Bona nutizia di trasportu gratuitu per quelli chì piglianu l'esame KPSS

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dichjaratu chì a Turchia hà bisognu di funzionari civili di alta qualità chì si occupanu di u so travagliu è hà dettu chì i ghjovani duveranu fidà di a Turchia. U presidente Aktaş hà annunziatu chì u supportu di trasportu gratuitu pò esse datu à quelli chì facenu l'esame in u ghjornu di KPSS.

U prugramma 'KPSS Training Camp', urganizatu inseme da a Municipalità Metropolitana, Union Foundation Bursa Branch, Young Union Bursa Branch è Pegem Academy, hà iniziatu à Merinos Atatürk Congress Culture Center (Merinos AKKM). U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, chì hà participatu à u prugramma, hà dettu à i ghjovani nantu à e so sperienze è a so vita educativa. Dichjarà ch'ellu ùn hà mai pensatu di diventà un funziunariu è ch'ellu hà rializatu u so scopu cumpiendu a so educazione cù u sognu di diventà un cunsiglieru finanziariu, u presidente Alinur hà dichjaratu ch'ellu avia ancu un rispettu infinitu per i funziunarii cum'è una persona di u settore privatu. Esprimendu chì u prublema ùn hè micca solu per esse un servitore civile, u presidente Aktaş hà dettu chì a ghjente duverebbe fidà di a Turchia è di sè stessu. Enfatizendu chì ùn trova micca ghjustu per a ghjente di vultà immediatamente in a so cità natale dopu esse numinatu cum'è funzionari civili, u presidente Aktaş hà dettu: "A Turchia hà bisognu seriamente di funzionari civili di alta qualità chì curanu u so travagliu. Spergu chì sarete unu di elli. Semu pronti à fà tuttu ciò chì vene. Pigliendu e decisioni necessarie, pudemu furnisce tutti i veiculi di trasportu gratuitamente à quelli chì piglianu l'esame in u ghjornu di KPSS. Vogliu ringrazià a Fundazione Birlik è l'Accademia Pegem per l'urganizazione di u prugramma. Anu rializatu i requisiti di a cultura di fundazione in u megliu modu pussibule ".

U presidente Alinur Aktaş hà dichjaratu chì a Turchia cresce rapidamente è chì i ghjovani duveranu definitivamente fiducia in u so paese, è chì durante una visita in Sudan, hà vistu a bandiera turca è un poster di u presidente Recep Tayyip Erdoğan in quasi ogni casa. Ricordendu chì a Turchia hà custruitu i più grandi ospedali di l'Africa è campus di furmazione prufessiunale cù l'aiutu di TIKA, u presidente Aktaş hà dettu: "Avemu da fiducia in u nostru paese. Tutti finiscinu l'università in un modu o un altru. Avemu da sapè chì andà à l'università ùn hè micca una mossa fatta per ottene un impiegu. L'età media di u nostru paese hè assai ghjovanu. Avemu da preparà per questu. Mai manca di scopi. Fiducia in Turchia è u vostru avvene. Mantene a vostra morale è a motivazione alta in ogni situazione ".

Union Foundation Bursa Branch Manager Mustafa Bayraktar hà manifestatu a so satisfaczione per l'intensu interessu in u prugramma. Bayraktar, chì hà datu infurmazioni nantu à l'attività di a Fundazione Birlik, hà dettu ch'elli cercanu di mantene a cultura di a fundazione viva in Turchia è chì stanu luttendu per cuntribuisce à a ghjente in Bursa. Bayraktar hà ricurdatu chì, riunendu i nomi impurtanti è l'imprese di a cità cù a ghjuventù universitaria, sò strumentali in u trasferimentu è benefiziu di l'esperienza.

U direttore fundatore di l'Accademia Bursa Pegem Murat Soyer hà ricurdatu chì a furmazione gratuita serà data durante u campu di 3 ghjorni. Dichjarà chì hà attese da a Fundazione di l'Unione è da a Municipalità Metropolitana in nome di quelli chì si preparanu per l'esame, Soyer hà dichjaratu chì aspettanu chì i Millet Coffeehouses sò aperti 7/24 u più prestu pussibule.

Dopu à i discorsi, u presidente Alinur Aktaş, Bayraktar è Soyer anu prisentatu rigali à i furmatori in memoria di u ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*