U presidente Uysal: "Truveremu una suluzione chì ùn ferisce micca i cunduttori di carri in l'Isule"

U presidente di l'İBB, Mevlüt Uysal, hà dettu ch'elli truveranu una soluzione riunione cù i cunduttori di carru è u publicu in l'Isule. Uysal hà dettu: "A ghjente di l'Isule, stà tranquillu annantu à questu prublema: risolvemu u trasportu. Chì i nostri cummercianti di phaeton riposu in pace. Di sicuru, ùn saranu micca vittime ", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hà annunziatu ch'elli risolveranu u prublema di trasportu in l'Isule incuntrà cù i cunduttori di carru è l'isulani, impedendu chì i cavalli cadenu in situazioni indesiderate.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, chì hà scontru cù i citadini è i cummercianti in Arnavutköy, hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa nantu à a situazione di i cavalli in l'Isule è l'applicazioni da esse fatte per risolve u prublema di trasportu.

U presidente Mevlüt Uysal hà dichjaratu chì i passi necessarii seranu fatti per impedisce chì i cavalli utilizati in l'affari di rimorchi di carru in l'Isule da cascà in situazioni chì disturbanu a ghjente, è hà dettu: "Quandu guardate da l'esternu, hè ovviu quantu male cundizioni i cavalli. travaglianu sottu. Quessi sò sempre stati à l'agenda. "Ciò chì u nostru presidente hà dettu à a manifestazione di Istanbul nantu à l'abolizione cumpleta di u trattamentu di i cavalli in l'Isule hè una struzzione per noi", disse.

Mevlüt Uysal, chì hà dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul face sforzi serii per risolve stu prublema, hà dettu; "A nostra municipalità hà studiatu mudelli di veiculi elettrici. In fatti, hà ghjuntu à u stadiu di inizià spedizioni di demene in Kınalıada. A struzzione data da u nostru presidente da avà hè chì, per risolve stu prublema, u prublema di u trasportu in l'isula hè discututu cù a ghjente di l'isula, è tutti sò valutati inseme è si decide cumu serà u mudellu più adattatu. esse furnitu quì.

Uysal hà sottolineatu chì i cummercianti chì guadagnanu a vita cunducendu un carru in l'Isule ùn saranu micca vittime è hà dettu: "Hè bisognu di pusà è di parlà cun elli. U prublema deve esse risolta per ch'elli ùn sò micca vittimi, è chì l'imaghjini di cavalli è cavalli ùn succede micca. Chì a ghjente di l'isule sia comoda, risolvemu u trasportu cù veiculi elettrici. Chì i nostri cummercianti di phaeton riposu in pace. Di sicuru, ùn saranu micca vittime. Ci scuntremu cù i nostri cummercianti di carru è e persone pertinenti quì, è risolvemu u prublema prima chì queste immagini sò sperimentate di novu in l'Isule ".

UYSAL: "I VEHICULI SPECIAL POSSIBILI ESSERE DESIGN PER L'ISULE"

Esprimendu chì e foto publicate nantu à i veiculi elettrici sò stati utilizati per a prova, u presidente Uysal hà cuntinuatu a so dichjarazione cum'è seguitu; "I disinni spiciali sò fatti per tali lochi speciali in u mondu. Pudemu ancu disignà veiculi elettrici speciali in relazione à e nostre Isule. Avemu bisognu di scuntrà cù e persone chì sò interessate in questi travaglii è fabricanu è facenu i veiculi chì ponu dì "Moltu bellu" quandu tutti u guardanu. I veiculi chì e so foto sò spartuti sò stati pigliati per a prova prima, postu chì questi sò veiculi di prova, ùn duvemu micca valutà direttamente. Forse pudemu travaglià nantu à mudelli diffirenti è poi vutà cù u nostru populu. Eseguimu novi mudelli per questu.

Espristendu chì tutti quelli chì venenu à Istanbul volenu andà in l'Isule è chì l'Isule sò a vetrina di Istanbul, Uysal hà dettu: "Se l'Isule sò a vetrina di Istanbul, stu prublema serà risoltu cù un bellu mudellu chì si adatta veramente. Faremu tutti questi inseme. A faremu in pocu tempu. U prublema serà risolta in pocu tempu. Ci scuntremu cù i cunduttori di carri per evità vittime. Cum'è IMM, pudemu risolve stu prublema scuntendu in qualchì modu i diritti ecunomichi di i cunduttori di u carru. Siconda, cum'è IMM, se avemu da furnisce u trasportu quì, pudemu fà per furnisce una suluzione cumuna cun elli. Dunque, discutemu è discutemu stu prublema cun elli è cuncludemu. À a fine, li risolveremu senza fà soffre ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*