Aliağa-Çandarlı-Bergama diventerà una nova porta d'esportazione ferroviaria

U Primu Ministru di a Republica di Turchia, Binali Yıldırım, hà stabilitu a fundazione di u prugettu Aliağa-Çandarlı-Bergama 57 km New Railway Construction è Çandarlı Port Railway Connection cunnessendu via un sistema di teleconferenza dopu a cerimonia di apertura di Tunnels Sabuncubeli è Strade di Cunnessione.

U Direttore Generale di TCDD parlendu cù u Primu Ministru Binali Yıldırım in trasmissione in diretta in a cerimonia di inaugurazione İsa ApaydınEllu disse: "Stu prughjettu, cù una longa di rotta di 57 chilometri, nantu à quale poseremu a fundazione, serà una porta d'esportazione impurtante per u nostru paese".

U General Manager di TCDD hà assistitu à a ceremonia di inaugurazione İsa Apaydın, Vice Direttore Generale İsmail Hakkı Murtazaoğlu, Governatore di u Distrettu di Aliağa Dr. Bayram Yılmaz, Izmir Deputy Necip Kalkan, Regional Manager Selim Koçbay, Deputy Regional Managers Nizamettin Çiçek è Soner Baş, TCDD Taşımacılık AŞ. U coordinatore regiunale di Izmir Habil Emir, i capi di dipartimentu, i funzionari di l'imprese di l'appaltatore è l'impiegati anu assistitu.

Stu prughjettu, chì serà integratu cù a linea di Trenu Alta Velocità, estenderà İZBAN da Selçuk à Berga. Inoltre, u prughjettu, chì serà di grande impurtanza in quantu à u trasportu di merchenzie ferroviaria da u portu di Çandarlı, unu di i più grandi prughjetti in Turchia, darà una grande cuntribuzione ecunomica è vitalità à u nostru paese, in particulare à a nostra regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*