Ministru Arslan: "Avemu investitu 474 miliardi di lire in prughjetti di trasportu"

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "Avemu investitu 15 miliardi di lire in prughjetti di trasportu in l'ultimi 474 anni. A quantità annuale di risparmiu chì facemu da i prughjetti di trasportu hè di 11 miliardi di dollari ". disse.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "Avemu investitu 15 miliardi di lire in prughjetti di trasportu in l'ultimi 474 anni. A quantità annuale di risparmiu chì facemu da i prughjetti di trasportu hè di 11 miliardi di dollari ". disse.

Arslan, in u so discorsu à a 7a Assemblea Generale Ordinaria di a Federazione Turca di Conducenti di Bus (TOFED), hà dettu chì u trasportu di l'autobus è di a strada hè u sistema di circulazione di l'economia di un paese.

Dichjarà chì u trasportu stradale affetta assai u subsettore, Arslan hà dettu chì u trasportu stradale affetta 81 milioni di persone è hè per quessa chì attribuisce una grande impurtanza à u settore.

Dichjarà chì anu rivoluzionatu l'industria aerea, l'imbarcu in un aviò hè diventatu una necessità è ùn hè più un privilegiu, Arslan hà dettu chì l'aviò porta solu i passageri da un aeroportu à un altru aeroportu.

Nutendu chì u trasportu marittimu è ferroviariu hè u listessu, Arslan hà dichjaratu chì grazia à u trasportu terrestre, i citadini ponu andà in a cità, u distrittu, u quartieru, a casa chì volenu, cusì u settore hà toccu 81 milioni.

"L'industria ùn hà micca prublemi". Dichjarà chì ùn saria micca ghjustu à dì chì tuttu ùn era rosy, Arslan hà dettu, però, chì sò assai più avanzati chè 15 anni fà.

Nutendu chì anu salvatu l'industria da a cumplessità in 15 anni, Arslan spiegò chì sò ghjunti à questi ghjorni da i ghjorni chì u trasportu senza documentu hè stata utilizata, alcune parti di quale hè cascatu sottu à e scale, alcuni anu vistu cum'è u rè di e strade.

Ricordendu chì anu preparatu è promulgatu una lege in u 2004 cù a participazione di u settore per u settore per travaglià in una disciplina è ordine, Arslan hà dettu chì anu purtatu obblighi serii à quelli chì farianu u trasportu, chì anu purtatu a dignità prufessiunale à quelli chì pudianu fà stu travagliu, è chì li liganu à e regule.

Arslan hà dichjaratu chì in l'ultimi 15 anni, inseme cù l'esenzioni, anu datu 4,5 milioni di certificati di qualificazione prufessiunale, certificati d'autorizazione 526 1,3 è registratu XNUMX milioni di veiculi.

  • U-ETDS vene per sbarazzarsi di u trasportu pirate

Arslan hà dichjaratu ch'elli anu datu è cuntinueghjanu à furnisce ogni tipu di sustegnu per a crescita di u settore è per risolve i so prublemi, è hà parlatu di u travagliu chì anu fattu in questu cuntestu.

Dichjarà chì anu da migliurà u travagliu chì anu iniziatu l'annu passatu nantu à u trasportu stradale, Arslan hà enfatizatu chì anu da ricunsiderà e parti chì ùn sò micca adatti.

Nutendu chì seguitanu i sviluppi in un settore cusì dinamicu chì si sviluppa è cambia constantemente, Arslan hà parlatu di u Regolamentu di Trasportu Stradale publicatu l'8 di ghjennaghju.

U Ministru Arslan hà dettu: "U prughjettu di u Sistema di Tracciamentu è Inspeczione Elettronica di u Trasportu (U-ETDS) hè assai impurtante per sbarazzarsi di u trasportu pirata è per prevene i sbagli di quelli chì facenu sbagli in questu sensu. A basa legale per questu hè stata stabilita. Vulemu implementà questu u più prestu pussibule. Cum'è in u passatu, forse ci saranu amici chì si lagnaranu di questu, ma eventualmente vederanu chì à a fine, l'industria vincerà, è u nostru paese vincerà ". disse.

Arslan hà dichjaratu chì grazia à stu sistema, a pirateria serà cummattuta è quelli chì volenu cumpete ingiustamente in u settore seranu impediti.

  • "Quandu u travagliu hè finitu, i tempi seranu accurtati è u cunfortu di a vita aumenterà"

Arslan hà dichjaratu chì anu da cuntinuà i prughjetti ligati à u trasportu è hà dettu chì nisun prughjettu maiò ùn fermarà è facilità u trasportu.

In quantu à e critiche in quantu à l'allungamentu di l'autobus dopu à u Yavuz Sultan Selim Bridge, Arslan spiegò chì ùn ci hè micca perdita di tempu è carburante in a cità grazia à u rapidu cruciamentu di u ponte senza trafficu.

Arslan hà nutatu chì stu periodu serà scurciatu dopu chì e parti pertinenti di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu sò state custruite, aghjustendu chì anu apertu novi corridori di viaghju è di trasportu per l'operatori di autobus cù e novi strade è rotte chì anu custruitu.

U Ministru Arslan hà dettu: "Ùn avemu micca dubbitu chì quandu u travagliu in corso hè finitu, sia i tempi seranu accurtati è u cunfortu di viaghju aumenterà. Dunque, u carburante è u tempu saranu salvati, è l'emissioni di diossidu di carbonu diminuiranu ". disse.

Parlendu di e distinzioni fatte in i prughjetti di trasportu in l'ultimi 15 anni, Arslan hà dettu: "Avemu investitu 15 miliardi di lire in prughjetti di trasportu in l'ultimi 474 anni. A quantità annuale di risparmiu chì facemu da i prughjetti di trasportu hè di 11 miliardi di dollari ". usatu e frasi.

  • "A stazione d'autobus deve stà in u so locu attuale"

U presidente TOFED Birol Özcan, invece, hà nutatu chì a Turchia hà attraversatu tempi difficiuli cum'è paese è nazione, è hà dettu chì tutti duveranu cumpiendu i so duveri è e so responsabilità.

Nutendu chì anu cumpiitu è ​​pruvaranu à cumpiendu i so duveri debitamente, Özcan hà dettu chì un progressu significativu hè statu fattu in u trasportu di passageri stradali in l'ultimi 15 anni.

Nutendu chì TOFED hè statu stabilitu in 2005 per u sviluppu di u settore, Özcan hà parlatu di u travagliu chì anu fattu naziunale è internaziunale.

Ricordendu chì anu fattu sforzi serii l'annu passatu per aghjurnà a legislazione di trasportu, chì hè unu di i prublemi impurtanti di u settore, Özcan hà dichjaratu chì a nova legislazione nantu à u sughjettu hè stata publicata à u principiu di l'annu.

Tuttavia, Özcan hà dichjaratu chì e so aspettative ùn sò micca stati cumpletamente soddisfatte è hà dettu: "Alcune di l'innuvazioni chì dumandemu duveranu esse incluse in a nova legislazione. Hè statu dichjaratu chì un novu attellu serà fattu nantu à questu sughjettu. A nostra aspettativa hè chì stu attellu si terrà u più prestu pussibule ". disse.

Özcan hà ricurdatu e dichjarazioni precedenti in quantu à a trasferimentu di l'autostazione di l'autobus di a demucrazia di Istanbul 15 July è hà dettu chì ùn vulianu micca chì a stazione di l'autobus sia spustata, è chì a so situazione attuale era assai adatta per elli.

Espristendu chì u prublema di u trasportu di i pirati cuntinueghja à esse nantu à a so agenda, Özcan hà dumandatu chì l'ispezioni nantu à questu tema sò aumentate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*