12 mila 850 Impiegati di l'IMM Firmanu un accordu cullettivu cù applausi

L'accordu di negoziazione cullettiva chì copre un totale di 7 mila 12 travagliadori in a Municipalità Metropolitana di Istanbul, IETT è 850 Filiali IMM hè statu firmatu cù una cerimonia entusiasta.

Parlendu trà l'acclamazioni di "Istanbul hè fieru di voi", u sindaco Uysal hà dettu: "U dirittu hè di sempre piglià cura di l'altri è di scuntrà in modu raghjone. Avemu fattu un aumentu di 14 per centu in u cuntrattu. Tuttavia, quandu guardemu à l'indennità supplementari, l'aumentu righjunghji u 16 per centu. "L'aumentu sò finu à u 20 per centu in unità di redditu più bassu", disse.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul, IETT è i so affiliati: ISBAK, İSTON, İSPARK, İSFALT, KÜLTÜR AŞ, HALK EKMEK AŞ, HAMİDİYE AŞ, un accordu di negoziazione cullettiva chì copre un totale di 12 travagliadori, HİZMET-İZAK-Ş è affilati à Ö. Confederazione Hè stata firmata cù l'Unione GIDA İŞ.

A cerimonia, chì hà fattu in l'edificiu Saraçhane di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, hà participatu da u presidente İBB Mevlüt Uysal, u presidente di a Confederazione HAK-İŞ Mahmut Arslan, u secretariu generale İBB Hayri Baraçlı, u secretariu generale İBB Muzaffer Hacımustafaoğlu è u generale Eyİhan Karaçlı. Manager Ahmet Bağış, SERVICE -İŞ Union Vice President Hüseyin Öz, ÖZ-GIDA İŞ Union Deputy General President Tevfik Hançeroğlu, MİKSEN Secretary General Zekeriya Sancı, managers è impiegati municipali anu assistitu.

"A NOSTRA FILOSOFIA FUNDAMENTALE hè di dà diritti à u travagliu cù diritti"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hè statu accoltu cù tamburi, corni è applausi mentre entra in a cità. U presidente Mevlüt Uysal, parlendu à mezu à l'acclamazioni di i so travagliadori chì riempia a sala, "Istanbul hè fieru di voi", hà dichjaratu chì era assai impurtante per compie u cuntrattu durante a settimana elettorale senza andà più di raghjone.

Enfatizendu chì a so filusufìa basica cum'è a gestione IMM hè di dà à u travagliadore u so debitu, u presidente Uysal hà dettu: "Cumu dicenu," consegna prima chì a sudore si secca ". Sta linea hà cuntinuatu dapoi u 1994. U nostru duvere cum'è l'amministrazione hè di dà sempre in i limiti superiori chì pudemu dà secondu e cundizioni ecunomiche di Turchia. Giustu à a vigilia di l'elezzione, un spettaculu davanti à a stampa, "Demu altu, l'avemu fattu cusì"... Allora, cum'è in certi cumune, diventa impussibile di pagà i salarii in dui mesi. Tandu hè una pena per i nostri travagliadori, una pena per a nostra amministrazione, una pena per stu paese. Si sente è si vede, a basura di certi di i nostri cumune ùn si pò piglià, ùn si ponu fà travagli. A ghjente hè inquieta. Ci hè un'amministrazione chì l'hà sceltu, ci hè una cumuna, ci hè un'amministrazione eletta, sò inquieti, ci hè un travagliadore chì vene à travaglià è hè inquietu. Allora u paese hè inquietu. Ogni latu, vale à dì i dui lati, per prutege i diritti di l'altri, per pensà à dà li spalla à spalla... Cum'è l'amministrazione, daremu u dirittu di u travagliadore, l'amministrazione serà prutetta cum'è travagliadore, è u citadinu serà servutu. Mentre facemu questu, spergu chì faremu veramente u nostru duvere in nome di u mondu è u mondu dopu. Probabilmente ùn ci hè nunda di più felice in u mondu chè di guadagnà per travaglià bè è legalmente è di passà cù a so famiglia, i zitelli è i zitelli. Spergu chì avemu ottinutu questu cun stu cuntrattu ", disse.

"A NOSTRA MISURA hè una crescita di salari sopra à l'inflazione"

Sottulineendu chì a so misura hè sempre di elevà i salarii sopra l'inflazione, Uysal hà dettu: "Avemu datu à i nostri impiegati un aumentu di 2 per centu in u primu annu cù stu cuntrattu di 14 anni. Tuttavia, quandu guardemu à l'indennità supplementari, u nostru aumentu mediu hè di 16 per centu. In l'unità di redditu più bassu, l'aumentu sò quant'è 20 per centu. Sì i salarii di quelli chì cumincianu à travaglià più tardi è si uniscenu à u sindicatu sò troppu bassu, determinamu ancu un aumentu separatu per elli. Ringraziu sinceramente i nostri dirigenti sindacali è i nostri cumpagni di travagliu chì si sò riuniti in modu raghjone ".

Uysal hà dettu: "Spergu chì stu cuntrattu serà benefiziu in nome di i nostri travagliadori, in nome di i nostri impiegati, in nome di a nostra municipalità metropolitana, in nome di Istanbulites, è in nome di u nostru paese. U presidente HAK-İŞ hà mintuatu u prublema di pagà i diritti u più prestu pussibule da marzu. Amici, mettimu prima i diritti di i travagliadori in questu sensu. Siate còmode cun questu ", disse.

"ISTANBUL hè un esempiu per a Turchia è u mondu in a municipalità"

U sindaco Mevlüt Uysal hà dichjaratu chì hè impurtante chì ciò chì hè fattu in Istanbul nantu à u municipalismu hè un esempiu per a Turchia è u mondu, è hà dichjaratu chì cum'è a Municipalità Metropolitana di Istanbul, anu a missione di dà un esempiu. Uysal hà dettu: "Avemu da fà questu stendu spalla à spalla cun voi, pruteggendu i diritti è e liggi di l'altri, è eseguisce un ragiunamentu cumuni", è cuntinuò e so parolle cum'è seguitu;

"A pusizione di principiu chì hà iniziatu in Istanbul in u 1994 hà cuntinuatu finu à oghje. Speremu, simu determinati à cuntinuà a stessa linea cù a firma chì avemu firmatu quì oghje. Semu felici di pudè cuntinuà sta fila inseme in issi travaglii chì avemu fattu finu à avà. Quandu paragunemu i servizii municipali in u nostru paese cù u restu di u mondu, se pudemu dì chì ùn avemu micca una situazione restante, hè perchè simu un paese stabile è forte. Avemu a rispunsabilità dumenica di mantene questu. Presidente forte, guvernu forte, Parlamentu forte. Cum'è una municipalità chì apprezza un capu cum'è Recep Tayyip Erdoğan in Turchia è in u mondu, speru chì continueremu à dà un esempiu fendu ciò chì hè ghjustu ".

GRAZIE DA MAHMUT ARSLAN À U PRESIDENTE UYSAL...

In u so discorsu, u presidente di a Confederazione HAK-İŞ, Mahmut Arslan, hà ringraziatu u presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà firmatu a più grande riforma di a storia di a Repubblica Turca è di a vita di travagliu in quantu à u prublema di i subcontrattori, chì hè u prublema antica di Turchia.

Ricordendu chì quasi 1 milione di travagliadori sò diventati travagliadori permanenti dopu chì u sistema di subcontratazione hè statu liquidatu cumplettamente da u decretu, Arslan hà dettu: "Questa hè veramente a più grande riforma chì avemu realizatu in a storia di a Republica. 170 volte più travagliadori permanenti sò stati aghjuntu à 5 XNUMX travagliadori permanenti in u settore publicu. Sò diventati impiegati permanenti di u publicu. Questu hè un grande successu sopra à tuttu. Vogliu ringrazià u nostru presidente İBB Mevlüt Uysal è i funzionari İBB, chì anu cuntribuitu à a realizazione di u nostru accordu cullettivu in pace è à a tavula. Vogliu ringrazià u sgiò presidente Uysal per avè dettu chì a diffarenza di marzu serà fatta prima chì u sudore di u travagliadore si secca. Cum'è qualchissia chì cunnosce a sensibilità di u nostru presidente nantu à sta questione è a so visione di u travagliu da vicinu, vogliu sprimà chì simu felici è vulemu vedelu cum'è u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul in u prossimu periodu. Bona furtuna cù u nostru accordu cullettivu ", disse.

DETAILS DI L'ACCORDU CULLETTIVU

Sicondu l'accordu cullettivu di 2 anni, i salarii nudi di i travagliadori in IMM, IETT è i so 5 Affiliati anu aumentatu da 14 per centu in u primu annu di u cuntrattu. Inoltre, miglioramenti significativi sò stati fatti nantu à questa crescita per i travagliadori à salarii bassi.

In u sicondu annu di u cuntrattu, i salarii nudi di i travagliadori seranu aumentati à u ritmu di inflazione in u primu annu. I pagamenti suciali altri ch'è i salarii nudi sò stati ancu aumentati sopra a tarifa di crescita di u salariu. Questi pagamenti seranu ancu aumentati in u secondu annu di u cuntrattu à a tarifa di l'aumentu di i salarii.

In cunsiquenza, u Salariu Mediu Grossu di Vestiti hè aumentatu da 6 mila 696,62 TL à 7 mila 760,51 TL è u Salariu Netto Mediu Vestitu era di 4 mila 502,87 in IBB, IETT, ISBAK, İSTON, İSPARK, İSFALT, KÜLTÜR 5 A218. 24 TL.

Assistenza Sociale Cumminata Mensuale (spese suciali cum'è famiglia, zitelli, carburante, vacanze, vacanze) da 519,81 TL à 610 TL, Aiutu Alimentariu da 17,14 TL à 21 TL per ghjornu, Aiutu à l'abbigliamento d'estate 368,94 Da TL à 500 TL, Aiutu per l'abbigliamento invernale hè stata aumentata da TL 447,13 à TL 550.

Strumenti di apprendimentu; Hè statu aumentatu da 316,07 TL à 400 TL in l'educazione primaria, da 370,04 TL à 500 TL in l'educazione secundaria, è da 555,06 TL à 750 TL in l'istruzione superiore.

Inoltre; Aiutu à u matrimoniu da 528,62 TL à 650 TL, Aiutu à a nascita da 266,51 TL à 350 TL, Aiutu à l'accidenti di travagliu da 4 mila 209,17 TL à 6 mila TL, Prestazione di morte da 1843,58 TL da 2 TL à TL 500.

Bonus è benefizii in natura (aiuti di pulizia, aiuti alimentari in Ramadan, aiuti di veiculi, etc.) continueranu à esse pagati durante u novu accordu cullettivu.

U costu mensile di un travagliadore chì travaglia in IBB, IETT, ISBAK, İSTON, İSPARK, İSFALT, KÜLTÜR AŞ, HALK EKMEK AŞ, è HAMİDİYE AŞ, chì hè 10 mila 20,71 TL, serà 11 mila 718,22 TL cù u novu accordu cullettivu XNUMX. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*