Intruduttu u sergente specializatu Polat Özbek

L'Unione di i Municipi Turchi di u Munnu (TDBB) è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, anu presentatu u Martire Gendarmerie Commando Specialist Sergeant Polat Özbek Pedestrian Overpass, chì cunnetta i quartieri Barış è Eskihisar. U guvernatore di u distrittu di Gebze, Mustafa Güler, u sindaco di Gebze Adnan Köker, u sindaco di Darıca Şükrü Karabacak, u babbu Hamza Özbek è a mamma Sakine Özbek da a famiglia di Martyr Polat Özbek è un gran numaru di citadini anu assistitu à a cerimonia, u sindaco Karaosmanoğlu hà dettu: "Avemu celebratu una volta di più. martire di Polat Özbek, mi ricordu di ellu cun misericordia è gratitùdine. Chì Allah faci u so locu u celu. Se vivemu cum'è una nazione in sicurezza in a nostra patria oghje, duvemu à i nostri martiri ", disse.

"KOCAELİ hè u strettu di trasportu di Turchia"
Esprimendu chì u passaghju pedonale chì furnisce a cunnessione trà i distretti di Gebze Barış è Eskihisar risponde à una grande necessità in a regione, u sindaco Karaosmanoğlu hà dichjaratu chì Kocaeli, chì hè u ponte di trasportu di Turchia, è in particulare a regione Gebze, hà ricevutu un grande investimentu in termini di linee di trasportu è diversità. Dicendu chì ci sarà un grande avanzu in u trasportu cù u metro da esse custruitu trà Darıca, Gebze è OIZs, Karaosmanoğlu hà dettu: "Tutti i veiculi chì vanu à est da l'Europa è Istanbul passanu per e nostre fruntiere. U reversu di u listessu trafficu opera ancu attraversu Kocaeli. Avemu dui costi è porti. Semu u cluster di intersezzione di l'esportazione è l'importazione internaziunali. Kocaeli hè u centru più populari per u settore logisticu. I grandi marche di u mondu è Turchia servenu i prudutti chì pruducenu in i nostri cunfini à altre cità di u nostru paese, l'Europa, l'Asia è l'Africa. In un certu sensu, Kocaeli hè u strettu di trasportu di Turchia ", disse.

"UNA GESTIONE FORTE HÈ NECESSARIA PER SERVIR"
Esprimendu chì un saltu assai impurtante serà fattu cù e prossime elezzioni presidenziale di u 2023 di ghjugnu, mentre chì Kocaeli face passi in linea cù i so scopi 24, Karaosmanoğlu hà enfatizatu chì sta elezzione hè assai impurtante per chì u nostru paese è e cità cuntinueghjanu à sviluppà più veloce in tutti i campi. . Karaosmanoğlu hà dichjaratu chì a mentalità chì vole mette a Turchia nantu à i ghjinochji è mette catene nantu à i so pedi à ogni occasione serà disappuntu una volta di più cù i risultati di l'elezzioni di u 24 di ghjugnu, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, spergu, vincerà. u risultatu. Sapemu bè chì l'unicu modu per serve cum'è guvernu lucale hè una amministrazione forte è stabile. A nostra capacità di cuntinuà i nostri investimenti in ogni campu dipende da questu. Dapoi 24 anni, avemu fattu investimenti in a nostra cità inseme cù u nostru guvernu, utilizendu tutti i nostri mezi, è cuntinuemu à fà.

"Avemu A VITA FACILE DI U NOSTRE CITTADINATU CÙ QUESTU PASCASSU"
Ricordendu chì anu implementatu strade principali, strade alternative, intersezioni, passaggi sotterranei, cavalieri, tram è assai altri investimenti per u trasportu in Kocaeli, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà dettu: "Avemu fattu investimenti travagliendu ghjornu è notte cù u nostru guvernu, e municipalità, industriali. Travagliemu constantemente nantu à i piani è fendu investimenti per facilità u trafficu in a cità. In questu periodu, chì avemu dichjaratu u Periudu di u Trasportu, avemu facilitatu a vita di i nostri citadini cù stu passaghju chì cunnetta i quartieri di Barış è Eskihisar. Pensemu chì avemu rispostu un bisognu impurtante. Sapete chì avà facemu tutti i nostri passaggi adatti à i nostri disabili. Avemu ancu dui ascensori disabilitati in questu soprapassu. Bona furtuna cù stu serviziu ", hà cunclusu.

"Avete fattu stu serviziu"
Dopu à i discorsi, u babbu Hamza Özbek è a mamma Sakine Özbek è a mamma Sakine Özbek da a famiglia di u Sergeant Specialista di Infanteria Polat Ali Özbek, chì hè statu martirizatu per via di a detonazione di un splusivu fattu a manu da i terroristi durante a ricerca di terra è attività di scanning. di e forze di sicurezza in u distrittu Hani di Diyarbakır, hà passatu per u passaghju pedonale custruitu trà i distretti Barış-Eskihisar. Karaosmanoğlu, chì attraversava a strada, hà rispostu à i citadini chì vivenu in a regione, ringrazienduli per u passaghju pedonale, dicendu: " Avete furnitu stu serviziu ". A cerimonia hè finita dopu chì e foto di souvenir sò state pigliate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*