamber of Industry è Balıkesir Chamber of Commerce, hà iniziatu ieri à Güre Ramada Resort Kazdağları Conference Hall. L'avvenimentu, chì continuerà ancu oghje, hà da scopu di presentà à i potenziali investitori domestici è stranieri l'opportunità offerte da Balıkesir à l'investitori aduprendu l'esperienze di l'investitori chì anu investitu in Balıkesir, è di creà una basa adatta per partenarii d'investimentu.

Mentre chì parechji imprenditori di Balıkesir anu participatu à l'avvenimentu, assai impiegatori cù identità d'investitore è chì participanu da altre pruvince ùn anu scappatu l'attenzione; U viceguvernatore di Balıkesir Mehmet Suphi Olcay, u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir Zekai Kafaoğlu, u secretariu generale di GMKA Abdullah Power, i direttori di dipartimentu è i capi di camere eranu trà e persone chì anu assistitu à a riunione.

A CITTA PIÙ CONTENTA BALIKESIR

U sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, Zekai Kafaoğlu, hà fattu u discorsu di apertura di a riunione è s'hè indirizzatu à l'investituri. U presidente Kafaoğlu hà datu infurmazioni nantu à u postu di Balıkesir in l'ecunumia turca; "Tutti avete accoltu è purtatu gioia à a cità chì alimenta u paese, a cità felice è tranquilla induve ci hè un alimentu sanu è una vita sana. A cità di Kuva-yi Milliye Balıkesir hè sempre stata in prima linea quandu u prublema era una questione di bandiera, una questione di patria o una questione di nazione in tutta a storia. Durante a Guerra di Çanakkale, u Liceu Balıkesir ùn hè micca graduatu per trè anni consecutivi. Decine di ghjovani chì ùn anu mancu sudatu un mustache sò stati martirizzati in a battaglia di Çanakkale. Parechje figure impurtanti chì anu cambiatu u destinu di a Guerra di i Dardanelli sò stati l'orgogliu di a nostra cità per anni. Stu paese hè a cità nativa di Seyit Corporal da Havran, sicuru Zagnos Pasha in Balikesir, a cità nativa di Hasan Basri Cantays, Hasan Babas, Mehmet Efendi da Gönen, è Mehmet Pehlivans da Kurtdere, chì hà purtatu u mondu à a terra. Cum'è tutti sapete, u lottatore di Cihan Kurtdereli Mehmet Pehlivan hà una dichjarazione chì era fieru presentata à tutti l'atleti da Gazi Mustafa Kemal. "Dopu ogni lotta, luttaghju pensendu chì a Nazione Turca hè daretu à mè è a so bandiera" Sta parolla hè stata in l'arechje di tutti i nostri atleti dapoi seculi.

Balıkesir hè una cità veramente sensibile, è hè a cità più felice trà 30 cità metropolitane in l'inchiesta realizata da l'Istitutu Statistiche Turcu. Per quessa, avemu messu u nostru slogan cum'è una cità felice è tranquilla Balıkesir. Hè u nostru più grande duvere cum'è tutti i gestori per aumentà è mantene sta felicità è pace. À u centru di tutti i sistemi hè l'omu, a felicità di e persone. Ci hè questu in tutte e forme di gestione, allora noi, cum'è amministratori lucali, duvemu mette a felicità di e persone in u primu pianu in i nostri prughjetti, azzioni, atti è azzioni. Per chì a ghjente sia felice, avemu bisognu di prutezzione di l'ambiente. Avemu l'obbligazione di lascià acqua pulita, terra pulita è aria pulita à e generazioni future ".

AMU UNA GEOGRAFIA VASTA VASTA

Rimarchendu chì Balıkesir hè una pruvincia assai grande in termini di zona, u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir Zekai Kafaoğlu hà dettu chì e cità anu assolutamente bisognu di investimenti per u so sviluppu. Hà utilizatu e seguenti espressioni per Balıkesir, chì hè cunnessu à dui mari separati è a regione di l'Anatolia Centrale cù a so superficia chì si estende da Ayvalık à Dursunbey, da Sındırgı à l'Isula Marmara: "L'investimenti sò sicuramente necessarii per u sviluppu è u sviluppu di e cità. A geografia di Balıkesir hè veramente una geografia assai grande, avemu trè volte a superficia di Istanbul. Da una parte, stendemu finu à u Mari di Marmara, avemu vintiduie isule, è simu vicini ancu di l'Isula Marmara. Da una banda, ghjunghjemu à e coste di İzmir da Ayvalık Altınova. Da una banda, cù Dursunbey, simu una pruvincia vicina à Kütahya in Anatolia Centrale. A nostra pupulazione hè 1.205.000, ma a maiò parte di a nostra pupulazione vive in i distretti è e zone rurali. A pupulazione di Kayseri hè 1.300.000 ma 1.100.000 campanu in u centru di Kayseri. Eskişehir hà una pupulazione di 800.000 700.000. 100.000 300.000 campanu in u centru di Eskişehir. XNUMX XNUMX campanu in distretti è quartieri cintrali. In Balıkesir, XNUMX XNUMX campanu in u centru è e trè volte restanti campanu in i distretti. Avemu una geografia cusì dispersa, hà vantaghji è svantaghji. Di sicuru, ci sforzemu di trasfurmà i svantaghji in vantaghji ".

BALIKESIR MUST INVEST IN 3 ZONE

U sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, Zekai Kafaoğlu, hà dichjaratu chì ci hè statu un dilema in quale aree per investisce in Balıkesir per parechji anni è hà cuntinuatu e so parolle cù e seguenti parolle; "Dicemu chì Balıkesir hè una cità chì alimenta a Turchia. À quale sughjettu Balikesir deve prugressu, questu hè un sughjettu chì hè statu discututu per parechji anni. Seremu a mo cità industriale, seremu a mo cità turistica, seremu a mo cità agricula, seremu a mo cità universitaria ... Basatu nantu à i nostri scuperti, Balıkesir hè una cità chì deve cresce regularmente sottu à tutti i trè pilastri. Prima di tuttu, ùn pudemu mai rinunzià à l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, perchè simu una cità chì alimenta Turchia, questu ùn hè micca solu un slogan, hè u listessu cù numeri. Avemu sempre classificatu trà e prime trè cità in carne rossa, carne bianca, latte è ova, à volte unu, à volte dui, à volte trè. Fora di banane è tè, tutti i prudutti agriculi sò cultivati, è simu sempre trà i primi cinque. Ùn pudemu mai cumprumette nantu à sta funzione. Ùn pudemu micca esse in un affari o azzione per perde questu, perchè finu à chì u mondu si ferma è a ghjente vive, a ghjente hà bisognu di manghjà, iè, u nostru primu tema hè l'agricultura è a zootecnia, Balıkesir deve avanzà finu à a fine.

U sicondu hè u turismu. Balıkesir hè a pruvincia chì attrae i più turisti domestici in Turchia. Avemu u più bellu mare di l'Egeu, avemu e più belle coste. Semu a perla di l'Egeu. Avemu u Mari di Marmara, avemu u Mari Egeu. Erdek hè una di e prime destinazioni turistiche di Turchia, ma oghje hè cascatu in daretu. Noi, cum'è a Municipalità Metropolitana, simu pronti à fà u nostru megliu per cumpensà sta situazione. Cù l'Isula Marmara, l'Isula Avşa è e spiagge Akçay, Altınoluk, Edremit, Burhaniye, Gömeç è Ayvalık, avemu una pusizioni seria per diventà un centru turisticu di attrazione. Quandu si tratta di u turismu, solu u mare, u sole è a sabbia venenu in mente, ma ci sò ancu spazii assai adattati per u turismu in Balıkesir. U nostru turisimu termale, soprattuttu in a regione in cui simu, hè abbastanza adattatu. Ci hè geotermia in 13 distretti da Gönen, Balya, Sındırgı, Bigadiç à Altıeylül. Avemu muntagne induve l'ecoturismu pò esse fattu. I nostri Alaçam Mountains in Dursunbey è Kaz Mountains in Edremit sò assai impurtanti. I Monti Kaz sò u reservoir d'ossigenu più prominente in u mondu dopu l'Alpi in quantu à l'ossigenu. Avemu u mare, avemu a geotermia, avemu a muntagna, tutte e caratteristiche per u turismu, tutte e bellezze sò dispunibili in Balikesir. Per quessa, ci vole à fà un avanzu ancu in u turismu.

Balıkesir hè ancu un locu induve e strade s'incruciate. I fatturi logistichi sò assai impurtanti in u sviluppu di una industria è di una cità. Ci hè un investimentu seriu fattu da u nostru guvernu in questu sensu. L'autostrada Istanbul - Izmir passa per Balikesir, cù Balikesir in u so centru. U ponte da esse custruitu in Çanakkale è l'autostrada chì passa per ellu si fusionarà di novu cù l'autostrada Izmir-Istanbul in Balikesir. E Ferrovie Statali passanu per Balıkesir. Unu di i paesi logistichi chì deve esse stabilitu da e Ferrovie Statali in deci punti in Turchia hè stata custruita in Balıkesir, integrata cù e Ferrovie Statali, è ghjustu à a fine di a nostra zona industriale urganizata portu Bandırma. Cusì, Balıkesir hè diventatu una pruvincia cù vantaghji serii in quantu à l'industria. Dunque, ùn pudemu micca sviluppà senza industria. Siccomu simu una cità portu è avemu una zona industriale urganizata in u centru, avemu bisognu di fà muvimenti serii in l'industria. Ma ùn duvemu mai mischjà, duvemu separà e so destinazioni. In i piani ambientali 1/100000, i piani 1/25000 è 5000, avemu bisognu di determinà e so zoni currettamente è assicurassi chì nimu ùn entra in u scopu di l'altru ".

AMU STABULATU L'INDUSTRIA ORGANIZZATA DI METALLI PESANTI E MACCHINARI

Nutendu chì anu righjuntu u tassu d'occupazione quasi cumpletu in a Zona Industriale Organizzata Centrale di Balıkesir è chì ùn ponu micca attribuisce un locu à l'investitori entranti, u presidente Zekai Kafaoğlu hà dichjaratu ch'elli facenu sforzi per apre novi spazii d'investimentu è cuntinueghjanu e so parolle cum'è seguita; "À u puntu di l'investimentu, a Zona Industriale Organizzata di Balıkesir hè attualmente piena. Avemu diventatu incapaci di risponde à l'investituri, ma avemu ingrandendu 1.5 volte. E decisioni sò state prese in quantu à l'espropriazione. Speremu, in i ghjorni à vene, compieremu l'espropriazione è cuminciamu à assignà spaziu à i novi investitori da quì. A nostra zona industriale urganizata in u centru di a cità hè una zona induve si concentranu e fabbriche. Una altra regione di a nostra in termini di industria hè Bandırma. Siccomu hè un portu, avemu una zona industriale urganizata trà Bandırma è Gönen. Avà avemu stabilitu a nova industria di metalli pesanti è machini. Credu sinceramente chì investimenti assai serii venenu da a regione Bandırma è a regione Balıkesir à l'industria di difesa stabilendu una zona di l'industria privata da u settore privatu, u gruppu Kale. Siccomu avemu un portu in Bandırma, avemu travagliatu avà per stabilisce una zona franca quì ".

STABILIMU U PRIMU LABORATORIU D'ALTA TENSIONE DI TURCHIA IN BALIKESİR

Indirizzendu à l'investituri, u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, Zekai Kafaoğlu, hà spartutu una bona nutizia per l'investituri è hà dettu ciò chì segue nantu à u sughjettu; "Mentre ci sò investitori quì, vogliu reiterà un prublema, vogliu dà una bona nutizia. Ùn ci hè micca un laboratoriu di putenza di media è alta tensione in Turchia. Trè in Auropa, nove in u mondu. Avà serà stabilitu ancu in Turchia. Hè ancu stabilitu in Balıkesir, in Bandırma. Di sicuru, deve esse vicinu à u portu. Hè per quessa chì si trova quì. Accantu à un tale laboratoriu di putenza, tutte e fabbriche chì anu bisognu di un laboratoriu di putenza in relazione à l'electricità per a nostra industria organizata di metalli pesanti è di machini, volenu sicuramente vene è esse stazionati quì. Ci vole à apre almenu una unità. A petra è a terra di Balıkesir hè diventata d'oru. Balıkesir era un gigante dorme, avà si sveglia. Era un tesoru scupertu, è dopu ch'ella hè diventata una cità metropolitana, cuminciò à esse scuperta. In particulare a custruzzione di l'autostrada Istanbul-Izmir, u cumpletu di u Ponte Osmangazi è u fattu chì avà sò duie ore per ghjunghje à Istanbul da Balikesir hà fattu Balikesir un centru di attrazione. A pruvincia cù l'aumentu più veloce di i prezzi immubiliarii in l'ultimi dui anni hè Balıkesir. Perchè? Avà chì hè una stella brillanti, avà chì stu tesoru hè statu scupertu.

Istanbul hè avà purgatu da l'industria. Induve andà l'industriale in Istanbul? Gebze è Kocaeli sò pieni, Bursa hè pienu, u centru più vicinu hè Balıkesir. Hè per quessa Şişecam hè vicinu à compie u so investimentu in Balıkesir. Avemu attribuitu un spaziu di 200 mila metri quatratu. Hè previstu di andà in pruduzzione in settembre. Hè per quessa Filli Boya hè ghjuntu à Balikesir da Istanbul. Hè per quessa chì Kalekim hè ghjuntu à Balikesir da Istanbul. 22 cumpagnie aspettanu in fila. L'investitori chì volenu investisce ùn devenu micca tardi ".

U STATU HA ISTITUZIONI ASSOLU IMPORTANTI IN BALIKESIR

Mencionendu l'impurtanza strategica di Balıkesir, u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, Zekai Kafaoğlu, hà dichjaratu chì l'istituzioni statali assai impurtanti sò implementate in Balıkesir è hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente: "Balıkesir hè una pruvincia d'impurtanza strategica, sia per u nostru statu sia per i investitori. Semu una cità di frontiera, simu vicini di Lesbos. U statu hà ancu istituzioni è urganisazioni assai serii in Balıkesir. Ci sò dui aeroporti militari: unu in Bandırma è unu in u centru di Balıkesir. Avemu una unità navale di livellu generale in Erdek. Avemu una brigata blindata à u livellu generale in Edremit. Perchè? Semu a cità di Serhat: tutte e unità chì cuntrullanu l'Egeu sò quì.

Quandu mette a punta di una bussola in u centru di Balıkesir è tracciate un cercolu cù un raghju di 200 chilometri, 30 milioni di persone campanu quì. U 65-70% di l'attività ecunomica è i tassi sò in stu raghju di 200 chilometri. In altre parolle, simu in u centru di i punti di cunsumu è di l'attività ecunomica ".

Avemu dui aeroporti separati

Esprimendu chì Balıkesir hè l'unica cità in Balıkesir chì hà 2 aeroporti dopu à Istanbul, u presidente Zekai Kafaoğlu hà dichjaratu chì u sicondu aeroportu hà da inizià i voli à a fine di l'annu; "Semu una di e rare pruvince cù dui aeroporti. Ci sò dui aeroporti in Istanbul, u terzu hè custruitu. Un altru hè in Balikesir. Qualchissia hè attivu: Kocaseyit Airport. Un altru hè in u centru di a cità. L'edificazioni terminali sò finiti à a fine di l'annu. Speremu, apremu stu locu ancu à i voli civili. Avemu u nostru vechju picculu edifiziu terminale senza aspittà chì u terminal terminal sia finitu. Spergu chì avemu fattu questu annu. Facemu ancu e nostre interviste. Sia cù Turkish Airlines sia cù cumpagnie private. Quist'annu, i voli parteranu da u centru Balikesir.

Avemu dui mari, avemu dui aeroporti, avemu ferrovie. Unu di l'altri prublemi impurtanti hè u Portu Çandarlı, u più grande portu di Turchia. Pudete ancu trasportà i vostri prudutti da u paese di logistica à u Portu di Çandarlı da e Ferrovie Statali. Hè à 120 chilometri di distanza. À u listessu tempu, quandu caricate i vostri prudutti da l'Industria Organizzata Balıkesir, avete l'uppurtunità di purtà u vostru containeru à i punti di cunsumu più remoti d'Europa senza mai scendere.

U NOSTRE OBJECTU hè di salvà l'investitore da nisuna sentenza

Parlendu dopu u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, Kafaoğlu, u viceguvernatore di Balıkesir, Mehmet Olcay Suphi, hà attiratu l'attenzione nantu à a bona vuluntà è u travagliu duru di a ghjente di a cità è hà dettu: "Pudete truvà qualsiasi mutivu per fà un investimentu in Balıkesir. Per esempiu, sta regione deve avè almenu dui mezi di trasportu via terra, aria o mare. Ci sò trè in Balikesir. Ùn deve esse micca prublemi cù l'infrastruttura. Avemu una infrastruttura forte in questu sensu. Ùn trascuratemu micca di prutege a nostra natura mentre attraemu i nostri investitori. A nostra municipalità metropolitana hà un investimentu di milioni di lire in quantu à i rifiuti solidi. U nostru scopu hè di salvà i nostri investitori è investitori potenziali da a sentenza di a burocrazia chì principia cù "nè". Questu hè u nostru approcciu di gestione è continuerà à esse cusì. Inoltre, mi piacerebbe dichjarà chì a nostra Agenzia di Sviluppu di South Marmara hè assai abile à apre a strada per l'investituri ".

A pupulazione intornu à u mare di Marmara hè prughjettata per incrementà 15-20 milioni

Dopu à i discorsi di apertura, l'editore in capu di Ülke TV è u columnista Yeni Şafak Hasan Öztürk hà tenutu u primu pannellu per i putenziali investitori industriali.

Dichjarà chì a regione hà una infrastruttura OIZ megliu cà i so omologhi in quantu à l'infrastruttura, u direttore d'investimentu di Kale Group Balıkesir, Bahadır Kayan, hà spartutu chì a pupulazione intornu à u Mari di Marmara hè prevista per aumentà da 15 à 15 milioni di più in i prossimi 20 anni: discorsu; "In a prughjezzione chì avemu fattu cù i pianificatori urbani nantu à Çanakkale è Balıkesir, avemu ancu cunsideratu a mobilità di a pupulazione è i sviluppi industriali. Istanbul ùn pò micca sustene a pupulazione chì cresce intornu à u Mari di Marmara. A tendenza glubale hè a migrazione versu e cità cù pupulazioni à piccula scala. In u novu modu di vita, videremu tutti fughje da i grandi centri. A regione serà unu di questi punti di fuga ", disse.

Sottulineendu chì e facilità di trasportu è logistica sò assai impurtanti per u sviluppu di l'industria regiunale, Sem Mobilya A.Ş. Orgun Türkoğlu, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu: "Balıkesir hè ancu una regione adatta in termini di impieghi. Dunque, avemu fattu u nostru investimentu in questa regione. Un altru fattore chì provoca stu fattore hè chì Balıkesir hà più opportunità chì e cità industriali sviluppate.

Mehmet İzzet Güray, u coordinatore di qualità è serviziu di EKOSinerji, hà sottolineatu chì Balıkesir offre facilità di vita in materia cum'è u trasportu, a natura è l'ambiente, è hà dettu: "Semu in cuntattu faciule è veloce cù i gestori OIZ in Balıkesir. Questa hè una chance assai impurtante per l'investitore è ogni industriale in a regione. Vogliu ancu nutà chì e nostre donne in Balıkesir sò assai travagliate ".

ERASLAN "AUMENTAREME L'IMPIEGO IN BALIKESIR di 600 PERSONE"

Enfatizendu l'impurtanza di e donne chì travaglianu in trè turni in i zoni industriali, Diniz Adient General Manager Mükremin Eraslan hà dettu: "E nostre donne brillanti chì volenu travaglià in l'industria sò supportate da e so famiglie in a nostra regione. Hè una opportunità impurtante per u travagliu di e donne. Aumenteremu ancu u nostru impiegu attuale di 600 persone utilizendu tutte e pussibilità di Balıkesir è faremu un investimentu supplementu di 30 mila m2 finu à a fine di l'annu ".

U direttore generale di Cagsan Merdiven, Nafiz Özatalay, hà dettu chì u statu cuntinueghja à espansione l'orizzonti di l'industriali cù novi investimenti è opportunità d'investimentu, è ancu attirà l'attenzione à l'impurtanza di l'opportunità infrastrutturali di a regione.

U secondu ghjornu di l'avvenimentu, chì cuntinuerà oghje, seranu tenuti pannelli nantu à l'investimenti di Balikesir è riunioni di tavule rotonde.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*