Kocaoğlu: "Tram significa cunfortu è salute ambientale"

U presidente Aziz Kocaoğlu, mettendu l'elezzioni generale in una elezzione lucale, hà rispostu à i membri di u partitu di u guvernu, chì facenu constantemente a pulitica annantu à ellu è à a Municipalità Metropolitana. In quantu à l'accusazioni di u Ministru Eroğlu, "Una tale valutazione ùn hè micca adatta à un Ministru. In particulare u ghjornu di u Ramadan, u digiunu ùn hè micca adattatu per a bocca ", hà dettu u presidente Kocaoğlu, è nantu à e firme pendenti in Ankara, "E cose ùn ponu esse risolte senza u presidente di Muharrem İnce".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà fattu dichjarazioni impurtanti in quantu à l'agenda. Rimarchendu chì i membri di u partitu di u guvernu in İzmir provanu di realizà u prucessu elettorale interamente attraversu Aziz Kocaoğlu è a Municipalità Metropolitana, mentre chì a Turchia anderà sia à a Presidenza sia à l'elezzioni generali, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: Hà parlatu annantu à parechji temi. , finu à l'accusazioni di .
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu:

Tram significa cunfortu è salute ambientale
"Alcuni amichi sò ossessionati da u prublema di u tram. Questu hè guidatu da Aydın Bey, u presidente provinciale di u Partitu di Sviluppu di a Ghjustizia. Hà fattu cumenti cum'è "Se unu o dui sondaggi di l'opinione publica sò stati fatti, u numeru di persone cuntentu cù u tram ùn saria micca più di 5-10, u trafficu di u tram hè stata capovolta". A cuntribuzione di u tram à a cità serà megliu capitu cù a retirazzione di 130-140 autobus da a linea. Puderaghju micca esse cuntentu di u tram in occasione, ma ùn ricevemu nisuna lagnanza; Vogliu mette in risaltu. Cridemu chì u tram porta una dimensione diversa à İzmir in quantu à a salute ambientale, u trasportu puntuale, u cunfortu è l'estetica ".

Ùn avemu mai avutu un cortile
"Anu dettu chì simu contr'à a traversata di u golfu, chì e camere sò u nostru cortile. Ùn avemu mai avutu un cortile. Quale hè di u cortile, u sà megliu. In ogni casu, e camere stanu in causa per i nostri prughjetti è ancu i prughjetti di l'AKP. Avemu ancu infurmatu nantu à i prucessi chì anu purtatu; di tantu in tantu ponu ghjunghje sin'à diverse dimensioni, ma ùn avemu micca lagnanza ! Cuntinuemu u nostru travagliu. E stanze ùn sò micca stati u nostru giardinu dapoi 14 anni ".

Ùn serà micca in quellu sediu a matina di u 31 di marzu.
"U nostru travagliu nantu à e strade è i boulevards in Menderes è Aliağa, chì hè sottu a nostra rispunsabilità, hè impeditu. Ùn sò micca sapè per quale scopu questu hè fattu à a vigilia di l'elezzioni. Ùn entrerà micca in u nostru campu d'attività è ci impedisce di entre in quellu campu. Unu d'elli dice: "Entraraghju", è l'altru dice "Ùn vi lasciaraghju micca quì". Tenemu i minuti necessarii, signalati à l'Uffiziu di u Guvernatore, aspettemu una suluzione. Se l'uffiziu di u guvernatore dice: "OK, questu hè a vostra rispunsabilità, andate à travaglià", avemu da travaglià cù l'uffiziali di l'infurzatori di a lege, se no, l'averemu più tardi. Aghju tenutu riunioni cù capi, merri è membri di u cunsigliu in 30 distretti. L'unicu sindaco chì ùn hà micca assistitu à queste riunioni era in Menderes. Stu tipu di cumpurtamentu hè qualcosa chì ùn deve micca accade trà i merri, trà e cumune metropolitane è distrettuali. Chì tipu d'umore hè, chì tipu di valutazione face in fretta ? Lasciu stu prublema à u populu di Menderes, u populu di Aliağa, u publicu di Izmir, è i nostri concittadini di Izmir. Perchè à un certu puntu aghju da mantene u livellu. A pulitica, l'umanità è a gestione di a cità sò basati nantu à e regule morali universali. Facenu un cumpurtamentu inaccettabile. Chì succede in Menderes u 31 di marzu di u 2019, induve a ghjente vutarà in Menderes; ùn deve micca preoccupatu. Hè bonu quandu vincite l'elezzioni, ma a digerirà quandu perde. Digerirete l'esistenza, l'assenza, a perdita è u guadagnu. Sè vo site in fretta di perde oghje, fate cose chì ùn si cunvene micca à alcun merre, ùn succede micca ! Il s'agit d'une mise en scène. In a so ultima dichjarazione, vedemu chì a Presidenza Pruvinciale hè ancu implicata in questu affare. L'impurtante hè a valutazione di u populu di Izmir. Ma sò sicuru di questu; A matina di u 30 di marzu di u 2019, un altru si metterà quì cum'è sindaco. Hè ghjuntu à noi à tempu, hà dettu "Urganizà a spiaggia di Özdere", è avemu sustinutu u so prughjettu. Facemu a quistione à l'inversu quì : Se u sindaco di a municipalità metropolitana era di l'AKP, è u sindaco di Menderes da u CHP, puderia avè fattu sti muvimenti ? U guvernatore di u distrittu, l'Uffiziu di u Guvernatore, a Pulizzia permetterà questu?"

Custruiscenu è vendenu l'abitazione in a zona di i terreni
"Applicamu un mudellu diversu in studii di trasfurmazioni urbane. In u locu, cù u centu per centu di cumprumissu, simu l'interlocutore, rispunsevuli è ispettori contr'à i pruprietarii è l'imprenditori. In a prima fase di u nostru primu prughjettu, daremu e case in lugliu-aostu. Avemu pusatu i fundamenti di a seconda fase u sabbatu passatu. Sta settimana ponemu i fundamenti di Örnekköy. Travagliemu in 7 regioni in Izmir. Dopu à sti primi esempii, u tassu di participazione è di cunciliazione righjunghji u livellu di l'anni 80 è 90. Allora u nostru mudellu hà fattu. Questu hè un mudellu induve tutti sò soddisfatti è nimu hè vittimatu. U mudellu hà una funzione più. Questu hè, s'ellu ci hè un valore aghjuntu altru ch'è u prezzu ricevutu da u cuntrattu in l'offerta, s'ellu ci hè un affittu da a bocca di u mercatu, tuttu appartene à e persone quì. Ùn ci hè nunda chì a municipalità vince questu è u guvernu vince quellu. Ùn avemu micca bisognu di soldi in a nostra trasfurmazioni urbane; Ùn avemu micca l'autorità di gastru soldi in ogni modu. Camminemu cum'è un mudellu esemplariu per a Turchia. I candidati parlamentari di l'AKP dicenu per noi: "A trasfurmazioni urbane ùn si pò micca fà, ùn si pò micca fà". Aghju dettu di a trasfurmazioni urbane chì avemu fattu. Fighjemu un ochju à i so: anu dichjaratu una zona di 541 ettari cum'è una zona di trasfurmazioni urbane, ma ùn anu micca demolitu un metru quadru di edifici. Allora chì anu fattu ? C'era una grande zona di frana. Ùn ci era micca un criteriu permessu di custruzzione. L'anu turnatu in u spaziu utilizable. Sò andati à l'offerta fendu à l'Iller Bank un cumpagnu in u terrenu vacante. Avà custruiscenu è vendenu case. Questu ùn hè micca rinnuvamentu urbanu ! Ùn hè micca trasfurmazioni urbane in Istanbul. Hè estremamente sconveniente per custruisce una casa in l'area di terra. Spergu chì nunda ùn succede ! I citadini sò i nostri citadini, ùn importa micca quellu chì faci male, nunda ùn deve accade à u citadinu. Lascià à a discrezione di u publicu quantu currettu hè di custruisce un edifiziu in l'area di terra. Avemu principiatu a trasfurmazioni da Kadifekale in 2005. Ùn pudemu micca custruisce perchè era una zona di terra. Pensu chì ùn simu micca cusì abili ".

Riforma di trasportu
"Semu in un travagliu diversu in u trasportu. Avemu mandatu una lettera à i rapprisentanti di u guvernu, à l'ufficiali di tutti i partiti pulitichi è à i membri di u Cumitatu di Pianificazione è Budget di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia. Li ringraziu tutti per u so travagliu duru in l'attuazione. À u core di u prublema, chì avemu seguitu per un bellu pezzu, era di riunite quelli chì utilizanu u trasportu publicu in u nostru corpu. Avà hè apertu. I nostri amichi cucineranu bè è sviluppà sta idea. Correremu u garage, culleremu i soldi. A matina, faremu tuttu da u cuntrollu di l'alcohol di i cunduttori à u cuntrollu di vestiti. Tutti portanu u listessu vestitu, e vitture seranu standard. Tutti i nostri citadini di Izmir prufittàranu di stu sistema. Siccomu i citadini pagheranu quantu vanu, ci sarà una tarifa di prezzu più vantaghju.

À u Ministru Eroğlu: U digiunu ùn li cunvene micca
E dichjarazioni di Veysel Eroğlu, Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, sò assai interessanti. Ùn puderia micca fà u "Santuariu di l'uccelli" per noi, hà tombu l'acelli per sete ", dice. Avemu sempre pigliatu l'acqua da Menemen Left Bank à Bird Sanctuary. Ci sò records. L'associu d'uccelli l'hà pagatu. Avemu viaghjatu 22 km cù materiali naturali. L'Homa Dalyan hè stata strappata, l'avemu salvata. Avemu sparatu 8-10 milioni di lire di materiale per stu travagliu cù i soldi allora. Avemu assicuratu a so cura, prutezzione è sviluppu. Ùn pudemu micca accettà una accusa cusì ! S'ellu ci hè qualchissia prontu; S'ellu ci hè qualcunu chì ùn ci ringrazia mancu per u nostru sforzu è abusa di u nostru travagliu, hè u Ministeru di l'Acqua è a Foresta. U travagliu fattu ùn hè micca currettu. Dice ancu, "I soldi sò mandati à a municipalità metropolitana di Izmir da l'amministrazioni lucali. Per dì chì ùn hè statu mandatu hè una grande bugia. Ùn hè micca chjaru induve vanu i soldi mandati. Per una cosa, ùn hè micca pussibule di sapè induve i soldi vanu! Questa hè una agenzia di u guvernu. I registri di cuntabilità anu tuttu. Questa hè a sacchetta nè di Veysel Hodja nè di Aziz Kocaoğlu.L'ispettori venenu, a Corte di Conti vene è li esamina ogni annu. Sò dighjà quì avà, una tale valutazione ùn cunvene micca à un ministru. In particulare u ghjornu di Ramadan, u digiunu ùn vi cunvene micca. Tuttu u mondu sà s'è no simu bugiardi o micca. Ùn simu micca u populu da esse accusatu di menti. Damu ogni tipu di risposte quandu hè necessariu ".

Nisuna acqua hè furnita da Gördes perchè ci hè una fuga
Veysel Eroğlu hà parlatu ancu di a diga di Gördes. Questu affari hà passatu a storia di u paraplu avà. Prima di mè è AKP, un protokollu hè statu preparatu per risponde à i bisogni d'acqua di İzmir, in quantu à Gördes ... Dapoi u 2010, sò stati dumandati à pagà per questu, è avemu pagatu. Sicondu a legislazione DSI, avemu digià pagatu per a presa. Ma a diga ùn tene micca acqua. Hè stata sviutata, ùn avemu micca datu acqua. Ùn si pò dà ancu oghje, perchè ci hè una fuga. A capacità massima di a diga hè di 450 milioni di metri cubi; A so capacità ottima hè di 120 milioni di metri cubi, ma a presa ùn cuntene più di 45 milioni di metri cubi d'acqua. Tuttavia, u so impegnu à noi hè 58 milioni di metri cubi. Daranu ancu 116 milioni di metri cúbichi à l'agricultura, ma a fossa di a diga ùn pudia esse chjusa, ùn era micca chjusa. Ci hè una purificazione chì facemu. Custruìu a linea, hè finita, ma nantu à a carta Videmu parechje carenze è sbagli è dicemu chì ùn pudemu micca ripiglià sta linea. Ci sò prublemi cù stazioni di pumping è ancu. Hè per quessa chì ùn avemu micca datu acqua da quella linea finu à avà. Hè per quessa chì ùn pudemu micca pruvà a purificazione chì avemu fattu solu in Belkahve. U cuntrattu hè sempre quì. Hè passatu 1,5 anni da a fine di u trattamentu; Ùn pudemu micca pruvà è uttene perchè ùn ponu micca dà acqua. Ùn compie micca l'errore, e carenze, ùn ponu micca cumpletu. Perchè secondu ciò chì avemu intesu, anu fattu una sotto-accettazione. Semu di fronte à un prublema cusì grande. "Perchè ùn avete micca datu l'acqua?" quandu dicemu "ci hè acqua in Tahtali" dice. Hè un altru. Avete ricevutu soldi da İZSU per Gördes dapoi u 2010. Allora dammi l'acqua. Permettemu di riduce a quantità di acqua di terra chì tira da Sarıkız, Göksu, Menemen, Halkapınar. Ùn ci pò esse tali rilazioni trà u statu è l'istituzioni. Ùn aghju micca mandatu una goccia d'acqua da Tahtalı à u mare, ma ùn pudete micca tene l'acqua, cusì vi versà in u flussu. Ci hè un dittu chì dà à l'agricultura. L'agricultura hè datu in l'estiu; Micca quand'ellu piove, l'inundazioni sboccanu, mentre chì a zitella araba guarda da a finestra ! Ùn pudete micca mantene l'acqua in a diga. Avete statu u General Manager di DSI per anni; Avete statu ministru per un bellu pezzu. Seranu queste cose ? Questu hè sensu? O l'infurmazione curretta ùn hè micca datu à u ministru o u ministru sà questu. A ghjudicà da u so dettu: "Perchè duverebbe dà quandu ci hè acqua in Tahtali", pare ch'ellu sà ".

Induve era l'investimentu di 77 miliardi di lire ?
"A dichjarazione di u Ministru Eroğlu "Avemu investitu 77 miliardi in İzmir" hè ancu micca vera! U statu pruduce i più documenti di carta. U statu scrive una lettera in 80 posti. Questu hè ancu u sistema di cuntrollu. Dicemu chì qualcunu hà cullatu maliziosamente i ducumenti in a cità metropolitana; unu d'elli sarà certamente apparsu in qualchì locu, sia in DSI sia in u Ministeru di l'Ambiente. Hè per quessa chì un statu, un omu di a burocrazia è u ministeru ùn pò micca dì: "Avemu investitu 77 miliardi in Izmir". Un ministru dice 24 miliardi, un ministru dice 35 miliardi, è un ministru dice 77 miliardi di lire. Ùn ci hè micca una tale figura in Finanze, TurkStat o u Ministeru di u Sviluppu. Tuttavia, u fondu hè chjaru; Hanu investimenti di 12-13 miliardi di lire in 14 anni.

Ùn andemu micca à l'elezzioni lucali !
"Ùn hè micca ghjustu di fà a pulitica annantu à l'elezzioni generale. Andemu à l'elezzioni parlamentari è presidenziale, vale à dì, andemu à l'alizzioni generale. Ma u presidente provinciale, i deputati è i candidati diputati di l'AKP parlanu constantemente di Aziz Kocaoğlu è di a Municipalità Metropolitana. Pruvanu di caccià a pulitica fora di noi. Pensanu chì più ci stancanu, più ci criticanu, più votu daveranu. Ùn mi lagnaghju micca, ma schernenduci è sbattendu e parolle, questu ùn funziona micca. I nostri investimenti cummerciale sò evidenti. 'Chì hà fattu ? Ùn hà fattu nunda, a so visione hè chjara, dici u presidente Pruvinciale.Quale hè sta visione ? Avete statu parlamentariu per 4 anni, avete fattu duie volte capu di pruvincia ; Chì era a vostra visione, ùn pudemu micca vede ! Ùn pudemu micca vede quale era a visione di u diputatu Atilla Kaya. Ma sapemu a visione di Bilal Doğan da u Parlamentu. Ch'elli tornu à a so attività principale, à dì a pulitica generale. Infatti, hè questu. A pulitica lucale principia dopu à l'elezzioni. Probabilmente anu sacrificatu a pulitica generale, sò furmà a pulitica lucale.

Queste cose ùn ponu esse risolte senza u presidente magre.
"Avemu travagliatu assai bè cù u Signore Primu Ministru per 14 anni. Per a prima volta, aghju dettu chì u sgiò Binali duveria esse u Primu Ministru... Ci sustenemu, ma ultimamente i nostri prughjetti ùn sò micca accelerati. Aspittemu l'appruvazioni di u metro Buca. Aspittemu chì un portu di ferry sia custruitu in Mavişehir. I soldi ùn sò micca timbri, ma firme. Aghju rinunciatu à l'appuntamenti avà. Questi prublemi ùn ponu esse risolti senza Muharrem İnce President. Ùn vogliu micca nunda da un guvernu chì ùn aghju micca u dirittu. Ùn vogliu micca nimu. Ùn sò micca u tippu chì sà digià ciò chì vole. Altrimenti dicu "nè fratellu", s'ellu ci hè "a buttrega hè a toia". Ci hè bisognu di esse un omu in stu paese. A pusizioni, a pusizioni, i soldi è i timbri, sò tutti tempuranee. Avemu da esse omi prima ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*