A trasfurmazione di LED in l'illuminazione stradale hè discututa à a 11a Fiera IstanbulLight

Urganizata da u partenariatu strategicu di UBM, AGID è ATMK, l'11th IstanbulLight International Lighting and Electrical Equipment Fair and Forum metterà in luce l'industria di l'illuminazione, chì hè in un puntu di svolta criticu.
In u Pianu d'Azzione Naziunale di Efficienza Energetica realizatu da u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali TR, hè previstu chì u 7,5% di i 30 milioni di luci di strada seranu rimpiazzati da u 2023. Stu pianu strategicu di trasfurmazioni, chì hà u putenziale di fà a Turchia unu di i pruduttori principali di u mondu, serà discututu à IstanbulLight, chì si terrà trà u 19 è u 22 di settembre cù nomi di esperti.

L'11th IstanbulLight International Lighting and Electrical Equipment Fair and Congress, urganizata da UBM, u primu urganizatore di fiera in u mondu, cù a cullaburazione strategica di l'Associazione di Produttori di Apparecchiature di Illuminazione (AGID) è u Cumitatu Naziunale Turcu per l'Illuminazione (ATMK), si terrà à Istanbul Expo Center u 19-22 settembre 2018. IstanbulLight Fair, chì si prepara à accoglie più di 8000 prufessiunali di l'industria di u Mediu Oriente, l'Africa, l'Europa di l'Est, i Balcani è i Paesi CIS è Turchia, accoglie l'ultimi prudutti è tecnulugia di più di 250 cumpagnie.

U Forum IstanbulLight, chì si terrà in parte di a Fiera IstanbulLight quist'annu, discuterà l'esperti è i prublemi più impurtanti di l'industria di l'illuminazione. In u scopu di u Pianu d'Azzione Naziunale di Efficienza Energetica (2017-2023) realizatu da u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali di a Republica di Turchia, l'osservanza di l'efficienza energetica in tutti l'illuminazione stradale è a trasfurmazioni LED da esse realizatu in questu. a direzzione sò i punti più impurtanti di l'agenda chì formanu u settore di l'illuminazione quist'annu. Trasfurmà; U Forum IstanbulLight, induve tutti l'aspetti di u publicu, l'accademia, a finanza, a R&D, a produzzione, u disignu è a vendita seranu discututi, darà l'uppurtunità di disegnà a strada per u cambiamentu di l'illuminazione stradale.

UBM EMEA IstanbulLight Brand Director Mehmet Dukkci hà dettu: "11. Unu di i scopi principali di IstanbulLight Fair hè di creà a cunniscenza necessaria, l'esperienza è l'area di spartera di a rete per purtà a nostra industria à una forte pusizioni internaziunale. In questu sensu, u Forum IstanbulLight, chì avemu urganizatu in parte di a fiera, hà un rolu strategicu. Cù u Pianu d'Azzione Naziunale di Efficienza Energetica, l'industria di l'illuminazione hà guadagnatu una impurtanza straordinaria per u sviluppu di l'industria è di u nostru paese. Dunque, questu annu IstanbulLight Forum assume un compitu è ​​una missione assai più critichi. Cù sta cuscenza, unu di i temi principali di a nostra agenda di u foru serà a trasfurmazioni in l'illuminazione stradale, è poseremu e basi per sta trasfurmazioni orientata à a crescita discutendu sta questione cù tutti i partiti.

U presidente di l'AGID, Fahir Gök, hà dettu: "In u quadru di e decisioni prese da u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali TR in u scopu di u Pianu d'Azzione Naziunale di Efficienza Energetica, l'industria di l'illuminazione hà u putenziale di diventà una putenza globale. Da u 2023, u 7,5% di i 30 milioni di luci di strada in u nostru paese seranu rimpiazzati cù apparecchi di fonte di luce LED efficienti è innovativi. I pruduttori domestici in Turchia anu un altu potenziale per sta trasfurmazioni in quale serà utilizatu u mudellu di l'Area di Risorse Energetiche Rinnovabili (YEKA). Avemu l'infrastrutture necessarie, è hè pussibule ghjunghje à u livellu desideratu facilmente è rapidamente cù incentivi è investimenti in termini di tecnulugia è sapè fà. Quandu stu pianu, chì significa una trasfurmazioni in parechji campi da u publicu à l'accademia, finanza à R&D, tecnulugii di produzzione à cuncepimentu, hè cumpletu, l'industria di l'illuminazione turca pò avà ghjunghje à a pusizione di un paese di punta mundiale chì pò offre a so pruduzzione à stranieri. mercati. Quandu l'avemu guardatu cù ecunumie di scala, creà una pruduzzione di questa dimensione significa ghjunghje nantu à a listessa scena cù i giganti di u mondu. Dunque, l'industria di l'illuminazione hà l'uppurtunità di reinventà è dà a Turchia una nova faccia. À IstanbulLight Fair and Forum, ci scuntremu cù esperti in u campu per guidà sta trasfurmazioni è parlemu di modi per trasfurmà stu potenziale in realità ".

U presidente ATMK Prof. Dr. Sermin Onaygil hà dettu: "In u scopu di u Pianu d'Azzione Naziunale di Efficienza Energetica, a trasfurmazioni in l'illuminazione stradale hà ancu un putere integratu per serve u viaghju di Smart City. Per utilizà stu putere, una grande trasfurmazioni strutturali hè destinata sottu l'auspice di u TR Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali. Per d 'altra banda, una seria di studii ghjuridichi è strutturali sò realizati in modu di furnisce i criterii di illuminazione necessarii cù suluzioni rentabili in l'illuminazione stradale, chì hè un serviziu publicu assai impurtante in quantu à a vita è a sicurità di a pruprietà. In questu cuntestu, u nostru duvere cum'è rapprisentanti di u settore hè di preparà per sta trasfurmazioni in u modu più innovativu è più precisu è di implementà stu pianu chì beneficerà Turchia in ogni sensu. Per chjarificà a nostra roadmap in questu sensu, creeremu una piattaforma speciale à a Fiera è u Forum di IstanbulLight cù esperti è leader d'opinioni di l'esteru è di u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*