ARUS hà participatu à a 6a Fiera Internaziunale di Trasportu Ferroviariu di Teheran

Teheran 6th International Rail Transport Fair hà apertu e so porte in Teheran, a capitale di l'Iran, cù a participazione di 290 cumpagnie. Avemu participatu à a fiera cù 8 cumpagnie cum'è un cluster. 200 cumpagnie da l'Iran è 90 cumpagnie di paesi cum'è Turchia, Cina, Germania, Russia è Spagna anu participatu à a fiera.

U primu ghjornu di u prugramma Iranu, a nostra delegazione di cluster hà visitatu l'Attache Commerciale Iranian Turchia Cengiz Gürsel è hà ricevutu una vasta infurmazione nantu à l'industria è u cummerciu iraniani.

Cum'è una parte di a fiera, cum'è ARUS, parechje riunioni di cummerciale bilaterali sò stati cun Hüseyin Asuri, Vice Direttore Generale di Ferroviari Iraniani, è i principali rapprisentanti di u settore.

Coordinatore ARUS Dr. İlhami Pektaş: "Avemu riunitu cù i principali rapprisentanti di u settore è trasmettemu e capacità di l'industria turca è i nostri membri. Quì i tedeschi, i cechi, i spagnoli cum'è noi sò rapprisintati da clusters. À novu, in più di u CAF spagnolu, avemu cunversazione cù grandi cumpagnie cum'è Siderek, Sener, Knorr Bremse. E Ferrovie Iraniane è e cumpagnie iraniane attiranu ancu l'attenzione à l'avvenimentu. Cum'è una delegazione; L'ultimu ghjornu di u nostru prugramma Iranu, visiteremu una sucietà chì produce motori ". disse

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*