L'aviò di u presidente Erdogan sbarcò à u 3u aeroportu

L'aviò, chì era à bordu di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, hà fattu un atterraggio storicu à u 3u Aeroportu à a sera. Facendu una breve dichjarazione da l'internu di l'aviò, u presidente Erdoğan hà dettu: "Faremu l'apertura ufficiale cù u ghjornu di a Repubblica di u 29 d'ottobre. Avemu fattu stu passu cù u sforzu di esse à tempu un auditu è ​​una trasmissione cumuna sta sera ".

Mentre tutti i preparativi per a custruzzione di u novu aeroportu, chì hè in custruzzione in Istanbul, cuntinueghjanu senza rallentà, l'aviò in quale era u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà fattu u primu atterranu nantu à a pista.

Dopu à a manifestazione in Gaziantep, l'aviò di u presidente Erdogan, chì hè ghjuntu à Istanbul per i prugrammi ch'ellu duverà dumani, hà fattu un sbarcu storicu nantu à a pista di u 3rd Airport, chì hè in custruzzione.

Facendu una breve dichjarazione da l'internu di l'aviò prima di l'atterrissimu storicu, u presidente Erdoğan hà dettu: "A mo cara nazione, prima di tuttu, simu felici di sbarcà in u nostru novu aeroportu in Istanbul. Semu veramente felici di custruisce un magnificu aeroportu in u mondu avà. Cum'è avemu annunziatu prima, faremu l'apertura ufficiale cù u 29 d'ottobre ghjornu di a Republica. Avemu fattu stu passu cù u sforzu di audità è andendu in una trasmissione cumuna sta sera à u stessu tempu. Felicitate à tutti i membri di u cunsorziu, da l'architetti à l'ingegneri. Avemu avutu un travagliu magnificu cù a so pista è l'illuminazione. Avemu un travagliu magnificu cù u bastimentu terminal. Vogliu da Diu chì u nostru aeroportu serà benefica per a nostra nazione è paese. È offre i mo saluti à a mo nazione ", disse.

Dopu scendinu da l'aviò, Erdoğan hà strintu a manu cù l'impiegati di l'aeroportu, i piloti, stewardess è ospiti unu à unu è li offre baklava.

Ahmet Arslan, Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Vice Sicritariu Generale di a Presidenza è Sözcüsü İbrahim Kalın, Governatore di Istanbul Vasip Şahin, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Mevlüt Uysal, Sottosegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Suat Hayri AKA, Sottosegretariu di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Orhan BIRDAL, Presidente THY BIRDAL di u Cunsigliu è u Cumitatu Esecutivu İlker Aycı, DHMI Management Funda Ocak, Presidente di u Cunsigliu è Direttore Generale, accumpagnatu da u Direttore Generale THY Bilal Ekşi.

In u so discorsu quì, Erdogan hà dettu chì questu hè un ghjornu assai significativu.

Ricordendu chì inauguraranu stu magnificu aeroportu u 29 d'ottobre, u ghjornu di a Repubblica, Erdoğan hà dettu: "Tuttavia, per via di una trasmissione cumuna, avemu ancu ghjuntu à verificà l'ultimu statutu di u nostru aeroportu in situ è ​​sbarcò quì da Gaziantep. Cù questu sbarcu, avemu avutu l'uppurtunità di vede a nostra magnifica pista è u nostru bastimentu terminale. utilizatu l'espressioni.

Esprimendu chì l'aeroportu hè statu custruitu cù un cunsorziu furmatu da cumpagnie 5, Erdoğan hà dettu: "Avà, a maiò parte di elli sò andati. Eccu i felicità à tutti i mo fratelli, da l'architetti à l'ingegneri è i travagliadori. Felicitate è felicità à tutti i partenarii di u cunsorziu. Anu ancu fattu assai sforzu in stu travagliu, è offre opportunità. Di listessa manera, di sicuru, ci sò i sforzi di i nostri cari amichi chì veramente seguitanu è perseguite stu prucessu, li felicitaraghju ancu. Quandu hè finitu u 29 d'ottobre, questu aeroportu avarà una capacità di 90 milioni di passageri annu è spergu chì serà unu di i primi 3 aeroporti in u mondu. U scopu hè di ghjunghje à una capacità di passageri di 2023 milioni per u 150 ... Serà u numeru unu. Spergu chì u nostru aeroportu diventerà a nostra marca, oltre à esse u nostru prestigiu.

Enfatizendu l'impurtanza di avè una tale marca, Erdoğan hà enfatizatu chì e cumpagnie 5 chì anu cuntribuitu à questu anu datu una grande prova è disse: "Ùn era micca un investimentu faciule quì. Ùn era micca un prucessu faciule quì. Sò assai bè chì tippu di difficultà avete passatu, sia da u mo Primu Ministeru è da a mo Presidenza. Ma simu ghjunti à sti ghjorni cù sulidarità, unità è sulidarità. Avà perseguitemu u 29 d'ottobre, spergu. Spergu chì vedemu i nostri aerei decolla è atterri quì u 29 d'ottobre. Per d 'altra banda, inizieremu u prucessu di trasfurmà l'Aeroportu Atatürk in un Giardinu Naziunale u 29 d'ottobre. disse.

Dopu u so discorsu, Erdoğan hà fattu investigazioni in l'aeroportu è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità.

Fonte: DHMI

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*