L'electricità pò esse furnita à 20 mila case da Metrobus Wind

metrobus
metrobus

I Metrobuses pruducianu ora l'electricità mentre trasportanu passageri. E turbine, chì piglianu u ventu creatu da i veiculi durante u passaghju, furnisceranu abbastanza energia per un distrittu.

U sistema di metrobus, chì hè diventatu u simbulu d'Istanbul, avà pruduce abbastanza electricità per una piccula cità, in più di trasportà passageri. U sistema, chì hè stata postu vicinu à a Stazione Topkapı è hà ottinutu risultati riesciuti, catturà u ventu creatu da i metrobuses durante a transizione è u cunvertisce in energia. E turbine situate à mezu à a strada di dui corsi ponu riceve u ventu da e duie direzzione. Hè previstu di mette 1 turbine per a linea di 300 chilometru, è sicondu i calculi, ci hè abbastanza potenziale per 20 mila famiglie solu nantu à a linea di metrobus.

U puntu di partenza di u prugettu hè ancu assai interessante. per u travagliu ogni ghjornu KadıköyU ghjovanu ingegnere chì andò à Yenibosna da Kerem Deveciscopre u putenziale quì. Deveci dice: "L'emergenza di u nostru prughjettu chjamatu ENLIL hè accadutu mentre usava Metrobus. Aghju vistu chì i coperchi di a valvula d'evacuazione d'urgenza vicinu à e porte di i veiculi sò stati alzati da u ventu generatu da i veiculi chì passavanu fiancu à fiancu. Hè cusì chì hè nata l'idea di generà energia cù u ventu. Aghju ricevutu u mo certificatu di mudellu di utilità da l'Istitutu di Brevetti Turchi. Allora aghju accettatu à u prucessu ITU Çekirdek. Avemu mandatu una petizione à a Direzzione Generale di l'Operazioni IETT è dumandemu permessu per e teste di campu di a nostra turbina. A gestione visionaria è innovativa di l'istituzione hà accettatu a nostra offerta è ci hà datu una zona in a Stazione Topkapı cum'è laboratoriu. U risultatu hè statu successu ".

Deveci hà dettu: "I sensori è a piattaforma IOT chì stallaremu in u sistema misurà a temperatura urbana, l'umidità, u ventu è u CO2. A stazione di surviglianza di u terrimotu cuntribuisce ancu à a sicurità di a cità furnisce infurmazioni nantu à e previsioni di un eventuale terremotu di Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*