U prublema di trasportu di Istanbul serà risolta cù e novi linee di metro

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hà visitatu a Camera di i Conduttori è l'Automobile di Kartal. Dopu hà avutu una conversazione cù i citadini in u distrettu di Soğanlık.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hà scontru cù u presidente di a Camera di i Conduttori è l'Automobile di Kartal, Fikret Çelik, è i membri di u cunsigliu di amministrazione. I rapprisentanti di i cummercianti di autobus, minibus, taxi è servizii anu participatu ancu à a riunione.

U presidente di l'IMM Mevlüt Uysal, chì vulia chì u mese di Ramadan sia strumentale in a nostra unità, hà dettu ch'elli cercanu di risolve u prublema di trasportu, chì hè u prublema primariu di Istanbul, inseme cù i cunduttori, e camere di i cummercianti è i citadini.

Mevlüt Uysal hà dichjaratu ch'elli stanu travagliendu per assicurà chì e persone in Istanbul ghjunghjenu à e so case in pace è ùn paganu micca prezzi elevati, è hà dettu: "Avemu un metro chì corre 160 chilometri in Istanbul avà. 277 chilometri di custruzzione di metro cuntinueghja. Istanbul hè a cità cù a più custruzzione di metro in u mondu. Tuttavia, avemu bisognu di 600 chilometri più di metro per risolve u prublema di trasportu di Istanbul. Avemu pianificatu di inizià a custruzzione di 600 chilometri di metro in l'anni à vene ", disse.

Ricordendu chì Turchia farà un cambiamentu di sistema u 24 di ghjugnu, Uysal hà dettu chì u sistema presidenziale hè statu implementatu in Turchia per 60 anni in l'amministrazioni lucali è e camere prufessiunali.

Spieghendu chì in u sistema presidenziale, e cose funzionanu in u modu più praticu è a persona chì farà u travagliu hè elettu direttamente da u populu, Uysal hà dettu: "Un presidente forte è un Parlamentu forte susciterà a Turchia in i prossimi 5 anni. "

U presidente di a Camera, Fikret Çelik, hà dichjaratu ch'elli eranu assai soddisfatti di a suluzione di u prublema UBER è hà dettu: "IBB hà risoltu i nostri prublemi di 3 anni in un colpu dopu chì avete pigliatu u postu. Diu ti benedica ", disse.

U presidente Mevlüt Uysal si n'andò dopu in u distrettu di Soğanlık è hà scontru cù i citadini. Mevlüt Uysal, chì parlava cù i citadini è ascoltò e so dumande, hà datu a bona nutizia chì i Quarries di Pietra di Kartal seranu u Giardinu di u Populu.

Mevlüt Uysal hà ancu visitatu a famiglia di Koray Karaca, chì hè statu martirizatu in l'operazione Afrin, cum'è parte di a so tour Eagle, è offre e so condolenze à u babbu Ramazan Karaca è a mamma Fadime Karaca.

President Uysal; In iftar, i prufessori di a Scuola Primaria Maltepe Nezahat-Aslan Ekşioğlu, i membri di a famiglia è i citadini averebbenu digiuni veloci. Dopu, farà investigazioni in l'area di attività Maltepe di a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*