U presidente Savaş hà fattu inspezioni nantu à a nave più veloce di Turchia HADO

U sindaco di a municipalità metropolitana di Hatay Assoc. Dr. Lütfü Savaş hà fattu investigazioni à bordu di a nave più veloce di Turchia HADO, chì hè stata recentemente purtata à Hatay è preparata per e spedizioni di Mersin, Cipru è Beirut.

Fendu dichjarazioni impurtanti da u primu autobus marittimu di u presidente Savaş Hatay, "Avemu ottene i nostri frutti per via di prughjetti impurtanti. Vivemu mumenti fieri è allegri. Semu assai felici d'avè furnitu stu serviziu dopu un grande sforzu. I ghjorni chì tutti l'aspittavanu cù a speranza accuminciaranu prestu. U nostru primu autobus marittimu hè ghjuntu à u portu di Iskenderun 4 ghjorni fà. Avemu riunitu in trasmissione in diretta per sperimentà stu onore inseme in stu bellu ghjornu. A nostra nave ci riuniscerà cù Mersin, Cipru è Beirut in l'acque blu di u Mediterraniu, induve 7 di i nostri distretti scontranu u mare. Diciamu chì Hatay prufittà assai di sta riunione, è chì eramu un candidatu à esse a cità locomotiva di a nostra regione in quantu à u turismu è u cummerciu. Sta candidatura serà coronata d'azzione. Hà datu a bona nutizia chì Hatay aspittava cù speranza, cù e parolle "Intramu in un prucessu assai impurtante in quale pudemu fà parechji voli inseme in pocu tempu cum'è un mese, è cum'è u numeru di passageri aumenta. , Hatay è sta regione vinceranu ".

HADO FLOW A BANDIERA TURCA CUN ONORE IN MEDITERRANEA

U presidente Savaş hà cuntinuatu a so dichjarazione: "Avemu fattu i primi passi in modu sanu è cuntinuemu à avanzà cù passi fermi versu u scopu. A guerra ùn deve esse micca u nostru destinu. Vulemu chì Hatay, chì hà sappiutu à esse pacificu à l'ombra di a guerra di 7 anni, per avanzà in i ranchi sia economicamente sia cummerciale. Avemu ancu servitu i nostri compatrioti cum'è capi d'opinione durante stu prucessu di saltu di gradu. Perchè Hatay, chì hà ospitu assai civilisazioni per anni è 7 distretti anu una costa à u mare, ma ùn hà micca pussutu prufittà di u Mediterraniu in termini di cummerciale è di turismu per anni, scunfighjarà a mala furtuna. Avemu fattu passi assai impurtanti per questu. Hatay vincerà prima è poi Turchia. Avemu appena issatu a Bandiera Turca nantu à u postu di a nostra nave, ancu s'ellu hè rappresentativu. Da avà, svenderemu orgogliosamente a nostra gloriosa Bandiera Turca in tuttu u Mediterraniu. Serà pussibule andà à Mersin Marina, vale à dì u centru di a cità, in 2 ore da Iskenderun. Ellu disse chì i nostri studienti chì studianu in Cipru puderanu andà in Cipru facilmente.

Dopu chì a Bandiera Turca hè stata issata cum'è una rappresentanza, u presidente Savaş è a so moglia Prof. Dr. Nazan Savaş hà visitatu parti di a nave è hà pigliatu foto di ricordi in a nave, chì farà una cuntribuzione unica à u turismu è u cummerciu di Hatay.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*