Iftar Catering à i citadini in Metro è Ankaray da Ankara Metropolitan

A municipalità metropolitana di Ankara, da una banda, apre a tavola iftar à i citadini di a capitale in i tende iftar chì hà stabilitu in 9 punti diffirenti di a capitale, è da l'altra banda, assicura chì i passageri rompenu u so digiunu à tempu. cù i pasti iftar serviti minuti prima di l'ora iftar in 54 stazioni in Metro è Ankaray.

Duranti u mese santu di Ramadan, quandu i sentimenti di unità, sulidarità, spartera è tolleranza sò sperimentati à u più altu livellu, sta pratica di a Municipalità Metropolitana, chì offre tratta à i citadini chì ùn ponu micca fà a casa à u tempu iftar per rompe u so digiunu. attira una grande attenzione da i citadini.

E squadre di a Municipalità Metropolitana, chì offrenu piatti iftar cumposti da acqua, pasticceria è salviette umide in tutte e stazioni nantu à a strada di Metro è Ankaray, aiutanu a ghjente di a Capitale chì ùn pò micca rompe u digiunu à a tavola iftar per almenu rompe u digiunu à tempu.

MEDIA DI 54 MIL IFTAR TRATTAMENTI QUOTIDIANI

U Capu di u Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana, Adnan Şeker, hà dettu chì serviranu una media di 54 mila pasti iftar ogni ghjornu in un totale di 54 stazioni in Metro è Ankaray durante u mese di Ramadan.

Dichjarà chì 9 mila persone di Ankara rompenu u so digiunu ogni ghjornu in e tende iftar stabilite da a Municipalità Metropolitana in 12 punti diversi, Şeker hà dettu: "U nostru Municipiu Metropolitanu cuntinueghja à furnisce diversi aiuti, cumprese cibo è pane, per 365 ghjorni. Inoltre, per a prima volta questu annu, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. "Cù a decisione di l'Assemblea presa nantu à a dumanda di Mustafa Tuna, avemu cuminciatu à distribuisce i nostri pacchetti iftar trà 19.00 è 20.00 à tutti i nostri passageri chì viaghjanu in Metro è Ankaray per rompe u so veloce", disse.

GRAZIE AL PRESIDENTE TUNA

I citadini chì anu ricevutu i so pranzi iftar da a Municipalità Metropolitana minuti prima di l'iftar à a stazione cumuna di a metro di Kızılay anu prima manifestatu a so sorpresa è dopu a so satisfaczione cù e seguenti parolle:

"Un serviziu assai bonu è un ditagliu assai impurtante... Chì Diu benedica quelli chì anu cuntribuitu. Vulemu ancu ringrazià u Sindaco Metropolitanu Mustafa Tuna. Vogliu chì tutti pudemu pensà à questu penseru. Dopu avè scenditu da u metro, aghju scontru un tali trattatu per a prima volta mentre cercava di piglià l'iftar. Hè assai pensatu per quelli chì ùn ponu micca fà à l'iftar o quelli chì anu da rompe u so veloce nantu à a strada. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*