375 autobus, tutta a pruduzzione domestica, unitu à a flotta IETT

Parlendu à a cerimonia di l'acquistu di 375 autobus, tutti pruduciuti in casa, in a flotta IETT, u sindaco Uysal hà dettu: "Mentre l'età media di l'autobus in a nostra flotta IETT era di circa 15 in u passatu, a nostra età media hè cascata à 6 anni. XNUMX cù sta nova compra. I nostri autobus novi anu Wi-Fi, chì permette a cunnessione Internet, è porti USB per carricà i telefoni mobili.

In più di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul Mevlüt Uysal, u Sindaco di Küçükçekmece Temel Karadeniz, BMC (u fabricatore domesticu da quale l'autobus sò acquistati) Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Ethem Sancak, inseme cù i burocrati IMM, i cunduttori di i novi autobus anu assistitu. à l'IETT İkitelli Garage, induve 375 autobus sò stati ammessi à a flotta IETT.

Parlendu à a ceremonia di cummissione, u presidente Uysal hà enfatizatu chì l'IETT cumpiendu un compitu assai impurtante in quantu à u trasportu in Istanbul, è hà dettu: "Mentre IETT si trattava solu di a coordinazione di i so autobus in prima, hà ancu cuminciatu à trattà a coordinazione. di i veiculi di l'Autobus Public Privati ​​è OTOBÜS A.Ş. Inoltre, IETT cumpiisce u compitu di coordinà induve è cumu i nostri citadini ponu accede à altri mezzi di trasportu.

-Abbiamu abbassatu a nostra età media-
Nutendu chì ogni annu IETT realiza travaglii impurtanti per aumentà u cunfortu è a qualità di i so autobus è face acquisti à intervalli per mantene a so flotta ghjovana, u presidente Uysal hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "IETT hà 3 mila veiculi in totale. Aghjunghjemu 375 autobus più à a nostra flotta. Serveranu 181 linee. Induve i nostri autobus novi funzionaranu, e dumande da i nostri citadini chì chjamanu 153 è e richieste di i nostri citadini chì facenu una dumanda chjamendu IETT seranu esaminate è a distribuzione serà fatta in cunseguenza. Tutti i nostri citadini in Istanbul averanu viaghjatu cù novi veiculi durante a Festa di Ramadan. Mentre l'età media di i nostri autobus in a nostra flotta IETT era di circa 15 in u passatu, cù questa nova compra, a nostra età media hè cascata à 6 livelli. Spergu chì continueremu questu. Avemu da esse megliu di ciò chì u cunfortu di u veiculu hè in u settore privatu. Semu publicu è avemu da guidà u settore privatu. Quandu guardemu u mondu, ci sò punti induve eramu prima di elli ".

-I NOSTRI AUTOBUS HAN BLACKBOX, WI-FI E PORT USB-
U presidente Uysal hà ancu parlatu di e caratteristiche tecniche di i novi veiculi è hà dettu: "Questu serà in a" scatula negra "di i nostri autobus, chì si trova solu in l'aviò". Altri dettagli spartuti da u presidente Uysal sò i seguenti: "Questi veiculi anu ancu schermi chì informanu a strada di i veiculi. Pò vede quandu i nostri passageri ponu ghjunghje à quale fermata. I passageri chì aspettanu à a fermata di l'autobus ponu ancu seguità i schermi d'infurmazioni in quanti minuti l'autobus ghjunghjerà à a fermata. Tutti questi sò fatti da i propri ingegneri di IETT. Tutti i veiculi anu WI-FI, chì permette a cunnessione Internet, è porti USB per carricà i telefuni mobili. Tutti i nostri veiculi permettenu l'accessu per i disabili. Per d 'altra banda, avemu resu tutti i nostri autobus IETT attuali accessibili à i nostri citadini disabili ".

-SUPPORTEI L'INDUSTRIA LOCAL-
Sottulineendu chì IETT hà aghjustatu i veiculi più cunfortu à a so flotta è chì tutti questi veiculi sò pruduciuti in u paese, u presidente Uysal hà listatu ciò chì aspettanu da i fabricatori domestici in seguitu: "Semu cuscenti chì avemu bisognu di sustene a nostra industria domestica cum'è u settore publicu. . Da oghje, pigliemu u più còmode, u megliu autobus. Ma da dumane, dumanemu u veiculu più còmode di u mondu per l'autobus chì avemu da cumprà da avà. L'aria condizionata sò standard in autobus. L'impurtante hè chì l'aria condizionata funziona secondu u numeru di passageri. Questu hè, l'aria condizionata. Chì i nostri pruduttori domestici, chì sò quì, facenu già sta preparazione. Vi susteneremu, è vi farà di noi i veiculi più còmode in u mondu per ottene u cunfortu. Questa hè a nostra dumanda da voi. In quantu à l'equipaggiu di custruzzione acquistatu da İSKİ, avemu avutu una dumanda in questa direzzione da i nostri fabricatori domestici. Li dicemu ciò chì avemu dettu à a nostra cumpagnia di autobus. Da oghje, a nostra attività deve esse à un livellu chì risponde à e nostre richieste in l'anni à vene, in modu chì u nostru sustegnu è e compra cuntinueghjanu ".

-ÙN SCATTAmu VECHI VEHICULI-
U sindaco Uysal hà ricurdatu chì mentre rinnuvà i veiculi İETT, ùn anu micca sguassatu i vechji veiculi, ma li mandanu à e cità surelle in bisognu realicendu travaglii di rinnuvamentu, "Avemu mandatu sti veiculi in parechji paesi è municipalità sorelle in Africa dopu esse rinnuvati. L'avemu mandatu in u Mediu Oriente. Infine, avemu mandatu 60 veiculi in i Balcani. Mentre rinnuvemu a nostra flotta, mandemu ancu i nostri vechji veiculi à i nostri fratelli è sorelle in bisognu ".

Dopu u so discorsu, u presidente di u Cunsigliu di BMC Ethem Sancak hà presentatu un mudellu di autobus à u presidente Uysal.

U presidente Uysal hà cullatu dopu in unu di l'autobus chì sò stati messi in serviziu è esaminò l'autobus attentamente è pusò per a stampa in u sediu di u cunduttore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*