Piuttostu per u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di a 3a Tappa di Antalya

A fundazione di a Municipalità Metropolitana di Antalya Varsak-Zerdalilik 3rd Stage Rail System Project hè stata posta. U presidente Menderes Türel hà dettu chì u prughjettu, chì hè previstu di custà circa 700 milioni di lire, hè u più grande prughjettu di Antalya chì hè statu fattu cù risorse pubbliche.

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja à tesse Antalya cù a linea di u sistema ferroviariu, chì hè u veiculu di trasportu publicu più mudernu. A prima tappa di Meydan-Kepezaltı, chì hè stata finita in un tempu record, scontra a linea di u 2rd Stage Rail System, chì serà trà Fabrikak-Zerdalilik dopu a 3ª Stage di Meydan-Aksu. A fundazione di u 25-kilometru 3rd Stage Rail System Line Project hè stata posta cù una ceremonia. Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu, u guvernatore di Antalya Münir Karaloğlu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya Menderes Türel, u deputatu di u partitu AK Hüseyin Samani, u guvernatore di u distrettu di Kepez Hamdullah Suphi Özgödek, u presidente provinciale di u partitu AK, u sindaco di u Partitu AK, Ethem Taş, TÜRS Bağuz, u presidente di Kepez. Membri di u Parlamentu, capi è citadini.

ÇAVUŞOĞLU: "Aghju à u mondu, ùn possu micca ghjunghje à l'apertura in Antalya"

U Ministru di l'Affari Esteri, Mevlüt Çavuşoğlu, hà dettu: "Seguimu una pulitica estera assai intensa, ma quandu vengu à Antalya, mi storgu da mette e fundazioni è apre i servizii in particulare di a nostra Municipalità Metropolitana è Kepez. Avemu chjappà cù u mondu sanu, ma ùn pudemu micca chjappà cù l'apertura è a stallazione di i servizii in Antalya. Ma simu ancu assai fieri è felici di questu ".

CELEBRATU TÜREL

Dichjarà chì u sistema ferroviariu hè un prughjettu assai impurtante chì risponde à e dumande di trasportu publicu di i citadini, Çavuşoğlu hà dettu: "Menderes Türel hè statu criticatu assai per avè fattu questu in u so primu mandatu. Ma avà tutti l'utilizanu. Face un referendum. Più di 90 per centu di i voti sò sustinuti democraticamente. Questa hè ancu una bona applicazione. Felicita ancu à Menderes Türel. Hè ciò chì pare una cità muderna. Continueremu à implementà mega prughjetti cù u vostru sustegnu. Grazie à un guvernu forte, una Turchia forte è un parlamentu forte, hè u tempu per a Turchia di rializà ".

TÜREL: "ANTALYA APERTURA SERVICE"

Spieghendu chì Antalya era una cità trascurata è affamata di serviziu quandu anu pigliatu u primu postu in u 2004, Türel hà dettu: "Avemu dettu chì avemu qualcosa da fà per questa cità. Mettimu a nostra manu sottu a rispunsabilità è imbarcate in u viaghju di serviziu di Antalya. I nostri prumessi, i nostri prughjetti, prima di tuttu, anu surpresu i nostri avversari pulitichi. spavintatu. Ùn pudianu mancu capisce ciò chì dicemu. Perchè ùn pudianu capisce, ci anu accusatu di esse deliranti. U nostru populu hà fiducia in noi è ci hà datu l'uppurtunità di serve. Ellu disse cuntinuà. Quì avemu fattu ciò chì avemu dettu in quelli ghjorni, unu à unu. Avemu travagliatu à a velocità di u jet, per dì cusì. Continueremu à travaglià ".

NESSUNA OPPORTUNITÀ DI APERTURA DA SERVIZI

Sottulineendu chì anu finitu parechji prughjetti in tempu per batte i record mundiali, u presidente Türel hà dettu: "Eccu u sistema ferroviariu di a seconda tappa, u sistema ferroviariu di a prima tappa, tutti sò stati cumpletati à i record mundiali. Battemu i nostri records. I nostri servizii sò infiniti. Gıyasettin Keyhüsrev Junction hè a più grande intersezzione di Antalya. Hè intrutu in serviziu trè mesi fà. Ùn avemu ancu fattu l'apertura ufficiale. Avemu dettu per Kepez chì Antalya ùn hà micca un giardinu di daretu, ma un giardinu di fronte, è hà fattu. Ùn hè micca abbastanza. Turchia hà ancu un giardinu di fronte. Dui ghjorni fà, avemu stabilitu i fundamenti di Kepez Santral Urban Transformation Project. I custruzzioni anu righjuntu i piani 5-6, simu ghjustu a ceremonia. 8 miliardi stu prughjettu. Una vita completamente diversa emergerà in Kepez Power Plant, quasi cum'è u giardinu di fronte di Kepez.

A MIGLIOR RISPOSTA À QUELLI QUELLI DICEU QUELLI SONI SONI

Menderes Türel hà dettu: "À quelli chì dicenu chì sò sognu quandu dicemu chì avemu da custruisce un sistema ferroviariu in u 2004, damu a megliu risposta quì", disse Menderes Türel, "U primu stadiu hè finitu. A seconda tappa hè finita. Avà a terza tappa serà finita. U quartu vinarà nantu à a strada. A purteremu cum'è metro. Correrà da u Grand Harbour à Kundu, è un ramu serà una linea chì passa per Varsak. À quellu tempu, avemu dettu chì a fine di u nostru sistema ferroviariu di a prima tappa in 1 anni era un record mundiale. È hè statu inauguratu da u nostru presidente. In u 1,5, ch'e aghju qualificatu cum'è un accidente stradale, a mentalità chì ci hà accusatu d'illusione in l'alizzioni hè ghjunta à travaglià. Ùn puderanu micca aghjunghje un sistema di ferrovia di 2009 metru. Avemu fattu 1 intersezioni in u primu periodu, grazie à Diu, avemu aghjustatu 11 più à elli, ma ùn puderanu mancu fà una intersezzione. Antalya hà persu 27 anni è 5 anni. Ciò ch'elli anu fattu, ciò chì anu pruduciutu, ùn strinse mai a vostra memoria. Un cero enormu ".

CUSTA 700 MILIONI LIRA

Ricordendu chì anu firmatu u cuntrattu per u Prughjettu di a Linea di Sistema Ferroviariu di 3rd Stage u 20 d'aprile, u sindaco Türel hà dettu: "A nostra custruzzione hà iniziatu rapidamente. Veni cusì da Varsak. I travaglii cumincianu prestu à l'incrocio di l'autostazione. È à u stessu tempu, u nostru travagliu nantu à a Meltem Junction in u latu di Muratpaşa è in u campus universitariu principiarà assai rapidamente in pochi mesi. Hè un prughjettu di 700 milioni di lire. Inseme cù i novi veiculi, avemu una linea di sistema ferroviariu integratu in Antalya cù una lunghezza di circa 55 chilometri. Cù i nostri novi crediti, u numeru di i nostri veiculi ghjunghjeranu à 55. A durata tutale di a nostra terza tappa hè di 24.9 chilometri. 38 stazioni seranu fermate. Unu di elli serà una stazione di metro ".

TREASURE MOSTRA A NOSTRA REPUTAZIONE DI CREDITU GARANTITA

Enfatizendu chì l'IFC, l'Organizazione di u Bancu Mundiale per u prugettu, hà furnitu prestiti à a municipalità per a prima volta in Turchia senza a guaranzia di u Tesoru, u sindaco Türel hà dettu: "Questa hè a reputazione di a Municipalità Metropolitana. Per u bene di a municipalità, a più grande istituzione di creditu di u mondu mobiliza u creditu necessariu ".

AFFARI DURO

À a fine di i discorsi, u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Menderes Türel anu negoziatu cù u cuntrattu MAKYOL İnşaat, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Adnan Çebi, per a fine di u prugettu in un tempu più breve di u previstu. À a fine di a negoziazione, hè statu prumessu chì u stadiu Varsak-Bus Station, chì hè previstu per esse cumpletu in marzu 2019, serà messu in serviziu in dicembre 2018, è u stadiu Bus Station-Università, chì hè previstu per esse. finitu in ghjugnu 2019, in marzu 2019.

7 MIL PERSONE FAST À A TABELLA IFTAR

Dopu à a ceremonia di inaugurazione, a municipalità metropolitana di Antalya hà stallatu una tavola iftar davanti à a municipalità di Kepez. U Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu, u guvernatore di Antalya Münir Karaloğlu, u sindaco metropolitanu Menderes Türel, u presidente provinciale di u Partitu AK Ethem Taş, u sindaco di Kepez Hakan Tütüncü, i membri di u protocolu è parechji citadini anu rottu u digiunu à a tavola iftar assistita da 7 mila persone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*