Innovazione per l'aeroportu di Yozgat

U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dettu: "In l'ultimi 16 anni, u trafficu di passageri internaziunali hè aumentatu da una media di 8,4 per centu ogni annu, un aumentu tutale di 233 volte. "Un aumentu mediu di 12 per centu hè statu ottenutu in u trafficu di passageri ogni annu, è ancu un aumentu di 9 per centu in u trafficu di l'aviò tutale". disse.

Parlendu à a "Cerimonia di inaugurazione di l'aeroportu di Yozgat" assistita da u Vice Primu Ministru Bekir Bozdağ, Arslan hà dettu chì quandu sviluppi cusì impurtanti sò stati ottenuti in u settore di l'aviazione in u paese, i citadini di Yozgat aspettanu bè chì l'aeroportu sia cumpletu, è chì a ghjente di Yozgat sapi chì certi parranu solu è alcuni pruducianu u travagliu.

Dichjarà chì anu dettu "vira bismillah" pusendu a fundazione di l'aeroportu di Yozgat, Arslan hà dettu: "Ùn facemu micca solu stu travagliu in Yozgat. Spergu chì a settimana prossima, ponemu a fundazione di a nova terminal di l'aeroportu in Gaziantep. Di novu a settimana prossima, visiteremu a custruzzione di a superstruttura di l'aeroportu di Çukurova è inizià stu prucessu. U 13 di u mese, ponemu a fundazione di l'Aeroportu Bayburt-Gümüşhane cù a participazione di u nostru Primu Ministru. Ùn simu micca soddisfatti di questu, i prucessi di offerta per l'aeroportu di Karaman cuntinueghjanu. Avemu dettu chì a linea aerea seria a strada di u populu, è ringraziu à Diu, avemu fattu a linea aerea a strada di u populu, cù a satisfaczione di rializà sta prumessa, cum'è i guverni di u Partitu AK cumpiendu e so altre prumesse. Avà rinfurzamu questu cù novi compagnie aeree ". disse.

U Ministru Arslan hà enfatizatu chì cuntinueghjanu assai prughjetti per creà residenze più vivibili in i belli terri di stu paese, chì hè statu scurdatu è privatu di serviziu dapoi anni, in modu chì a ghjente pò esse impiegata è campà induve sò, è hà nutatu chì a ghjente cuntinueghja a so attività. speranze è tramindui germinate è rinviviscenu i so sogni, cum'è l'anu dapoi 15 anni.

Dichjarà chì si preparanu à intruduce u trenu d'alta velocità à Yozgat, Arslan hà nutatu chì avà da fà u prucessu di teste è introducerà u trenu d'alta velocità à a ghjente di Yozgat à questu tempu l'annu prossimu, cum'è u scopu.

In riferimentu à u travagliu chì anu fattu in quantu à a compagnia aerea finu à avà, u Ministru Arslan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Avemu un aumentu significativu sia in u numeru di aerei sia in u trafficu di passageri ogni annu. Vogliu sprimà questu cun piacè. In l'ultimi 16 anni, u trafficu internaziunale di passageri hà aumentatu da una media di 8,4 per centu annu, un aumentu tutale di 233 volte. In novu, un aumentu mediu di 12 per centu in u trafficu di passageri hè stata ottenuta ogni annu, è ancu un aumentu di 9 per centu in u trafficu aereo tutale. Mentre avemu avutu terminali cù una capacità di 2003 milioni di passageri in u 55, oghje sta cifra hè di 258 milioni. Cari residenti di Yozgat, avemu aumentatu u numeru di aeroporti attivi da 26 à 55. Ùn simu micca soddisfatti di questu, l'aeroportu regiunale cuntinueghja in Çukurova. Cuntinuemu u sicondu aeroportu nantu à u mare in Rize-Artvin. Custruemu un novu aeroportu in Tokat. Questu hè induve avemu principiatu. Avemu principiatu Bayburt-Gümüşhane. Avemu principiatu Karaman, un secondu aeroportu in Izmir, Alaçatı. S'ellu ùn hè micca abbastanza, avemu principiatu un secondu aeroportu in Antalya. Perchè, perchè avemu scopi cum'è paese. Avemu obiettivi per 2023, 2053. "Dicemu chì ùn si ferma micca per chjappà cun elli, basta à cuntinuà".

"Quest'annu hè un annu di records"

Ricordendu chì anu realizatu i travaglii di custruzzione di terminal è di espansione di 16 aeroporti in l'ultimi 33 anni, tramindui cù equità è cooperazione publica, Arslan hà dettu chì anu rinnuvatu e piste, grembiuli è spazii di passaghju in parechji aeroporti, è chì anu rializatu. rinnuvatu a seconda pista in certi aeroporti.

Per quessa, Arslan hà enfatizatu chì anu realizatu u travagliu di rinnuvamentu è di riparazione di 77 piste finu à avà è hà continuatu cusì:

"In u 2002, era pussibule di vulà da stu paese à 60 destinazioni à l'esteru. À a fine di u 2017, volava à 296 destinazioni. A data d'oghje, volamu versu 307 destinazioni in u mondu. Spergu chì, quandu l'aeroportu di Yozgat hè cumpletu, sta cifra aumenterà di sicuru cù i voli da Yozgat à l'esteru. Mentre avemu servitu 2002 milioni di passageri annu nantu à e linee naziunali è internaziunali in u 35, avemu servutu 194 milioni di passageri l'annu passatu. Questu annu hè un annu di records. Ci era un aumentu di 4 per centu in u numeru di viaghji in i primi 20 mesi di l'annu. Avemu ottene in un annu l'aumentu chì u mondu hà ottenutu in 10-15 anni. U nostru scopu hè di serve almenu 225 milioni di passageri à a fine di questu annu. Cù u permessu di Diu, ghjunghjeremu ancu questu. Perchè noi, u guvernu di u Partitu AK, è u nostru capu, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, avemu sta vuluntà. L'annu passatu, avemu risuscitatu dui posti in u ranking di u trafficu di passageri è ghjunti à u 9u postu in u mondu. Avemu avanzatu un passu à u 4u postu in Europa. Spergu chì a nostra industria di l'aviazione in continua crescita è sempre più sviluppata crescerà è svilupparà più cù l'aeroportu di Yozgat. Stu aeroportu hè abbastanza grande per serve i voli naziunali è internaziunali. U prughjettu di l'aeroportu di Yozgat costa esattamente 250 milioni di lire turche. Spergu chì vi furniremu un terminal aeroportuale chì si adatta à Yozgat cù a so architettura estetica è originale. In questu modu, purteremu i valori di Yozgat inseme cù u mondu, è purteremu u mondu cù i valori di Yozgat ".

Dichjarà chì Yozgat hà sempri sviluppatu è cambiatu in l'ultimi anni 16, u Ministru Arslan hà spiegatu i servizii è i prughjetti chì furnisce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*