I servizii di treni ricomincianu trà Tabriz è Van

TCDD Transportation Inc. Una riunione hè stata tenuta in a sala di riunioni di a Direzzione Generale u 14-15 di maghju 2018 per riavvia i servizii di treni trà Tabriz-Van è Teheran-Istanbul trà a Republica Islamica d'Iran Railways (RAI).

U Diputatu General Manager Erol Arıkan, u Vice Capu di u Dipartimentu di Trasportu di i Passeggeri Yusuf Çağatay è altri funzionari, è una delegazione di RAI, presiduta da u Vicepresidentu di Relazioni cù i Passeggeri Hassan Mousavi, anu assistitu à a riunione in nome di TCDD Taşımacılık A.Ş.

U subdirector generale Erol Arıkan hà dettu nantu à a liberalizazione di e ferrovie è TCDD Taşımacılık A.Ş., chì hà iniziatu a so attività l'01 di ghjennaghju di u 2017. Hà datu una larga infurmazione nantu à u

Sicondu l'accordu bilaterale, hè statu decisu di cumincià à travaglià annantu à l'iniziu di i servizii di treni trà Tabriz è Van quist'annu cù vagoni è locomotive appartene à a RAI.

Dichjarà chì volenu vende i biglietti cumminati trà Teheran-Ankara-Istanbul, i nostri ufficiali di a cumpagnia anu dichjaratu à RAI chì u travagliu necessariu nantu à u prublema serà realizatu u più prestu pussibule.

Hè statu accunsentutu per aumentà a cooperazione efficace è migliurà e relazioni trà i partiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*