Iskenderun Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Promessa per l'Ecunumia Regiunale

In a riunione ordinaria di l'Assemblea di a Càmera di Cummerciu è Industria di Iskenderun in ghjugnu, TCDD 6th Direttore Regiunale Oğuz Saygılı hà datu infurmazioni nantu à u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità è a linea è u terminal chì deve esse stabilitu in Iskenderun, cù supportu di visione cine.

A riunione di l'Assemblea di ghjugnu ITSO hè stata tenuta sottu a presidenza di u presidente di l'Assemblea Okan Belli à a riunione di l'Assemblea Halil Şahin.

Prima di a riunione di l'assemblea, u Direttore Regionale TCDD 6th, Oğuz Saygılı, hà datu infurmazioni tecniche à i membri di l'Assemblea nantu à u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità è u terminal chì deve esse stabilitu in Iskenderun, cù supportu di cine-visione.

Fornendu infurmazioni nantu à u Prughjettu di Trenu à Alta Velocità, u Direttore di a 6ª Regione TCDD, Oğuz Saygılı, hà dettu: "L'edificazione di a Stazione Ferroviaria di İskenderun sarà custruita in İskenderun in un modu chì pò serve l'intensu potenziale di i passageri. L'offerte sò ricevute per u prughjettu di a custruzzione di a stazione è i studii sò realizati per u mudellu di custruzzione-operazione. Avemu dinò l'idee di i nostri imprenditori nantu à questu sughjettu. In u prughjettu chì avemu preparatu in questu cuntestu, i nostri travaglii di infrastruttura cuntinueghjanu à implementà u prughjettu di u trenu d'alta velocità nantu à a strada di İskenderun, Sarıseki, Payas, Dörtyol Erzin Adana. Ricevemu ancu e valutà e dumande per a Stazione Ferroviaria estremamente moderna è nova da esse custruitu in Iskenderun. Prima di tuttu, 6 passaghji à livellu situati trà e stazioni di Sarıseki İsdemir-Sarıseki è destinati à stabilimenti industriali seranu trasfurmati in passaggi sotterranei. A Stazione Isdemir hè prevista per esse separata da Iskenderun Jihad è una cunnessione di linea di junction cù una lunghezza di circa 2 mila 600 metri è un Centru di Carica à Iskenderun OIZ cù una zona di circa 320 decares. U situ hè statu rimandatu à a cumpagnia di u prughjettu, è u travagliu cuntinueghja. Hè previstu per esse cumpletu à a fine di Aostu 2018. Inoltre, ci sò 38 passaghji à livellu in a seccione di a linea Toprakkale-Iskenderun. Per annullà questi passaghji à livellu custruendu un sottu o un passaghju, l'appruvazioni hè stata ottenuta da u Guvernatore di Hatay è sò stati iniziati studii di cuncepimentu di u prugettu. Hè prughjettatu di trasfurmà i passaghji à livellu in passaggi sotterranei alzendu u livellu di a ferrovia è utilizendu u metudu di u muru geosinteticu. Cusì, 20 passaghji à livellu seranu annullati da a custruzzione di passaggi sotterranei o sopraviventi. Serà assicuratu chì l'edificiu di a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità d'Iskenderun pò serve u potenziale intensu di i passageri. Cù l'implementazione di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, aumenti significativi seranu ottenuti in Iskenderun in quantu à i passageri è a carica, è a logistica ".

U presidente di ITSO, Levent Hakkı Yılmaz, hà ringraziatu u 6th Manager Regionale di TCDD, Oğuz Saygılı, per l'infurmazioni chì hà datu annantu à un prughjettu assai impurtante per İskenderun, è hà presentatu una placca custituita da un caffè è una tazza in memoria di u ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*